پروژه تاپی باید از فساد اداری دور بماند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۶/۱۲/۴ کد خبر: 147234 منبع: پرینت

شفافیت بین‌ المللی: افغانستان چهارمین کشور جهان از نظر فساد اداری است.

آیا فساد بی اندازه در افغانستان پروژه تاپی را به خطر نمی اندازد؟ تا زمانیکه درافغانستان فساد باشد هیچ پروژه ای نمی تواند برای مردم افغانستان مفید باشد اشرف غنی باید خود و حکومت را از فساد خلاص کند در غیر آن در سیل این فساد غرق خواهید شد افغانستان در گزارش سالانه شفافیت بین‌ المللی چهارمین کشور جهان از نظر فساد اداری شناخته شده است.

رییس جمهور این پروژه باید دور از فساد باشد تا نزد کشورهای همسایه بیشتر رسوا نشویم گزارش سالانه سازمان شفافیت بین‌ المللی در مورد فساد اداری در کشورهای مختلف در سال 2017 که به تازگی منتشر شده است کشورهای مختلف را در 180 رده طبقه‌ بندی کرده است. افغانستان با کسب 15 امتیاز در رتبه 177 قرار گرفته است.

به اساس این طبقه بندی افغانستان پس از سومالی، سودان جنوبی و سوریه فاسدترین کشور جهان شناخته شده است. عدم حضور علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب کشور در مراسم تاپی توهینی به مردم هرات بود ولی معلوم نیست چه کسی باعث عدم دعوت او به هرات شده است؟

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تاپی
فساد اداری
نظرات بینندگان:

>>>   پروژه تاپی به شرطی از فساد دور میماند که ارفراد طوطعه گر ‌و دزد مثل آقایانون که برای ملت انگشت نما استند در این پروژه دخیل نشوند .

>>>   میع الله خیراندیش
اشرف غنی احمدزی بااین کارغیرانسانی خویش خودراروی سیاه خجل میکندوبی عزت میسازداگرچه خوآبرووعزت ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است