ایوانکا مهمان چشم‌بادامی‌ها می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۲    ۱۳۹۶/۱۲/۴ کد خبر: 147224 منبع: پرینت

دختر رییس‌جمهوری آمریکا و یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید به عنوان بخشی از سفرش به کوریای جنوبی برای شرکت در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک زمستانی، روز جمعه با رییس‌جمهوری این کشور دیدار خواهد کرد.

یکی از مقام های ارشد دولت واشنگتن که خواست نامش فاش نشود، گفت: ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا و یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید در راس هیات آمریکایی به کوریای جنوبی سفر می‌کنند تا در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک زمستانی شرکت کنند.

این مقام افزود: ایوانکا ترامپ جمعه شب در کاخ ریاست جمهوری کوریای جنوبی در سئول با مون جایه این، رییس‌جمهوری این کشور دیدار کرده و در مراسم صرف شام شرکت می‌کند. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای دیدار ایوانکا ترامپ با مقام های کوریای شمالی در جریان این سفر وجود ندارد.

ایوانکا ترامپ برای سفر به کوریای جنوبی از یک پرواز تجاری استفاده خواهد کرد و از استفاده از هواپیمای دولتی اجتناب می‌کند. سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در جریان این سفر ایوانکا ترامپ را به عنوان یکی از اعضای هیات آمریکا همراهی خواهد کرد.

مقام مذکور افزود: هیچ برنامه‌ای وجود ندارد که ایوانکا ترامپ درباره اختلافات بر سر آزمایش‌های موشکی و اتمی کوریای شمالی مذاکرات جدی برگزار کند.

وی افزود: ایوانکا ترامپ که یکی از طرفداران سرسخت بازی‌های زمستانی است روزهای شنبه و یکشنبه برخی از رقابت‌های المپیک پیونگ چانگ را تماشا خواهد کرد. هدف از این سفر تشویق ورزشکاران آمریکایی، تاکید بر ایتلاف آمریکا – کوریای جنوبی و جشن گرفتن بازی‌های موفقیت آمیز المپیک زمستانی است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایوانکا
کوریای شمالی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است