عبور هندی ها از "لوی پشتونستان" به "لوی اسراییل"
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۵۹    ۱۳۹۶/۱۲/۶ کد خبر: 147422 منبع: پرینت

هندی ها به کمک شوروی سابق تمام پول و انرژی شان را در بیشتر از نیم سده بر سر پروژه بی ثمر" لوی پشتونستان" مصرف کردند در فرجام" لوی پاکستان" با اسلحه اتمی ظهور نموده و پشتون ها به ابزار اسلام آباد تبدیل شدند.

حالا دیگر شوروی وجود ندارد و روس ها دیگر علاقمند پروژه ناکام پشتونستان خیالی نیستند و هند در میدان تنها مانده است. افزون بر آن روس ها روز بروز با پاکستانی ها منافع شان نزدیک تر شده و نزدیک است پاکستان به کمک چین حریف تاریخی هند شامل پیمان شانگهای شود اما هندی ها آهنگ به سوی اسراییل دشمن سوگند خورده مسلمانان کردند.

هندوها بویژه حزب حاکم هندوییسم از مسلمانان نفرت تاریخی دارند. آنها باور دارند که مسلمانان در یک هزار سال گذشته باعث تباهی هندوستان و تجزیه آن به پاکستان و بنگلادیش شده و امروز پاکستان و تروریزم اسلامی به یک دردسر بزرگی برای این کشور تبدیل شده است. اسراییل عین باور و نفرت از مسلمانان در جهان دارند و در هر گوشه ای جهان در جستجوی "دشمن دشمنم دوست من است" . هندی ها و یهودی ها روی تصادفی در یک سنگر قرار نمی گیرند. افزون بر آن هند در همسایگی پاکستان، افغانستان و بویژه ایران دشمن آشتی ناپذیر اسراییل یک چانس طلایی برای اسراییل است.

افغانستان در حال حاضر زیر نفوذ پروژه های اقتصادی، سیاسی و استخباراتی هند قرار دارد و نخبگان سیاسی این کشور مزدور قدرت و سرمایه اند و هند را "دایه مهربانتر از مادر" تصور می کنند. اسراییل در افغانستان سه کارت بزرگ برای بازی دارد:

1. اشرف غنی، شاگرد وفادار صهیونیزم و بی بی گل خانم یهودی تبار بانوی اول ارگ دست نشانده کاخ سفید در قدرت است که دولت اسراییل و صهیونیزم جهانی برای پیروزی او به نقل از اسراییل تایمز در 2014 لابی گری در سطح جهانی نمود. افزون بر آن دست پروردگان دیگر صهیونیزم از زلمی خلیلزاد گرفته تا احدی و کرزی و ده ها تن دیگر کم نیستند که حاضر اند در راستای منافع صهیونیزم جهانی خدمت کنند.

2. دونالد ترامپ، دختر و داماد اش عاشق اسراییل است و برای نفوذ اسراییل در هر گوشه جهان از خاورمیانه تا همسایگی ایران از هیچ نوع کمک سیاسی و استخباراتی رو گردان نیست. افغانستان عملا در اختیار صهیونیزم است.

3. قبایل پشتون نظر به اسطوره های صهیونیزم جهانی یکی از ده قبیله گمشده اسراییل است که حالا بخشی پاکستان و کل خراسان را در کنترول خود دارند. بنا افغانستان و بخشی پاکستان اسراییل دوم و یا "لوی اسراییل است".

ازینرو سرمایه گذاری بر سر پروژه "لوی اسراییل" مثل پروژه ملت سازی یهود در 1948 در خاک فلسطین یک برنامه استراتژیک و ثمر بخش به نظر می رسد. هندوستان برای انتقام از مسلمانان و شکست پاکستان بهتر از صهیونیزم دشمن آشتی ناپذیر مسلمانان و حمایت کاخ سفید پیدا نمی تواند.

پشتونیزم دست پرورده صهیونیزم جهانی نیز بهتر از پروژه "لوی اسراییل" و چانس تاریخی پیدا نمی توانند. سفر اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل و رییس دوره ای صهیونیزم جهانی در هند و دعوت از حامد کرزی و محمود خان اچکزی پاکستانی ملاقات سری آنها با وساطت نخست وزیر هند روی تصادفی نبود. قرار بود اشرف غنی در این سفر به ملاقات نتانیاهو برود ولی بدلایل سیاسی حامد کرزی بجای او رفت. بعد از این سفر ما شاهد حرکت های سریع یهودی گرایی از اسراییل تا تخت سلیمان در پاکستان و ارگ کابل هستیم. صدها لابی صهیونیزم با پول های فراوان در جستجوی برادران گمشده یهودی خود در افغانستان و پاکستان هستند.

جالب این است که همزمان با کارزار تبلیغاتی صهیونیزم تعداد افراد استخباراتی حکومت کابل زیر نام حج عمره به اسراییل و بیت المقدس پایتخت آینده اسراییل سفر کردند. پرسش اساسی این است آیا افغانستان به فلسطین دیگر تبدیل خواهد شد؟

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
هندوستان
مسلمانان
یهودیان
پشتونیزم
نظرات بینندگان:

>>>   پاکستان درمقابل هند خیلی کوچک است حتی نفوس پاکستان به اندازهد گاوهای هند که 88 ملیون است وانشا الله بزودی تذکره الکترونیکی اخذ میکنند نیست

>>>   هند و پاکستان هردو شامل پیمان شانگهای هستند. تشکیل پاکستان بعد از استقلال نیم قاره هند به در خواست خود هندی ها صورت گرفت تا از همسایگی افغانها که پنجصد سال بالای هند حکومت کردند و به مردم ظلم کردند و دین نصف مردم آن را به اسلام تغیر دادند، در امان باشند.
همین حالا به دستور پاکستان در هر حمله انحاری ده ها و صد ها نفر کشته و زخمی میشوند و در جبهات جنگ هر روز ده ها و صد ها افغان دوطرفه کشته و زخمی میشوند، اما در سرحدات هند و پاکستان در یک سال یک مرتبه یک فیر تفنگ میشود و یک سرباز زخمی میشود و یک هفته پاکستان و هندوستان بطور ساختگی یکدیگر را ملامت قرار میدهند و بالای یکدیگر غر میزنند و بعدآ خاموش میشوند و نریندرا مودی به پاکستان رفته و روز تولد نواز شریف را برایش مبارک میگوید و او را در آغوش میگیرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است