آل‌خلیفه 4 جوان انقلابی را در دریا غرق کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲ کد خبر: 147125 منبع: پرینت

جریان الوفا الاسلامی یکی از احزاب انقلابی بحرین که فعالیت آن در این کشور ممنوع شده است با اشاره به کشته شدن 4 جوان انقلابی وغرق کردن آنها در دریا توسط عوامل رژیم آل خلیفه، شهادت آنها را بیانگر تداوم ظلم این رژیم و اقدامات تروریستی آن دانست.

پایگاه خبری البحرین الیوم، جنبش آزادی و دمکراسی (حق) با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن رژیم آل خلیفه در کشته شدن 4 جوان بحرینی این رژیم را مسوول این جنایت دانست.

منابع بحرینی خبر کشته شدن میثم علی ابراهیم، حسن علی عباس البحرانی، السید قاسم السید خلیل، السید محمود السید عادل و غرق کردن اجساد آنها در دریا را منتشر کردند.

جنبش حق در این بیانیه افزود: قربانیان مذکور توسط عوامل رژیم آل خلیفه تحت تعقیب بودند که به داخل دریا انداخته و توسط تیم مرگ این رژیم کشته شدند.

این بیانیه با تکریم از قربانیان مذکور آنها را شهدای وطن نامید و از مردم بحرین برای شرکت در تشییع جنازه آنها و ابراز همدری با خانواده های آنها دعوت به عمل آورد.

گروه های انقلابی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم آل خلیفه در کشته شدن 4 جوان انقلابی که پیش از این قصد خروج از کشور از مرزهای آبی را داشتند و انکار خبر قربانیان آنها از سوی مقام های رسمی، اعلام کردند: شواهد حاکی از به قتل رسیدن 4 جوان توسط عوامل رژیم آل خلیفه وانداختن اجساد آنها در دریا برای مخفی نگه داشتن این جنایت است این در حالی است که اطلاعات برخی منابع دیگر حاکی از مخفی کردن اجباری 4 کشته مذکور و بی خبری از احوال آنها به مدت بیش از یک هفته می باشد.

بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران ناشی از نارضایتی های عمومی ناشی از ظلم رژیم آل خلیفه مواجه است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آل‌خلیفه
غرق
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است