از خدا ذلت شینواری را می خواهیم
از خدا برای کسیکه پا بالای گلوی مردم می گذارد ذلتش را می خواهیم و دیری نخواهد بود وزرایی که بی حیاهانه اینکار غیر قانونی را کردند ذلیل شوند 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۶/۱۲/۸ کد خبر: 147547 منبع: پرینت

برای وزرای مزدوری که بی حیاهانه حکم انتقال مدیریت مکاتب افغان ترک را امضا کردند ذلت می خواهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل احمد معنوی عضو کمیته والدین شاگردان مکاتب افغان ترک روز دوشنبه 7 حوت 96 در واکنش به واگذاری مدیریت مکاتب افغان ترک به دولت ترکیه در نشست خبری والدین مکاتب افغان ترک گفت: اگر حکومت به عدالت تمکین کند و قانون را محترم نشمارد، محکوم به شکست است.

معنوی بیان کرد: حکومتی که داد از دمکراسی می زند، یک سال است که صدای والدین مکاتب را نشنیده است و یک روز هم حاضر به صحبت نشده است.
نماینده والدین مکاتب افغان ترک درخصوص حساسیت خانواده های مکاتب نسبت به آموزش فرزندان شان اظهار کرد: اگر معضل کشوری است حق داریم درباره معضلات ملی صحبت کنیم اما اگر بحث شخصی و معامله چند مزدور خود فروخته است که به هر قیمتی بالای مردم حاکمیت کنند بدانند که ما اجازه اینکار را نمی دهیم.

وی تصریح کرد: این حکومت هر روز دنبال فتنه جدید است؛ ما خدا و رسول را واسطه کردیم اما اینها هیچ چیز را قبول ندارند، وزیر و وکیل را ملامت نمی کنیم چون همه چیز در قبضه یک دیکتاتور است و چند مامور مزدور، بی حیثت و بی هویت آن را اجزا می کنند و توان این را ندارند که بگویند اینکار غیر قانونی است.

رییس کمیسیون انتخابات پیشین افزود: از خدا برای کسیکه پا بالای گلوی مردم می گذارد ذلتش را می خواهیم و دیری نخواهد بود وزرایی که بی حیاهانه اینکار غیر قانونی را کردند ذلیل شوند.

معنوی حکومت وحدت ملی را دست نشانده خارجی ها خوانده و اظهار کرد: این حکومت ارزشی برای حرف و خواست مردم قایل نیست و انتحاری و انفجار برای آنها به یک نعمت تبدیل شده است و یقین دارم اگر مردم از انفجار و انتحار ترس نداشتند ده ها حرکت مدنی بالای این حکومت ترتیب می دانند تا آن را ساقط کنند.

عضو کمیته والدین افغان ترک افزود: برای دست برداشتن از سر مکاتب افغان ترک هر دروازه ای را دق الباب کردیم و نتیجه نداد و می گوییم که هر اتفاقی پس از این پیش بیاید عاملش ما نیستیم و آدم های ماجراجوی عقده ای مسوول آن هستند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مدیریت
افغان ترک
ترکیه
نظرات بینندگان:

>>>   1 - ازخداذلت گولن را بخواهید که درحق اولادشما جفامیکرد.
2 - درملکیت دولت مکتب را ایجاد نه کرایه نه مالیه هنوزهم ازشما فیس کمرشکن میگرفت .
3 - درحدود 8-10 دوره کانکوررا خراب ومداخله همین ها بود که بسیاری ازشاگردان ممتازولایق چانس خوب نگیرند درسه سال اخیراول نمره های عمومی ازمکاتب ترکیه نبوده است.
4 - مدیران افغان ترک همواره سعی می نمودند که اولادهای وکلا ، وزیران ، والیان قدرت های محلی جذب نمایند .
5 - بسیاری ازشاگردان افغان ترک تکلیف روانی دارند بسیارعاجزکم حرف میباشند وتنها با خودشان خوب هستند ودرزنده گی اجتماعی خود گوشه گیرمیباشند که خودازنگاه روانی یک نقیصه است

>>>   قسمیکه در تلویزیون دیده شد تمام اولیای شاگردان افغان ترک اعضای ارشد در دولت بودند و یا هستند و گروه دیگر هم همان زور مندان وقلدورانی هستند که همیشه از خون ملت سروت اندخته اند کدام آدم غریب نبود که بگوهیم حق ملت پایمال شده شما غاصبان هم نماینده ملت شده نمیتوانید لذا سنگ ملت پرستی را به سینه نزنید ن-ا

>>>   تاجیکها راچه به ترک بروید به مدارس ایرانی.

>>>   آقای معنوی چندسالی تحت اداره ی مولوی شینواری کار نمود وتحت امرش بود حال شینواری دیګررابددعاا میکند - این شینواری هم چون ماموراست بناءاٌ معذوراست

>>>   هروقت یک چیزیرا عنوان قرار میدهید وباز یک فیر میکنید

>>>   آیا کدام کس میتواند بیان کند که اگر رهبری مکاتب افغان ترک بدست دولت افغانستان و با دولت ترکیه و با فتح الله گولن باشد،چه تاثیری در کیفیت و پلان های تدریسی این مکاتب بنیان می آید؟
مکتب جای تعلیم و تربیت است،نه جای سیاست.
بدبختانه در تمام مکاتب افغانستان سیستم تدریسی طوری است که مطابق معیار جهانی نمی باشد و برای اطفال واقعیت جهان طبیعی ما تدریس نمیشود و در عوض جهان خلقت برایشان تدریس میشود که بدینوسیله سنگ تهداب دانش علوم طبیعی آنها کج گذاشته میشود و در نتیجه در صنوف بلند نیز به همین منوال کج گونه ادامه پیدا میکند.

>>>   ملا معنوی.نخست در گلوی مردم خودت وجنایتکاران شورای نصوارت پا گذاشته بودید، آن ذلت را برای خود ها بخواهید. مردم کابل وافغانستان عاجل آمین میگویند.هنوز شرم ندارید.
ودر آرزوی نا بودی تان هستند.
ع،ب از کاپیسا باشنده کابل.

>>>   مردم کشور افغانستان،،،! کشور شما بدون در پیکر. است، هر کسی مدرسه ترور، چه ترک، چه عربستان، چه ازبکستان، ترکمنستان، پاکستان، ایران، همسایه های افغانستان همه دنبال منافع خویش اند ومی خواهند و اولاد آن سر زمین همه اش افراطی، تروریست، بار بیابد روی آزادی فکری رو نبیند ، چرا به فکر نسل آیند ساز کشور نیستید، قرن 21 قرن پیشرفت، آگاهی، تکنالوژی و... هستش ،چرا جوانان کشور آدم کش یاغی بی مسولیت و... بار آید، قسم که به همه معلومه که مدرسه افغان تاک، که در راس آن اقای فتح الله گلن تشریف دارد، یک افراطی و تروریست هستند، در خیلی از کشور مدرسه آنها بسته شده، و چونکه مردم افغانستان متاسفانه از ... سیاسی کمی تشریف دارند، حالی شان نیست چونکه یه آنها پول های کلانی از طرف اقایون ترک به آنها پرداخته می شود به فکر جوانان با دانش امروزی نیستند.
.....

>>>   شما اسپ بزکشی از جمله ذلیل ترین انسان هستید همین شما ....ها تمام ادارات دولتی را به کرایه گرفته اید دولت کار قانونی کرده است مکاتب را از یک دزد و وطن فروش گرفت و به حکومت قانونی ترکیه سپردو حالا مربوط به حکومت ترکبه است که هرچه میکند ولی شما شغال چرا ...بیجا میزنید.
...

>>>   بسیار عجیب است که دزد و رشوت خور هم خدارا می شناسد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است