گزارش بررسی حمله به کانتینانتال تکمیل شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۶/۱۲/۳ کد خبر: 147203 منبع: پرینت

گزارشات مربوط به حمله خونین هتل کانتیننتال در کابل تکمیل گردیده است و به دادستانی برای جزییات بیشتر تحویل شده است.

به گزارش «آریانا»، وزارت داخله می گوید گزارش تحقیقی گروه حقیقت یاب پیرامون حمله مخالفان مسلح بر هتل اینترکانتیننتال در کابل تکمیل شده و در آینده ای نزدیک به رییس جمهور ارایه خواهد شد.

نحیب دانش سخنگوی وزارت داخله می گوید که درمورد اتهام این حمله پنج تن بازداشت شده و موضوع را برای جزییات بیشتر به دادستانی محول کرده است.
کمپانی امنیتی کابل وقتی از اول جنوری قرارداد امنیت هتل اینترکانتیننتال را گرفت می گوید آنها تنها مسوولیت امنیت خارجی هتل را به عهده داشتند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کانتینانتال
حمله
نظرات بینندگان:

>>>   ارگان های کشفی واستخباراتی با هزاران کارمند از مسئولیت مبرا هستند !!!
صرف یک دو آشپز وکارگر وچند فرد بیخبر را از بیرون میگرند وتسلیم زندان میکنند بس!
آیا ریاست امنیت ناملی ، ریاست استخبارات وریاست تروریزم وزارت داخله ریاست کشف وتروریزم وزارت دفاع وسایر ادارات استخباراتی کشفی هیچ مسئولیتی ندارند ؟

>>>   اینکه چه کسانی درین قضیه دست داشتند ان بجای خودش که باید دستگیرو مجازات گردند اما ریس عمومی امنیت ملی و ریس امنیت کابل و ریسان کشف وزارت داخله و دفاع و مسولین کشفی و استخباراتی داخل هوتل و کمپنی قراردادی امنیتی با ریس شرکت قرار دادی هوتل به هیچ وجه مبرا از مسولیت بوده نمیتوانند پس وظیفه انها چه است که موتر های زد مرمی لندکروز با چند موتر تعقیبی که در اختیار دارند و ماهانه ملیون های افغانی را بنام مصارف اوپراتیفی بی پرسان مصرف میکنند صلاحیت دارند و مسولیت نی این کدام عقل و منطق و عدالت است که این فرشته های اسمانی صلاحیت دارند و مسولیت ندارند و چند تن مردم ضعیف را در هر قضیه قربانی تنبلی و غفلت انها گردد.

>>>   بله، مسئولیت این حمله به دوش حنیف اتمر و معصوم ستانکزی است، مسئولین امنیتی اول از همه باید جوابگو باشند. حتا اگر کارگران کانتیننتال در این حادثه دست داشته باشند، مسولین باید خبر میشدند، چرا خبر نشدند، با چه معیاری این کارگر را استخدام کرده بودند؟

>>>   خاصیت این حکومت عاجز کشیست
نبیلا حسن زاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است