تهمت اشرف غنی به احکام الهی!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۶    ۱۳۹۶/۱۲/۳ کد خبر: 147218 منبع: پرینت

آقای احمدزی می گوید ( پارچه ، پارچه شدن فرزندان ما امتحان الهی است و براساس فرامین إلهی باید به جای جنگ ، با صلح با آن ها پاسخ داد ) آقای احمدزی بسیار زیرکانه استشهادی ها ، انتحاری ها و انفجاری ها را تبریه می کند و خود را نیز از مسوولیت تامین امنیت مردم مبرا می داند و برای مردم افغانستان می گوید که این کار ها همه رضایت خداوند است و به آن باید تن داد.

اکنون بخوانید که خداوند چه می گوید. در قرآن شریف طبق تحقیقات محققین و مفسربن در حدود چهار صد آیه آمده است که به آن در دفاع از جان و مال مردم اشاره شده است از جمله در سوره بقرة آیه ۱۹۰ چنین آمده است (در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند نبرد کنید ...) و همچنین در آیه ۱۹۴ همین سوره آمده است (هرکس برشما تجاوز کند به مانند آن بر او تجاوز کنید ...)

در همین یکی دو روز طالبان در حدود پنجاه نفر سربازان و افسران پولیس را در ولایت های فراه ، هلمند و غزنی به شهادت رسانیدند ، پس باید با طالبان جواب داده نشود چون مشیت الهی بوده است ، گذشته از آن آقای احمدزی بعد از حمله تروریستی طالبان بالای دروازه وزارت داخله گفته بود که دگر طالبان شانس صلح را از دست داده است ، بازچه شد که در افکار ایشان تغییر ۱۸۰ درجه ای روخ داد ، و بار مسوولیت همه چیز را به خداوند واه گذاشت ، من نمی دانم که در برابر مردم درمانده و گیرمانده افغانستان چه کسی مسوولیت دارد.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قرآن
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اين رئيس ... را همين اطرافيان ... بالاي ملت خاموش سوار كردند، و ملا هاي ...هم در مقابل بي ديني هايش حتي اشاره هم نميكنند، در حاليكه از نگاه اسلام تمام مسلمانان وظيفه دارند تا با گروي متجاوز تا حدي بجنگند كه حاضر به تسليمي و صلح شوند.

>>>   Abdul Hai Khurasani
رئیس حکومت وحدت ملی یک یاغی تمام عیار است .
عدم حضور وزیر انرژی و آب در محفل افتتاح پروژه تاپی، مغایر تمام پروتوکل های موجود و قانون متعارف کشور می باشد.
اطلاعات رسیده به من حاکیست، که امروز صبح از ارگ ریاست جمهوری به وزیر انرژی و آب اطلاع می دهند که او نمی تواند در برنامه افتتاح پروژه تاپی در هرات شرکت نماید.
این در کدام قانون و تشریفات معمول است که وزیر مربوطه در محفل نباشد و رئیس حکومت را همراهی ننماید؟
فقط یک انسان مریض، روان پریش و فاشیست می تواند چنین دستوری صادر نماید.
صبر هریوا به حدی رسیده که حتی روح خواجه عبدالله انصاری هم به ستوه آمده است .

>>>   خداوند ضرورت به امتحان وآزمایش ندارد چون از کنه ضمیر ما آگاه است تقدیر ما را او تعیین میکند از رگ رگ ما میداند دیگر چی ضرورتی به امتحان وآزمایش است ؟
اگر معلم از شاگرد امتحان میگیرد لازم است چون نمیداندکه این شاگرد چی را آموخته وچی را نیاموخته ، اما خداوند دانا همه چیز را از پیش میداند
ر

>>>   اگر طالب تاجک یا ازبک باشد باید کشته شود
اگر طالب اوغان باشد باید بخششی داده آزاد شود
اگر درزندان هم باشد لباس نو بوت نو داده آزاد شود
چون آنها مامور استند و معذور

از طرف خداوند هم اینها وظیفه دارند چند سال است که حضرت عزاییل رخصتی رفته وظیفه اش به گردن استشهادی و انتحاری های گلبدین است

ای گپ غنی نیست گپ گلبدین است

>>>   اظهارات اقای غنی چیزی تازه ای نیست عین همین مطلب را چندی قبل اقای امر خیل والی کندوز بیان داشت ودرین اواخر جناب حکم تیار صاحب با روا دانستن استشهادی عین مفاهیم را نشخوار نمودند اقای غنی هرچه میگوید اما تاسف ما از استقبال وتصفیق عده ای از ظاهرا علما ودانشمندان است که دران محفل از گفته ها وارشادات بی ربط وبی محتوا به عمل اوردند می ایم این که استشهادی معنی شهادت ویا طلب شهادت را میدهد انطوری که منظور حکمتیار خان بود هرگز! قران کریم میگوید{فاستشهدوا شهدین من رجالکم}یعنی شاهدی بدهند دومرد از شما ازین رو واضح میگردد که استشهاد به معنی شهید شدن وشهادت نبوده بلکه به معنی اظهار وادای شهادت امده است واین مفسر جاهل به خطا رفته اند!!!
مخدوم سیف الرحمن

>>>   Mihanpoor
واقعا كه همينطور ريس جمهور (خبيث، ديوانه، مزدور و يهود)سزاوار ما مردم خواب برده است، اين جبر تاريخ بارها بالاي ما تحميل شده اما ما پند نگرفتيم و همين بيچارگي را سرنوشت خود قبول كرده انتظار مرگ را ميكشيم.

>>>   Gh
مردك ديوانه كوچي فقط يك شاخ و دم كم داره. نمي دانم اين ناقص الخلقه چه بلاي بود كه سر مردم فغانستان نازل شد!

>>>   Entezar
کل مردم افغانستان اولاد ما است!
پارچه پارچه می شوید، خون تان در سرک ها ریخته می‌شود ، این امتحان الهی ست.
فكاهى وحرف هاى فريب دهنده

>>>   غنی طالب و داعش است. یک راه در افغانستان وجود دارد یا مرگ یا نجات از استبداد و فاشیزم خونین غنی و طالب و داعش

>>>   ثابت شد که غنی در عین جهالت و نادانی به قرآن و اسلام دارای مریضی
روانی است و باید به ریاست او خاتمه داده شود زیرا کار ملک خراب تر میشود.
فاطمه دایکندی

>>>   ثابت شد که غنی در عین جهالت و نادانی به قرآن و اسلام دارای مریضی
روانی است و باید به ریاست او خاتمه داده شود زیرا کار ملک خراب تر میشود.
فاطمه دایکندی

>>>   عقل، استقامت فکری از افغانستان فرار کرده و یاد فراموشی جز سیاست شده. هر بدی که کردن نامش را سیاست می‌گذارند و مردم را غول فکر میکنند. 180 درجه تغیر فکر در در زمان کوتاه از بیعقلی یک انسان سرچشمه می‌گیرد.

>>>   چرا نمیگویند تاپی هم یک امتحان الهی است
اگر ریزه کاری بکنند می گویند ما کردیم
اگر هزاران خرابی بکنند چی کنیم خداکده
خوبی از خودشان
بدی و خرابی از طرف خدا
عجب مردم را خر فکر کردید
فکر میکنید که عصر کل ظاهر شاه است که هر چه رادیوی تان گفت مردم قبول کند
بی غیرت اشرف بی شرف
از تقلب و نقاب پوشی نفری اول استی در روز اول که نام خود را از احمدزی به غنی تبدیل کدی همه متوجه شدند که تو یک مداری باز استی

>>>   این تکتیک انگریزها دیپر چلش ندارد
امتحان الهی و اینکه یک ماه پیش گفت : نماز استسقا بخوانند تا باران شود آیا براستی خود جناب رئیس جمهور به این عقیده دارد که با خواندن نماز باران میشود؟؟؟

>>>   این کوچی زی مگر مسلمان است که از او انتظار شنیدن درست احکام الهی را دارید؟

>>>   این سخن غنی از خودش نیست بلکه کسی به او یاد داده است، زیرا غنی به این حرفها اصلا اعتقاد ندارد بلکه اصلا معنای امتحان الهی را نمی فهمد. این سخن از زبان جبر گرایان بیرون آمده است. همان سخنی که بنی امیه جنایات شان را با آن توجیه می کردند و حتی کشتن امام حسین (ع)را به خداوند نسبت می دادند.

>>>   این تقلب کار نه تنها که در انتخابات تقلب کرد، بلکه در مورد آیات قرآن شریف نیز دست به تقلب می زند. خداوند هر گز آن طوریکه غنی متقلب وجعل کار می گوید نه فرموده است. این متقلب وجعل کار به خاطر پشتیبانی از طالب آیات قرآن شریف را به نفع طالب تعبیر می کند، که گویا این همه جنایات که طالب ها انجام میدهند، امتحان الهی می باشد.

>>>   عجب است که به این مسخره کردن قرآن شریف توسط کل اشرف ملاها هیچی نمیگویند
همه انگار قبول دارند که همینطور است
از غنی پرسان کنین که در کجای قرآن شریف چنین بیان شده
اصلا تو قران رادیدی که چی رقم است مگم به بی بی گل تعهد ندادی که مه مسیحی میشم
شاید برای مسخره کردن قران اجازه داده بی بی گل هم خوش میشه که خدا و قران را مسخره کنی
....

>>>   ناحق استاد عطا نگفت که اگر الم ترکیف شریف را درست بخواند ازمقام ولایت کنار میروم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است