رسوايى هاى روزافزون حزب جمعيت پایانی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۵    ۱۳۹۶/۱۲/۹ کد خبر: 147577 منبع: پرینت

جمعيت اسلامى كه مبارزه، نبرد و درگيرى را از ابرقدرت شوروى تا قدرت اتمى پاكستان و از احزاب داخلى تا فرماندهان محلى تجربه نموده حالا در آخر به استخوان شكنى درون گروهى رو آورده است.

درگيرى و دعواى روز گذشته دو شاخه ى هواداران عماد و طرفداران نور در كابل تشت رسوايى اين تنظيم نامدار جهادى را از بام به پایين پرت كرد. تقابل فرزند رهبر جمعيت با بچه معاون جمعيت بر سر احراز رهبرى آبروى افغانستان شمول و فراقومى بودن اين حزب را فرو ريخت. اين دو آقازاده ى نازپرورده نه پاس پدران شان را دارند نه هم حرمت قربانیان را و نه در فكر حيثيت و اعتبار آن عده از ساده دلان خوش باورى اند كه تا هنوز ستاره ى اقبال شان را در آسمان مكدر و ابرآلود جمعيت جستجو مى كنند.

سوال و پيشنهاد من به اعضاى آگاه، پاک نفس، خوشفكر و متعهد جمعيت اسلامى اين است كه اگر تا هنوز مصمم به خدمت وطن و و مردم تان هستيد و خواهان ايفاى نقش مثبت و سازنده در حال و آينده كشورتان هستيد با افكار فرسوده ى فیودالى وداع كنيد و دنبال آقازادگان را رها نمایيد برويد و بر خرابه هاى جمعيت حزب نوينى با اساسنامه و مرامنامه ى جديد و اهداف واقعبينانه و متناسب به نياز و مقتضيات زمان پي ريزى نمایيد.

تنظيم هاى جهادى كه مولود تجاوز خارجى و زاده ى دوران جنگ اند در اين مرحله كارايى و پويايى ندارند و تاريخ مصرف شان منقضى گرديده است. زمان، زمان ديگر است و جهان، جهان ديگر. در چنين اوضاع و احوالى شخصيت ها و احزابى پيشرو و تاثير گذارند كه با حرف و پيام تازه و انگيزه ى صادقانه وارد صحنه شوند و براى معضلات و گره هاى كور كشورشان طرح ها و راه حل هاى منطقى و عملى ارایه نمايند.

براى سوالات نو امروز نمي توان به پاسخ هاى كهنه ى ديروز اكتفا نمود و در عصر عقلانيت و مدنيت نمي توان با مهره هاى زورمند، مزدور و زر اندوز به پيش رفت. بشتابيد تا از كاروان عقب نمانيد.

محمدعارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعیت
رسوایی
درگیری
نظرات بینندگان:

>>>   این ها از قدیم هم ابرو نداشت افغانستان را تباه کرد

>>>   گرگ زاده گرگ شود، گرچه با آدمی بزرگ!

>>>   آقای منصوری پیشنهاد تانرا پس بګیرید ـ این حزب دیګر حزب نمیشود. عماد

>>>   جای بسیار خنده است که یک گروهی. دزدان مسلکی را مدافع افغانستان میگوید و باز جای بسیار خنده که مقاومت در برابر شوروی و قدرت اتومی پاکستان گته اید این جمله است یا فکاهی یا کدام قصه. مفت

>>>   کــــــد 91 بنیان جمعیت را تباه ساخت

>>>   اقازاده پراشمول پرا پنجشیری ها است در جمعت که رهبری شان باتور دوستم بکند و یا اعطا نور ازی بهتر نمیشه

>>>   این شایعه حزب تسلیمی ها می باشد. حزب جمعیت در اوج قدرت و پشتیبانی کشور قرار دارد. همه منتظر اند تا آینده کشور حزب جمعیت رقم بزند. حتی امریکا هم علیه جمعیت حرف کج زده نمی تواند.
جوان هزاره

>>>   جوان هزاره
خودت مانند همان اشخاص هستی که از سایه درخت .. استفاده کرده خیال پلو میزنی
کدام جمعیت ؟
جمعیت وقتی جمعیت بود که هدف شان رضای خداوند بود
حالا بفرما و راست بگو که هدف جلو بدستان جمعیت یعنی معلم عطا، عبدالله، قانونی، صلاح الدین، محمدی، امرالله خان و برادران مسعود چیست؟
تو را به خدا قسم راست بگو آیا همین چهره های فوق الذکر پروای من، تو ، وطن ، جمعیت، جهاد و حتی خداوند را دارند؟
هرگز نه
اینها فقط و فقط قدرت و پول و جوکی میخواهند و بس
مرتضی چاریکاری

>>>   برا درجوان هزاره
باعرض حرمت بنده درسال 1376یک مامور پائین رتبه دردارلاانشاجمعت پرافتخاراسلامی درشعبه شهدای ومعلولین ایفای وظیفه می نمودم که دران زمان اغا صاحب سید نورالله عماد معاون جمیعت اسلامی بود
اول باید بگوئید که دراوج قدرت بجزچورچپاول توسط همین چهاکلاه که خودرا صاحب قصرها نموده اند چه ارمغان اورده اید ان شهدای که درتنظیم جمیعت بودند وجان های شرین خودرا درراه خدا نذرانه نموده اند به انان چه کرده اید شمارا بخدا سوگند میدهم که یک مترتکه سیا برسر یک بیوه انداخته ایدبرای یک طفل یتیم یک جوره چپلک پلاستیکی خریده اید به اطفال نازدانه خود قصرها اباد نموده اید ویا مانند عماد بخارج رفته اند برادرعزیزانانیکه دهن امریکا راکج میکردشهید شده اند مانند استاد شهید وقهرمان ملی دیگر شما رهبران نه بلکه دزدان جمیعت هستید وجمیعتی ها با نام گرفتن انا ن افتخار میکنند این دزدان دیگر رهبر شده نمی تواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است