طالبان هزاران نفر ما را کشت، چرا امتیاز بگیرند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۳    ۱۳۹۶/۱۲/۹ کد خبر: 147625 منبع: پرینت

ما اصلا حکومت و دولت نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر رمضان بشردوست عضو مجلس نمایندگان در گفتگو با "نیمه روز" درخصوص دستاورد درنشست پروسه کابل گفت: براساس قضاوت های عملی از نشست ها و کنفرانس ها در طول 16 سال، تمام این جلسات نتیجه صد در صد برعکس داشته است و اصلا برای آمدن صلح تشکیل نشده اند.

بشردوست بیان کرد: تلاشی برای ختم جنگ صورت نمی گیرد، ختم جنگ به نفع رهبران آمریکا، پاکستان، چین، ایران، ترکیه، روسیه و رهبران افغانستان نیست چرا که اگر جنگ ختم منافع این کشورها به خطر می افتد و بسیاری از رهبران جهادی و چپی، وزرا، وکلا و رهبران بشمول غنی و عبدالله بجای رفتن به پارلمان و قصرها باید به پلچرخی بروند.

عضو مجلس نمایندگان درخصوص امتیاز دادن های رییس جمهور به طالبان در نشست دوم پروسه کابل اظهار کرد: طالبان هزارن نفر از ما را کشت چرا باید به آنها امتیاز داده شود؛ درست است که بگوییم ما اصلا حکومت و دولت نداریم.

وی افزود: اگر یک وزیر پاک داخله یا دفاع می داشتیم رییس آی اس ای حتی نمی توانست یک نگاه چپ به افغانستان بکند؛ بزرگترین بدبختی ما این است که دچار رهبران جهادی، چپی، دمکراتی، طالبانی و داعشی شده ایم.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پروسه کابل
بشردوست
نظرات بینندگان:

>>>   بلی طالبان اشرار مزدوران جاهل پاکستانی صد ها خیانت کردند اما شروفساد هم بنام جهاد کمتر ازینها مجرم نیستند

>>>   این همان وعده انتقام مغز متعفن از طالبان است جناب داکتر صاحب.

>>>   اب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم
یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم
اشرف غنی احمدزی کسانی که از ابتدای حکومت جدید در کشور ما تا امروز جان فدایی کرده اند عرق ریخته اند ودر همین حکومت وحدت ملی اشرف غنی احمدزی سهم پنجاه پنجاه را دارد در صدد توطعه سازی و توطعه چینی برای انها است تا بصورت کل دست انها را از کار بگیرد وبجای ان نفرات تیمی و گروپی خود را جابجا کند اما بر خلاف ملیون ها دالر راصرف هزینه اوردن ترورستان جاسوسان بیگانه دشمن افغانستان بنام باند گلبدین حکمتیار و گروه طالبان ترورستان کرده تاانها را با خود همراه کندو بدون هیچ حقی علاوه بر مصارف پول هنگفت از خزانه ملت قاتلین و جنایتکاران انها را مورد عفو خودش قرار داده واز زندان مثلیکه قاتلین مردم مربوط باند گلبدین را بنامتفاهم مصالحه رها کرد ترورستان طالبان را با این فراخوان طالبان بنام مصالحه رها کند از روزیکه گلبدین رابنام مصالحه بکابل جایداد و ماهانه ملیون ها افغانی را نقد و جنس برای ان قاتل از خزانه ملت حاتم بخشی هم میکنند نه تنها که جنگ فرو کش نکرده بلکه شهر کابل مرکز ترورستان شد و حملات ترورستی شانرا در نقاط مهم کلدی شهر انجام دادند وصده انسان این کشور را شهید و معلول و مجروح کردند حالا هم با این استراژی ترتیب کرده اش به اصطلاح خودش صلح بیشتر از قاتل ترورست گلبدین به طالبان ترورست حاتم بخشی غیر اسلامی و اصولی را پیش کش کرده در حالیکه طالبان حاضرنیستند که بادولت اشرف غنی مذاکره ومفاهمه کنند انهابا امریکا میخواهند سخن بزنند ما عجب انسانی قومگرا را گیر امدیم خودش ریس جمهور توافقی عملش بالاتر از ریس جمهور انتخاباتی .

>>>   من جمله عوامل مشکلات بزرگ سیاسی امنیتی اقتصادی وفرهنگی کشور ما وجود سیاستمدارانی است که درک درستی از سیاست ندارند وادرس غلط میدهند ودوست ودشمن را در یک صف قرار میدهند که این خود دو علت دارد 1-یا خاینند ویا2-ساده لوحند .هرچند که میدانیم تمامی کشورها به منافع ومصالح ملی خود می اندیشند ولی با توجه به نظر بشردوست وادرس غلط دادن وی باید از جناب بشر دوست پرسان کرد اقای بشردوست عربستلن سعودی ؛قطر؛شیخ نشنهای اماراتی در کجای پارادیم تحلیل شما قرار دارند؟ماشین جنگی وهراس افکنی طالبان والقاعده وداعش توسط چه کشوری تمویل وحمایه میشوند؟؟؟مروج وهابیزم وتقابل بااسلام واقعی وایجاد اختلاف مذهبی که جوهرمایه تفکر داعش است توسط چه کشور یا کشورهایی دامن زده میشود؟؟ایا خطر عربستان سعودی برای امنیت افغانستان جدی تر بوده وهست یا خطر ایران وروسیه وهند وچین؟اقای بشر دوست هدف شما از دشمن نمایی روسیه وایران از خاطر چیست؟متاسفانه با آدرس غلط دادن وپشت نقاب مخالفت با ارگ نشینان که به چهره زده اید همه کشورها را با یک چوب نرانید ودوست وشمن واقعی را مشخص کنید.بالاخرهخورشید پشت ابر نمی ماند ویکروز هم حقیقت برملا واشکار میشود.داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   اگر کشت قبول داریم ولی شما ها هم کشتید در هر صورت شماها هم جنایتکار هستید ۔ حبیب الله یوسف زی

>>>   گلبدین هم 70 هزار نفررا کشت چرا امتیاز می گرد

>>>   آغای بشردوست با کمال احترام به شخصیت شما ، آیا در شهادت ۶۰۰۰۰ کابلی هم طالبان مقصر بودند. بنده هیچ نوع خوشبینی به طالبان ندارم ، اما زمانی که ما به بزرگترین خائنین ملی لقب های استوره یی اعطاء کردیم، پس میتوانیم که برای یک افغانستان با رفاع دست صلح به سوی طالبان هم دراز کنیم.

>>>   رمضان راست ميگويد، غني و تيمش را با حكمتيار أمريكا آورده تا جنگ را با ديگر قوم هاي افغانستان شروع نمايند، و طالب نامنهاد را بنام آشتي مياورند تا مناطق آرام شمال ، هرات، قندهار را و حتي كابل را به آتش بكشند، كه همسايه ها هم از اين پلان هاي شوم فايده ميگيرد.

>>>   یوسفزی مافقط برای دفاع ایستاده ایم همیشه حمله هاروشماطراهی کردیدومردم رابه خاک وخون کشیدین به جای جنگ ازدیگرگزینه هاهم میشوداستفاده کردوبه مردم حکومت کردوخدمت کرد شماهاجاهل ونادان هستیدهمیشه ازیک راه تکراری رفتید جنگ جنگ جنگ اشتباه رفتیدبه جای جنگ ازخدمت رسانی وابادی کسوراستفاده کنیدوبه نیازمندان کمک کنیدباشدتادرانتخابات پیروز شوید ازراه جنگ هیچ وقت پیروز نمیشویدومردم رابیچاره وااواره میکنید وسیاست های غلط وافکارپوچ رادوربریزید

>>>   آقای بشردوست مگر خودت غافل از این هستی که انتحاری انفجاری و جنایات کاران همه از تبار اشرف غنی است روی اساس همه همه تبارانش که در پارلمان و و زارات ارکین دور بر ریاست جمهوری بخاطر هم تباری جنایات طالبان هم تبار خود را نادیده میگیرند همین است که به اتفاق آرا هم تباران خود تبرئه و برائت میدهند آیا خودت حاظر هستی که یک همتبار خود را محکوم کنی ؟

>>>   اقایی بشر دوست بدون تعصب از این به اصطلاح رهبران. که همه ایشان قسم کرده که افغانستان را چور پارچه پارچه و مردم بی دفاع اش را پای مال میکنیم همان طالب درست نیست حداقل کسی برای ناموس مردم چیزی گفته نمیتواند ولی این اخوان الشیاطین به هیچ چیزی مردم صرفه نمیکند.

>>>   از بشردوست باید پرسیده شود که شما جزء کدام دسته هستید؟ اینکه همه را محکوم می کنید، خود شما طی این پانزده سال چند نفر هم فکر و هم عقیده پیدا کرده اید؟ تکروی جزء ذات شماست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است