یک پناهجوی هموطن در کولن لت و کوب شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۶/۱۲/۲ کد خبر: 147092 منبع: پرینت

لطفا جوانان پناهجوی افغانستانی دیر وقت از کنار جنگل طرف خانه یا محل کار تنها نروید.

بسیار متوجه باشید افراد ناشناسی در شهر کولن آلمان یک پناهجوی افغانستانی را مورد لت و کوب شدید قرار دادند این پناهجو در یک کلینیک مورد معالجه قرار گرفت. به اساس گزارش خبرگزاری فرانس‌ پرس پولیس شهر کولن آلمان گفته است که در جستجوی سه مرد ناشناسی است که یک حمله بیگانه ستیزانه را بر یک پناهجوی افغان انجام داده اند.

تحقیق کنندگان این قضیه روز سه شنبه 1 حوت 96 گفته اند که این پناهجو در روز شنبه گذشته با بایسکل خود از ناحیه "نویایهرینفلد" شهرکولن می گذشته است که یکی از عاملان با وی سر صحبت را باز کرده و او را به بهانه ای به طرف انبوه درختان بر فراز یک تپه درآن محل برده است در آنجا دو همدست دیگر وی انتظار می کشیده اند. آنها نخست سه صلیب شکسته (نشان نازی ها) بالای درختان را به این پناهجوی 26 ساله نشان داده اند سپس هر سه نفر به وی حمله و او را لگد کوب کردند، توهین نمودند و در نهایت گلویش را بشدت فشرده اند.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجوی افغانستانی
لت و کوب
نظرات بینندگان:

>>>   خدا داند که ای افغان چه کرده است؟
اکثرآ افغانها مجرد و جوان هستند و مثل کابل دنبال دختر ها میروند و اشپلاق و اوشتک و چشتک میکنند و دختر ها را آزار میدهند. شاید کدام دختر از دست اش به آلمانها شکایت کرده است و آلمانها نیز او را لت و کوپ کردند.
باید افغانها بدانند که در اروپا در اکثر شهر های بزرگ آن روسپی خانه های رسمی وجود دارد و هرکس غرض رفع حاجت به این روسپی خانه ها مراجعه میکند، نه این که در روی شهر و بازار مردم را اذیت و آزار کنند.
در اروپا دولت های آنها ضروریات مردم و طرق رفع این ضروریات را بلد هستند. مثل ملا های افغانستان نیستند که به مردم تبلیغ کنند که تا وقت عروسی خود را قرنتیل کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است