یک نفر برای خلیلی، عزت را از ذلت تفکیک کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۷    ۱۳۹۶/۱۲/۱ کد خبر: 147061 منبع: پرینت

رییس شورای صلح فرق صلح عزتمندانه و صلح ذلتمندانه و خوار را نمی فهمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد کریم خلیلی رییس شورای صلح که در مراسم های مختلف بر صلح با عزت با مخالفین دم می زند و امروز سه شنبه 1 حوت 96 در جلسه مشورتی با قوماندان های جهادی و بزرگان اقوام و سیاسیون نسبت به تحلیلگران کشور موضع گرفت.

شماری از تحلیلگران در واکنش به حملات مختلف طالبان و حمله اخیر آنان بر چهارراهی صدارت کابل که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 400 تن شد، گفتند که نباید با گروهی که مردم ملکی را هدف قرار می دهند، صلح کرد و آنان باید نابود شوند.

خلیلی با بیان اینکه از تحلیلگران گله مند است اظهار کرد که هر چه که انفجارها ی خطرناک برای ویران شدن امید مردم به صلح انجام شود، مردم باید راسخ تر صلح را تعقیب کنند چرا که راهی دیگری جز این ندارند.

گفتنی است که طالبان بارها مردم ملکی را در حملات مختلف هدف قرار داده اند و چندی پیش یوناما گزارش سالانه تلفات ملکی را نشر کرد که آمار تلفات ملکی در سال 2017، بالاتر از 10 هزار نفر کشته و زخمی اعلام کرد؛ با این وجود اما روشن نیست که چرا خلیلی همواره و بدنبال هر واقعه خونینی، بدنبال حفظ عزت مخالفین است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
خلیلی
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی ذلییییییلی هستی

>>>   صلح با حکمتیار برای مردم وحکومت چی فایده کرد ؟؟؟

>>>   تنها محقق صاحب میتواهند این کار را کند

>>>   از زبان استاد سیاف !
عبدالله اعزام بعد از سفر به پنجشیر از سوی نفرات حکمتیار در همسویی با آی اس آی درپشاور ترور شد. او مسعود را به ناپلئون تشبیه کرده بود

>>>   خی ایتو کو!
یک بغل رویت را به طالبان پیش کو که یک سیلی در بغل گوشت کش کنند،بعدأ طرف دیگر رویت را پیش کن و برایشان بگو که اگه مرد هستی درین بغل گوشم نیز بزن.
اگر در بغل دیگر گوشت نیز زدند و صلح کردند،بدان که صلح با ذلت است و اگر در بغل گوش دیگرت نیز زدند و یک تاسکی نیز در پشت کله ات حواله کردند و صلح نکردند،بدان که هم ذلیل شدی و هم صلح بدست نیامد.

>>>   خلیلی عزت را در کرسی و مقام میبیند.
حال آنکه ذلیلانه در تلاش است تا با یک طالب وحشی کلامی رد و بدل کند مگر افسار طالب دست پاکستان است و تلاش ذلیلانه شورای بیکاران صلح بی نتیجه.
ذلت خلیلی زمانی کامل تر میشود که به صفت یک ازره از هویت اش بگذرد و تذکره اوغو گری بگیرد.

>>>   حالا کی زنگ را به گردن پشک آویزان کند ؟

>>>   همو اشرار ما اگر جاهل نباشند بیایند کابل مانند گلبدین از همینجا ویرانی وخرابی خونریزی کنند درکنارش ملیون ها دالر هم از سفارت خانه ها بگیرند
کسانیکه مانند موش سی سال را درتهکاوی های پاکستانی ها سپری کردند حالا افسوس میکنند که چرا قبلا نیامدند درقصر ننشستند وپول هاو امتیازات بیشمار نگرفتند آزادانه برای جمع آوری پول به کشورهای اجیر پرور سفرنکردند

>>>   استاد خلیلی آدم هوشیاراست طفلکها هرگز عزت شانرا به ذلت تبدیل کرده نمیتواند

>>>   خوب است این شورا را کدام اسم دیگر بنامیم مثلا شورای پول ویا شورای نیرنگ وخدعه وشورای خاک زدن به چشم ملت و... تقریبا بیش از ده سال میشودکه این کمیته تشکیل گردیده همه ساله صدها ملیون دالر درین موسسه حیف ومیل میگردد مگر ممولین وتعبیه کنند گان این شرکت دیوانه هستند که بدون نتیجه ای ملموس این همه مصارف گزاف وهنگقت را مینمایند در حالی که خود انها طالب وداعش وحکمتیار وهمه را تاسیس وبنا نهاده اند وعین همین مبالغ را در اختیار جانب مقابل هم میگذارند انها با پرداخت این همه بودیجه به جهان نشان میدهند که گویا درینجا چیزی بنام صلح با مخالفین در جریان است وگویا درین سرزمین راستی ثطب خای مخالف اند واین جنگ ساختگی وتقلبی نیست ویاجنگ واقعی روان است ودر ضمن بودن نیروهای خارجی بسیار بسیار ضروری است واگر این نیرو ها نباشد ان بلا های اسمانی در یک روز جهان را بلع می نمایند!!!
روسها رفتند ومزدور های خودرا به اساس توافقی که با سایرین کرده بودند تنها گذاشتند وفکر میشد که دولت نجیب ظرف دو ویا سه روز سقوط مینماید انگاه ای اس ای وحکمتیار خواب ارگ کابل واسیای میانه را میدیدند از جلال اباد شروع نمودند که نزدیکتر به پاکستان وگویا نزدیک تر به قوی ترین پایگاه های حکمتیار بود ولی با اندک مقاومت نیروهای منظم پاکستان وهم پیمانهای انها وگروه های مختلف مجاهدین و والقاعده و... همه نتوانست یک قدم هم در جلال اباد پیش روی نمایند بلاخره حکمتیار بهانه نمود که اگر مسعود سالنگ را می بست ما جلال اباد را فتح مینمودیم وقتی استراتیجیست یک جنگ بزرگ چنین تحلیل داشته باشد سرنوشت انجنگ چنین میشود!!!
معمولا در راس کمیته ای صلح کسانی را می اورند که نه به زبان جانب مقابل بلد است ونه ان طرف از انها خوششان می اید مثلا ربانی که سالها با انها جنگید ریس کمپنی صلح گردیدوبعد ازایشان یزید فرزندشان ویک مدتی هم خلیلی صاحب گرچه هردو با ای اس ای میانه ای خوبی دارند ولیظاهرا باهم در تضاد قرار دارند
یک زمانی حضرت مجددی ریس این شرکت بود در دبی امد از تجارباسم عودت کنندگان پول جمع اوری نمودحدود پنجصد هزار دلار تا امروز ان پولها را کس نتوانس از جیب حضرت وحضرت زاده ها بیرون نماید وهمچنین یکملیون ودوصد هزار دالر را فاطمه گیلانی گرد اوری نمود که به صندوق سره میاشت شخصی اش انداخت وبه کسی حسابدهی ندارد

>>>   از دیدگاه خلیلی صلح با طالبان یعنی تسلیم شدن به طالبان. خو این کار را زودتر انجام دهید تا مردم از سرگردانی نجات پیدا کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است