كشاف در انكشاف و حکمتیار در انفعال (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۶/۱۲/۹ کد خبر: 147605 منبع: پرینت

حواشی نشست دوم روند كابل از متن آن جالب تر و بامعناتر است.

در اين ميان ترتيب و چينش افراد در جانب افغانستان خيلی مضحک، دروغين و رياكارانه می نمايد؛ مولوی قيام الدين كشاف (ریيس شورای علما)، امين كريم و غيرت بهير (نمايندگان حزب اسلامی حكمتيار) را ميان دو زن كاشته اند آنهم زنانی كه هيچگونه سنخيتی با اين افراد ندارند.

اشرف غنی با اين حركت نمايشی می خواهد به خارجيان نشان دهد كه كشاف ما در انكشاف است و حزب اسلامی در انفعال؛ قصه فرار امان الله خان تكرار نمی شود. به سخنان تلخ و تند افراطگرايانه و احساساتی شان اعتنا نكنيد ببينيد چطور مودب و مقرب نشسته اند.

اين در حالی است كه اينها هرگز حاضر نيستند نام همسرشان را در حضور ديگران بر زبان آورند چه رسد به اينكه زن را همتای خود بدانند. با هزاران تاسف هر دو روی سكه نشان وادادگی و نماد رياكاری است.


ریاکاری نشست روند کابل رییس شورای علما نمایندگان حزب اسلامی نمایندگان زن افغانستان



داکتر محمدی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست پروسه کابل
ریاکاری
نظرات بینندگان:

>>>   یعنی میخواهی به سیما سمر توهین کنی که دیگر او از کار نیست و وقت اش تیر شده است؟

>>>   Arianfar
تا می توانید همرسانی کنید و به اشتراک بگذارید!
ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی
بیایید همه با هم به پیشواز نوروز خوش آیین بشتابیم!
در سال های پسین شماری از نوکران زرخرید شیوخ واپسگرای وهابی عرب با راه اندازی تبلیغات زهرآگین و زهرپاشی و سیه نمایی و پخش چند حدیث و روایت جعلی می کوشند بزرگداری از نوروز را حرام اعلام نمایند. یکی از آوندهای این جاهلان کور دل و تنگ نگر این است که نوروز را برخاسته از آیین مجوس می شمارند. این در حالی است که جشن نوروز هیچ ربطی به آیین مجوس و هیچ دین دیگری ندارد و سده ها پیش از پدیدآیی آیین مجوس برگزار می شده است. این گونه ادعاهای خنده آور، عمق نادانی و ناآگاهی این خردباختگان نوروز ستیز از تاریخ را می رساند. گروهی از این تاریک اندیشان برآنند که چون نوروز در اسلام نیامده است، پس حرا م است. اگر با این بی منطقی برخورد نماییم، پس برپایی جشن های استقلال، سالگردها، روزهای آموزگار و زن، نام مانی، نامزدی و شیرینی خوری و ....همه حرام اند. چون در اسلام نیامده اند.
اکنون نوروز به یک جشن بزرگ منطقه یی مبدل گردیده و در شمار بسیاری از کشورها مانند کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، عراق سوریه، افغانستان، ایران و ترکیه، چین، روسیه و هند جشن گرفته می شود. از چندی بدین سو یونسکو هم نوروز را همچون جشن باستانی فرا رسیدن بهار و نوزایی طبیعت به رسیمیت شناخته است.
انوشه و جاوید باد نوروز و نوروزیان، هر روز تان نوروز نوروز تان پیروز!
شاد کام و شادمان باد رهروان راه نوروز!
سیه روز و تباه و برباد باد دشمنان کور دل و تنگ نگر نوروز!

>>>   مسلمانی شان نیز ریا کارانه است.

>>>   خاک بر سر کشاف.
البته چسپیده نیست.
و خاک بیشتر بر سر آن زن.
و بیشترتر بر سر شوهر بی عرضه اش.

>>>   غني ميداند كه كي ها را در كجا سانده است، داكتر غيرت و پهلوي ملكه كيهان نشانده ، و كشاف را پهلوي خواهر ديني اش.
إنسانها همه خواهر و برادر هستند، همه اولاد باباي آدم و نه نه حواء هستيم

>>>   شما مردم افغانستان این ګلبیدن و اعضای حزبش را تا هنوز نه شناختید این در شان این ... بجز منافقت و رذالت و قتل و غارت ذره ای از اسلام واقعی که این جلادها از آن ادعا ندارند در شان وجود ندارد

>>>   حال بايد اعتراف كنيم كه: حكمتيار شخص قوي بوده حكمتيار 20 سال در تبعيد وتعقيب به سر برد حزبش نى ونيست شده بود. وقتكه فرصت ظهور در كابل بيدا كرد ديده شد جه حال بر باه شد. زمين اسمان همه استقبالش كردند در مدت بسيار كوتاه كنكره حزبش را در خيمه لويه جركه داير كرد سه روز دوام داشت. 3000 هزار از اعضاء واركان اين حزب با جه نظم ونسق هيبت ووقار جلسه را باختتام رسانيدن. ولي جمعيت اسلامي ما در اين مدت همه جيز را در دست داشتند ودارند نتوانستند جهار نفر را جمع كنند ودر مورد تنظيم جمعيت عزيزمان فيصله بيكنند. باز هم شب وروز جشم را بت كرده ودهن را باز كرده حزب وحكمتيار ان را ميكوبيم هي هي.

>>>   کشاف تازه کشف کرده که گپ از چه قرار است و چرا غنی رفته از لبنان زن گرفته چون لب نان دارد.
گور و ایمان کشاف سوخت و جهنم جایش شد
چون که با نیم نگاه چشم بدان جابش دوخت

>>>   این زن ها شوهر ندارند تا غیرت داشته باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است