قبول کردن طالبان بعنوان حزب سیاسی معنی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ کد خبر: 147654 منبع: پرینت

جناب محمد اشرف غنی!
وقتی خودت و حامد کرزی در این هجده سال مانع اصلاح و تغییر در نظام انتخاباتی شدید و از سیستم تناسبی که زمینه را برای فعالیت و رقابت احزاب سیاسی در عرصه سیاست و قدرت مساعد می کرد جلوگیری کردید قبول کردن طالبان بعنوان حزب سیاسی هیچ معنی و مفهومی ندارد.

میدان فعالیت احزاب سیاسی در افغانستان کجا است؟ بیشتر از صد حزب سیاسی در وزارت عدلیه ثبت شده اند اما سیاست در افغانستان همچنان مافیایی و قومی باقی مانده است
اینکه طالبان دعوت خودت را برای صلح می پذیرند یا نه و چنین صلحی انجام می شود یا نه به آن کاری ندارم اما این ادعایت که بدون ایجاد سیستم تناسبی در انتخابات پارلمانی افغانستان از رسمیت یافتن گروه طالبان بعنوان یک حزب سیاسی سخن می گویی شگفت آور و غیرقابل فهم است.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
کرزی
طالبان
صلح
حزب سیاسی
نظرات بینندگان:

>>>   صلحي كه ملت را زبون سازد و قدرت را هم از ايشان بگيرد، مفهومي جز بردگي دوامدار چيزي نيست.
من حيرانم به اين ملت و علما: در قرآن كريم براي قوم مسلماني كه هيچ به صلح رو نميآورند و تنها پيام شان جنگ است، چي جزاي تعين كرده است؟ همين آيت بزرگوار يادم نمي آيد.اگر كسي ميداند لطفا بنويسيد. تشكر.
چرا نام تروريست و آدمكش را به هراس افگن تبديل نموديد. الان وقتش بود كه دولت با متحدين همه اي اين ياغيان را نابود ميكرد، پس اين زور و سپاه و از همه مهمتر برحق بودن اين ملت از براي چيست؟ باز هم گرگ را نگهبان رمه نماييم؟؟؟پس ما كي درس از تاريخ خود ميگيريم؟
ما به كدام دين وسلوك هستيم كه هميشه بايد ته سري خور خود و بيگانه باشيم؟ شاعر گفته:
زندگي آخر سر آيد
بندگي در كار نيست...
با احترام
ملا نصرالدين

>>>   طلبا ن گفته اند که برای ما نصف ریاست امنیت ملی و نصف وزارت داخله را بدهید گفته اند که از گلبدین کرده 10 چند امتیاز برای ما بدهد زیرا ما قو ه زیاد داریم نظر به گلبدین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است