عبدالله مسبب تمام جنایت ها است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۶/۱۲/۷ کد خبر: 147465 منبع: پرینت

اگر هر قتلی صورت می گيرد، اگر هر جنايتی اتفاق می افتد، اگر هر انتحاری در شهر هزاران انسان را در سوگ فرو می برد، اگر شهرهای شمال ناامن شده، اگر به فقر و مشكلات مردم افزوده شده، اگر قوم گرايی به اوج رسيده و هزاران مشكل ديگر خلق شده است مسبب آنها عبدالله است.

اكثريت مردم به عبدالله رای دادند هر دو مجلس نمايندگان و اكثر نماينده های مردم در شوراها، نيروهای امنيتی، فرماندهان مجاهدين و... عبدالله را انتخاب كردند و وی پيروز شد اما به ياد داريد اين جنايتكار چه گفت؟

وی خطاب به مردم درسالنی كه برای اعلام پيروزی وی جمع شده بودند چنين گفت: من تمام مسووليت را به تنهایی می پذيرم و تمام کارها را بسپاريد به من!

حالا همان مسووليت هايی است که انجام می دهد، همان كه خراسان زمين را به كشتارگاه و شهرها را به جهنم تبديل كرده است. روستاها به برزخ شباهت دارند، از همه جا بوی مرگ می آيد، در هر دهكده كوچکی در غم عزيزان از دست رفته خود نشسته اند و ...

عبدالله قاتل تمام سربازان كشته شده است وی مردم ما را فروخته است از همان مذاكرات، از همان گفته هایش پيدا بود مثل موريانه در داخل درخت حزب جمعيت و مردم شمال خود را جا زد و چه وحشيانه بدن های سلاخی شده مردم ما را خورد.

آخرين ريشه آن استاد عطا بود اگر وی را خورده بود درخت ما چپ شده بود. بارها نوشتم از دشمنان مشخص نبايد ترسيد، از موريانه هايی بايد هراس داشته باشيم كه وجودمان خوراک شان شده است.

عبدالله را هرگز نبايد بخشيد زیرا وی چاقوی قصابی مردم را در دستان غنی، اتمر و استانكزی داد تا مردم ما به اين حال روز بیفتند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
جنایت
مردم افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   يچكين خراسانى
بايد بخاطرتغيرنام منعوث افغانستان مبارزه كرد چون همين نام باعث احماقت اين طايفه شده است كه گاه به زبان فارسى تاخت وتازميكنند وگاه به هويت وحالا گپ به اينجاه رسيده كه خودشان ناقل استند به حمايت استعمارازكوه ها وازديره هند به سرزمين ابايى مان اورده شده اند حتى اسم خراسان راانگليس به افغانستان مبدل كرد ودراين اواخر مطابق حرفهاى قوم يهود قبيله مربوط قوم اسرائيل استند فقط راه حل تغير نام افغانستان است

>>>   مردم شمال افغانستان!؟ریشه در هزاره ها دارند،هزاره ها تمدن،مشترک با مردم ایران ،از یک تبار و یک ریشه ،باید شجاع باشید که هستید باید به ایرانی ها و تاجیکان!؟نزدیک و نزدیکتر شوید درآنصورت است که کسی را یارای مبارزه با شما نیست.از رهبران واقعی که تنها برای منافع مردم مبارزه میکنند پشتیبانی کنید،از شعر و ادب و موسیقی پر بارتان و پربارمان بهره ببرید،پیروزی از آن شماست ،پیروزی از آن ماست.

>>>   عبدالله چه ملامت است، أمريكا اتمر را قبل از ع و غ در قدرت مياورد، و از همان سبب پيمان را توسط اتمر بنماينده گي از ملت امضاء كردند، و در دور آينده هم با همين جلادان حكومت خواهند ساخت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است