غرب، رهبری پروژه کشتار را به اتمر و حکمتیار داده
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۶/۱۲/۳ کد خبر: 147165 منبع: پرینت

خبرگان می دانند که غرب وظیفه کشتار را به حنیف اتمر سپرده است.

اتمر جلاد ملت است و او است که پروژه داعش در افغانستان را مدریت می نماید، غرب دین اسلام را بحیث دکان مبدل نموده و این اسلام گرایان افراطی نقش آدمخوار را برای تطبیق اهداف غرب در جهان بازی می نمایند. از همین رو این جلاد آدمکش می خواهد تا در جامه حج و اسلامیت پنهان شده و نظر بی خبران ساده دل را به خود جلب نماید.

غربی ها بخصوص آمریکا...را زیاد دوست دارند که مانند حکمتیار، اتمر، غنی و استانکزی رفتار بسیار قساوتمندانه و بی رحمانه ای داشته باشند. یکی از بارزترین تاکتیک غرب همرنگ سازی جاسوسان اش با ظواهر اکثریت جامعه است از همین رو غربی ها در قدم نخست تلاش نمودند تا پطلون های کرزی، احمدزی، استانکزی و حنیف اتمر را از تن شان بیرون نموده و با دستار و پیراهن و تنبان آراسته سازند تا گویا همرنگ کل جامعه شوند.

با اینکار از یکسو غرب تلاش می نماید تا فرهنگ متمدن را ریشه کن نماید از سوی دیگر جاسوسان کار کشته را ستر و اخفا نموده و از تبارز آنها بحیث نقطه نیرنگی جلوگیری نماید
اما در این سفر حج یگانه ثبوت آدمیت و انسانیت این درنده انسان نما در این توبه گاه تعهد این جلاد برای کناره گیری از عقب این ماشین کشتار خواهد بود.

تداوم این وظیفه نامقدس برای حنیف اتمر به معنای بران ساختن تیغ کشتار و ساختمان گورستان های بی شمار در افغانستان خواهد بود. میدان، میدان آزمایش است.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
جاسوسان غرب
نظرات بینندگان:

>>>   تشكر از اين نوشته، با نويسنده كاملا موافقم. اتمر فراموش كرده كه عوامفريبى هاى معمول سى سال پيش امروز كارايى ندارد و اين حركات و تظاهر صرفا ...انداختن به سمت آسمان است.
حسن باميانى

>>>   اتمر صاحب منبعد دیگرد آن اتمر خادیست دسیسه باز نیست چون حج نموده وتوبه کرده باقی عمر را در عبادت وخدمت به خلق الله سپری میکند دیگر هرکز موضوعات قومی را دامن نمیزند گروپ داغش تحت امر خود نمیسازد برای رهبران مخالف ماین گذاری وچاه نمیسازد از بودجه مشاوریت امنیت ملی برای کشتن مردم مصرف نمیکند

>>>   حاجی صاحب اتمر توبه کرده دیگر آن کارو سیاست سابقه را تعقیب نمیکند

>>>   به اصطلاح مردم عام ما ... که خاک خورد باد نمیخورد حنیف اتمر این کمونست ضد دین جلاد همراه با استانکزی و یکی دوتن دیگر اشرف غنی احمدزی را تپ تپ میکنند و سر ... بالا میکنند تا انرا خوب مسخره کنند و مردم علیه ان عقده بگیرند که موفق به چنین کار هم شدند تا زمینه خواب و خیال ریاست جمهوررا به همین اتمر جلاد در اینده مهیا کنند اما اتمر و همدستان شان بدانند که مردم دوست و دشمن کشور و مردم خودرا خوب شناخته اند ودیگر هیچ ترفندی مردم را فریب داده نمیتواند انها فکر کرده اند که با استفاده از عقیده پاک مردم وبا این حج عمره غیر عقیدوی خودش مردم را فریب میدهد که ازعقیده کمونستی گذشته اش نادم شده و عقیده اسلام را دوباره بخود انتخاب کرده است حنیف اتمر و معصوم استانکزی و اشرف غنی احمدزی و امثال اینها اصلا از دساتیر و عقاید اسلامی اگاهی ندارند ونمی خواهند داشته باشند اینها دین را بدنیا سال ها قبل سودا کرده اند .

>>>   حج شان هم یک ریا کاری ومردم فریبی است.مکر وحیله گری وخاک انداختن به چشم مردم است.اعتبار خودرا به نمایش گذاشته است.اما مردم اززمانیکه درخاد بود شناخته اند.ازنظر مردم پنهان نمیماند.هم اورا میشناسند که عضو خاد بود ودر قتل ها دست داشت.
بااحترام نجرابی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است