معامله های سیاسی حکومت سبب بی ثباتی در کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۶/۱۲/۳ کد خبر: 147204 منبع: پرینت

برخی از آگاهان سیاسی می گویند معامله گر ی های سیاسی در حکومت سبب افزایش بی باوری میان شهروندان و حکومت شده و اصل شایسته سالاری را زیر پرسش برده است.

به گزارش «خورشید»، این در حالی است که سخنگوی حزب جمعیت اسلامی از تفاهم سیاسی میان حکومت و آن حزب در مورد گماشتن والی پیشین سمنگان به پست معاونت شورای صلح خبر می دهد.
اما اداره ارگان های محلی این ادعاها را رد می کند.

قبلا رییس جمهور تامین عدالت اجتماعی را بهترین گزینه برای دوام سیاسی در کشور دانسته بود و گفته بود که اجازه نمی دهد معامله گری های سیاسی حکومت را به شرکت سهامی مبدل کند. اما آنچه این گفته ها را نقض می کند کارکرد خود حکومت است که در تازه ترین مورد سخنگوی حزب جمعیت اسلامی درباره معامله سیاسی با آن حزب درباره تعیین والی پیشین سمنگان در پست معاونیت شورای صلح پرده برداشت.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صلح
معامله
نظرات بینندگان:

>>>   ریس جمهورناگزیر است که با حزب جمعیت اسلامی که نفوذ بیشتر در بین جامعه انسانی مادارد و در قدرت حکومت وحدت ملی هم شریک قدرت پنجاه پنجاه است کنار بیاید ارگ ابروی خود را درنظر گرفته و باتفاهم موضوع والی جدید را بجای والی قبلی سمنگان بدون هیچ کش مکش حل کرد کار خوب شد نه بد و معاون والی که قبلن هم سبکدوش گردیده بود و اما با وصف ان دوام میداد در همینمفاهمه ارگ با جمعیت اسلامی حل و فصل شد و دوباره تقرر حاصل کرد کار نیک شد چون از یکطرف والی جدید که از بالای دهقانی بگفته خودش اورده شده والی تعین گردید در کار ولایت نابلد است و معاون ولایت که کار کشته است با همکاری کار را درست انجامداده خواهند توانستد گرچه همین والی ابراهمی قبلندر ولایت تخار برای یک مدت زمان بیث والی کار کرده خو در کار بلدیت چندانی ندارد ولی در دست درازی و جیب پری خوب بلد است بازهم این کار رابه فال نیکمیگیریم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است