مکثی کوتاه بر نشست کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ کد خبر: 147640 منبع: پرینت

تحت مدیریت سی آی ای آمریکا و توسط غنی احمدزی این وایسرای آمریکا در کابل روز چهارشنبه نمایشنامه عوامفریبانه و بی حاصل به نام دومین «نشست کابل» به اشتراک نمایندگان بیش از 25 کشور جهان و سازمان های جهانی دایر شد.

اشرف غنی احمدزی در راستای پلان های تروریستی و جنایتبار خویش و تلاش برای ساختمان کامل باغ وحش انسانی که با آمدن گلبدین .... نیمکاره مانده است می خواهد یک رژیم کاملا تروریستی را در کابل بنا نهد در همین نشست غنی احمدزی بی شرمانه بالای خون هزاران قربانی در افغانستان گام گذاشت و اعلام داشت تا حزب سیاسی طالبان را به رسمیت شناخته، طالبان را از زندان ها رها نموده، به میل طالبان قانون اساسی افغانستان را تغییر داده، برای خانواده های طالبان اسکان تهیه نموده، رسانه های آزاد را در اختیار آنها گذاشته و به آنها پاسپورت ارایه نماید.

این در حالی است که همه مردم به خوبی می دانند که طالبان لشکر جنگی آمریکا و پاکستان بوده و حضور آنها در دولت به مثابه شرکت ساختن کامل پاکستان در قدرت سیاسی است. بدون شک حضور طالبان در دولت ارگان های دفاعی و امنیتی کشور را سخت صدمه زده و آنها را به لانه امن طالبان جنایتکار مبدل می سازد. یکی از دلایل اصلی کشتار، ترور، انتحار و صدها جنایت دیگر در جامعه حضور شبکه های پاکستان در داخل دولت است که بدون شک با آمدن طالبان این کشتار و ترور و انفجار و انتحار بیش از پیش اوج خواهد گرفت.

تبدیل قانون اساسی به نفع طالب رسمیت بخشیدن تحریک طالبان به مثابه جنایتکاران تاریخ و رهایی زندانیان سیاسی این آدمخواران جنایت نابخشودنی است. باید این رژیم ضد ملی و .... را مهار ساخت. اشرف غنی باید بداند که دولت مال شخصی و خانوادگی او نیست که با این همه حاتم بخشی آن را به تملک جنایتکارترین نیروی خونخوار تاریخ قرار دهد.

آمریکایی ها و رژیم تروریستی اشرف غنی با این ترفندهای عوامفریبانه می خواهند تا چهره تروریستی رژیم را وارونه جلوه داده و خود را بحیث افراد صلح خواه در جامعه جهانی معرفی دارند. در حالیکه همه می دانند که در عقب تمام جنایات و اعمال انتحاری و انفجاری و سقوط ولایات و ولسوالی ها همین دولت و حامیان آمریکایی اش قرار دارد. امروز هر دو گروه داعش و طالب دو شاخه تعلیمی دولت .... است.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست کابل
اشرف غنی
طالبان
داعش
جنایتکاران
نظرات بینندگان:

>>>   طالب نوکر است و صلاحیت جنگ و صلح را ندارد.
غنی فقط وقت گذرانی میکند و بس.

>>>   ما دعامیکنیم به پشگاه پروردگارعالم که خاک مردم را ازشش

>>>   خداوندمهربان وطن ومردم مارا ازشرظالمان نجات بخشد
مهدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است