همراه با قرآن: با یهود و نصاری دوستی نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ کد خبر: 147636 منبع: پرینت

«یا أیها الذین آمنوا لاتتخذوا الیهود و النصاری أولیاء، بعضهم أولیاء بعض و من یتولهم منکم فإنه منهم، إن الله لایهدی القوم الظالمین»
سوره مائده آیت 51

ای مؤمنان! یهود و نصاری را به دوستی مگیرید. بعضی از آن ها دوستان بعضی دیگرند. هر کس از شما با ایشان دوستی کند خود از ایشان است. همانا خداوند مردم ستمگر را هدایت نمی کند.

کد (5)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
همراه قرآن
حدیث
نظرات بینندگان:

>>>   عربستان سعودی بهترین دوست اسرائیل.

>>>   قصه یهود و نصارا نیز قصه دولت و طالبان است.
زمانی که پیغمبر از مکه از ترس قتل خویش توسط قریش به مدینه گریخت و عیسوی ها او را در مدینه پناه دادند، از آنها بنام نصارا یاد کردند.
بعدآ دیدند که جنگ بین قریش و مسلمانان شدت گرفت و مسلمانان مدینه بنام جهاد علیه کفر و قریش مسلح شدند، عیسوی ها و یهودی ها خود را در مدینه در خطر دیدند و یهودی ها و مسیحی ها بین خود مشوره کردند که باید جلو این جنگ و قتل و خونریزی گرفته شود و یک راه صلح جستجو شود.
همین بود که این آیت نازل میشود م به مسلمانان میگوید که با آنها دوستی نکنید که شما را به صلح و تسلیم شدن به قریش وادار میسازد.
حالا دولت افغانستان که چندین سال با قوای خارجی در مقابل طالبان جنگیدند، حالا میگویند که با آنها صلح میکنیم و به دولت افغانستان یک آیت جدید نازل شده است که میگوید:
و الصلح مع الطالبان خیر.
اما دولت افغانستان و قوای خارجی باید متوجه باشند که:
همانطوری که مسلمانان بعد از فتح مکه، تنها به مکه اکتفا نکردند و به شرق و غرب تاختند و از ایران امروزی گرفته تا عراق و سوریه و یوریشلیم و مصر شمال افریقا و هسپانیه گرفته تا افغانستان و آسیای میانه تاخت و تاز کردند و قتل و کشتار را براه انداختند، در صورت صلح و آشتی با طالبان و داعش و القاعده، نیز چنین روزگاری دوباره تکرار خواهد شد.

>>>   بد کردی کتی گپت ، برای شما پول گرفتن و جاسوسی برای یهود و نصارا روا است برای ما دوستی با هم نوع ما که همهبشر استند ناروا . شما وجدان دارید که این حرف را میزنید ؟
اگر این مسلمانی باشد مارا تیر از این جهالت.
بشر دوست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است