دولت در تبدیلی ها از زور سوته استفاده می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۶/۱۲/۲ کد خبر: 147094 منبع: پرینت

حكومت وحدت ملي بايد سياست "سوته مسلمان" را هر چه زودتر توقف بدهد و به آن چيزی كه خواست مردم است عمل و احترام بگذارد.

بلی، دو روز قبل والی بركنار شده سمنگان در برابر تصميم حكومت، مقاومت و استقامت نمود و بركناری خويش را به اساس تفاهمنامه سياسی دولت وحدت ملی 2014 از سمت ولايت قبول نكرد و اما با تاسف در روز بعدی جناب شان در سايه و فضای توپ و تانک كرسی ولايت را به والی جديد تبريک عرض نمود.

اينكه در پشت پرده چه معامله ها صورت گرفته است به خداوند متعال معلوم است و اما در ظاهر به وضاحت ديده می شود كه دولت در تقرر و تبديلی مقامات بلندپايه دولتی از زور سوته و قوت استفاده می نمايد كه خلاف اصول در رسم تعیينات و مقرری ها می باشد.

نادر صیقل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت افغانستان
والی سمنگان
قدرت
نظرات بینندگان:

>>>   Soraya Baha
شبیخون معامله گران جمعیت با سفیرامریکا در نیمه شب دورازچشم استادعطای نورکه مصروف تدارک نیروهای کمکی ازشورای ولایتی بغلان و پلخمری به سوی سمنگان برای کریم خدام والی سمنگان بود بازتاب گسترده می یابد. جمعیت اسلامی این خیانت تاریخی خود را به عطای نور و کریم خدام وآرمانهای نسل امروز و فردای کشو درمعامله با سه پست ناچیزچگونه توجیه می کنند، سه پست با یک آرمان بزرگ آزادیخواهی چگونه معامله می شود؟ خون هایی که دیروز و خون هایی که امروز روی خیابانهای شهر کابل در یک انفجار نا بهنگام می ریزد و خون هایی که طالب و داعش فردا در شمال خواهد ریخت آیا می شود با یک پست سفارت و وزارت و ولایت معامله شود ؟
عبدالله عبدالله اين نامرد تاریخ سفير امريكا را تحریک می کند که استاد عطا والي های صفحات شمال را به نافرمانی علیه حکومت وحدت ملی وامیدارد. سفير أمريكا به ديدار صلاح الدين رباني رفته و به وسیله وی والي سمنگان، کریم خدم را عاجل برکنار و والی جدید ابراهیمی گلبدینی را به جای یک والی با کفایت ترکمن به سمنگان می گمارند و چه نامردانه عطای نور را غافلگیر و در مقابل یک عمل انجام شده قرار می دهند. صلام الدین ربانی با شحاعت و محبوبیت روز افزون عطای نور خود را رانده شده در حاشیه می پندارد و در تبانی با عبدالله و سفیر امریکا غرور پایمال شده خود را گویا اعاده می کند؛ اما تاریخ فرزندی را که با قاتلان پدرشمی هواست صلح کند هرگز نمی بخشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است