انتشار کتاب خاطرات بانوی نخست پیشین آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۶/۱۲/۸ کد خبر: 147506 منبع: پرینت

«میشل اوباما» بانوی اول پیشین آمریکا در نوامبر آینده (عقرب 97)، کتاب خاطراتش را که به زندگی وی از زمان کودکی تا حضور در کاخ سفید پرداخته است، روانه بازار می کند.

به گزارش رویترز، «پنگوین رندوم هاوس» ناشر این کتاب اعلام کرده که کتاب میشل اوباما تحت عنوان «شدن» (Becoming) در تاریخ 13 نوامبر (10 عقرب) و همزمان با سفر دوره ای جهانی وی برای تبلیغ درباره آن، انتشار می یابد.

این انتشارات، پس از پایان دوره ریاست جمهوری «باراک اوباما» و خروج وی و همسرش از کاخ سفید، از آنها خواست کتاب خاطرات خود را منتشر کنند و از قرار در مجموع مبلغی بیش از شصت میلیون دالر به آنها پیشنهاد داده است.

کتاب میشل اوباما شامل خاطراتش از زمان کودکی و زندگی در جنوب شیکاگو، سال های حضورش در کاخ سفید و تربیت دو فرزندش به عنوان اولین بانوی اول سیاه پوست آمریکایی تبار است.

این کتاب، به طور همزمان به 24 زبان دنیا منتشر خواهد شد.

پنگوین رندوم هاوس اعلان کرد: میشل اوباما که فارغ التحصیل دانشگاه پرینستون و مدرسه حقوق هاروارد است، نسخه شنیداری این کتاب را قرائت خواهد کرد. جزییات برنامه سفر وی به منظور تبلیغ این کتاب نیز بعدا اعلام خواهد شد.

این ناشر همچنین سه کتاب قبلی باراک اوباما را تحت عنوان های «رویاهای پدرم»، «جسارت امید» و «نامه ای به دخترم»، منتشر کرده است.

تنها کتاب قبلی میشل اوباما که در سال 2012 منتشر شد، «رشد یافته در آمریکا» است که بر طرح هایش برای گسترش غذاهای ارگانیک و رژیم غذایی سالم، تمرکز دارد.

اوباما به عنوان چهل و چهارمین رییس جمهوری آمریکا، هنوز کتاب خاطراتش را که به دوره حضورش در اتاق بیضی (کاخ سفید) اختصاص خواهد داشت، منتشر نکرده است. ناشر کتاب های اوباما و همسرش اعلان کرده است که آنها قصد دارند سهم بیشتری از درآمد حاصل از فروش این کتاب ها را به امور خیریه شامل بنیاد خیریه اوباما اختصاص دهند.

جورج دبلیو بوش» (چهل و سومین رییس جمهوری آمریکا) تحت عنوان «حرف دل» و «تاریخ زندگی» نوشته «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین و نامزد ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا اشاره کرد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
کتاب
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است