غنی و عبدالله بزرگترین مشکل در کشور هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۶/۱۲/۹ کد خبر: 147614 منبع: پرینت

حکومت نامشروع و تحمیل شده ی "وحدت ملی" به رهبری غنی و عبدالله مشکل اول کشور ما است.

اهل مبالغه نیستم و با عقده نمی نویسم که هیچ کسی به اندازه ی اینها شیرازه نظام را در افغانستان به زمین نزده است، هیچ کسی به اندازه ی اینها وقار و مشروعیت این ملت را به بازی نگرفته است و هیچ کسی تفاهم نیم بند ملی را به اندازه ی اینها دچار شکستگی نکرده است.

مردم افغانستان از حاکمیت استبدادی این رژیم منفور بیزار اند بنابراین اول باید جامعه ی بین المللی مردم افغانستان را در رهایی از شر این انحصار و استبداد یاری رساند تا مردم در سایه ی یک ساختار مشروع قدرت و رهبری ملی برخاسته از رای و اراده خود بتوانند مشکلات خود با خود و مخالفین مسلح را رفع کنند.

عدم مشروعیت رهبران حکومت موجود باعث شده تا کسی به حمایت از رژیم برنخیزد، در برابر دشمن با روحیه بالا نجنگد و امیدی به آینده نداشته باشد. ما از هر تلاشی که در قدم اول منجر به کنار زدن رهبران موجود از قدرت شود تحسین و حمایت می کنیم و باور داریم که غنی عبدالله مشکل اولی کشور ما هستند.

برنا صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
عبدالله
حکومت نامشروع
نظرات بینندگان:

>>>   ما خو عاشقش شدیم تو چیطور

>>>   یگانه شو ق و علاقه ع وغ گفتگو همرای خا رچی ها است و هردو شان عا شق کفار هستند من به این ع حیران هستم که این شخص چطور خود را جهادی می گرد اگر همه جهادی ها مانند ع .... و ...پسند باشند ما از این جهاد نفرت داریم غ خو معلو م دار است که همه زندگی او همرای ...سپیری شده است و خودش یک یهودی است
اگر یهودی نباشد زن خود را چطور در پیش همه کفار می شاند و خو دش در پلویش می نیشند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است