ريیس جمهور ارگ، به معنى ريس جمهور كشور نيست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۶/۱۲/۳ کد خبر: 147168 منبع: پرینت

همينكه غنى براى راضى سازى جمعيت به خارجى ها متوسل مي شود به باور من برد جمعيت را بيان مي كند.
غنى از همان اغاز مشروعيت نداشت و حالا براى هر دستور او بايد إبر قدرت جهان تلاش كند ورنه به اندازه مگس اهميت ندارد.

غنى قبل از بركنارى هاى اينده بايد مسووليت ان را بسنجد. ريیس جمهور داخل ارگ، به معنى ريس جمهور كشور نيست. كشور همين اكنون عملاً فدرالى است و اين مردم اند كه تعيين مي كنند كى بايد بر ولايت انها حاكم باشد.

غنى از جمله رهبران تاريخ افغانستان است كه بيشتر از ديگران براى اعمال اجندا هاى قومى و نفاق افگنانه به خارجى ها متوسل شده است. انچه غنى انجام مي دهد نه دستاورد بلكه جبن و شرم تاريخى است كه بر صورت اين كشور و حاميان غنى در تاريخ منحيث لكه ننگ نقش خواهد بست.

كنار زدن يك والى مدبر و مردمى و جایگزين سازى او با يك قومندان بيسواد كه برادرش عملاً در مجلس به فساد متهم است، فقط بخاطر ايجاد تنش، نفاق و تفرقه دستاورد براى دولت و كمك براى مردم نه بلكه حماقت محض ودشمنى با مردم و كشور است و بيانگر مريض بودن و بى لياقت بودن غنى است.

ظهیر آریایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   دروغ ، بازور امریکایی ها و نیرنگ انگلیسها آمده است .

>>>   Dehate
ولسمشرقبلاً هم گفته بودكه ارگ جاي چاپلوسهانيست اماحالا مركزچاپلوسها شده است وايكاش باراي مردم انتخاب ميشدكه نشدوتوسط جانكيري برگردن مردم تحميل شد

>>>   فاسد ترین و بیکاره ترین شخص همین امر لطیف برادر ریس پارلمان است که مردم ولایات تخار و کندز از کارکردگی عدم شایستگی و فساد و رشتخواری او حتی تا گرفتن کریدت کارت ، بخوبی آگاه اند ، یقینآ که انتخاب لطیف ابراهیمی به منظور ایجاد تنش های قومی دربستر سازی برای نفوذ حزب اسلامی طالب و داعش به شمال کشور است.
کوه کن

>>>   درصورتیکه رئیس جمهورکولاب رئیس جمهورکشورشده بتواند
پس رئیس جمهمورارگ چطوررئیس جمهورکشورشده نمی تواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است