طالبان: پروسه کابل توطیه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ کد خبر: 147669 منبع: پرینت

هدف دولت افغانستان از پروسه کابل، تسلیمی طالبان است.

گروه طالبان شام چهارشنبه 9 حوت 96 در واکنش به خواست های مطرح شده در نشست دوم پروسه کابل در نامه ای آورده اند که درخواست صلح دولت کابل توطیه ای بیش نیست.

طالبان با غیرمنطقی خواندن درخواست کنفرانس صلح گفته اند که هدف دولت افغانستان از این تلاش ها، تسلیمی طالبان است.

در نامه آمده است که امریکا نه برای مبارزه با دهشت افکنی که برای دسترسی به معادن به افغانستان آمده است.

گفتنی است که رییس جمهور کشور صبح روز چهارشنبه 9 حوت 96 در نشست پروسه کابل گفته بود که اگر طالبان خواست ما را در بخش صلح بپذیرد، دولت آماده است آنان را بعنوان یک حزب سیاسی به رسمیت بشناسد و دفترهای نیز برای در کابل و سایر ولایت‌ها ایجاد نماید.

بگفته غنی،دولت متعهد است تا درباره زندانیان طالبان، حذف تحریم‌ها، صدور پاسپورت و ویزا برای اعضای طالبان و خانواده هایشان کار نماید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پروسه کابل
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   ...طالب از ارگ نشینان بهتر است. به حزب جمعیت پیشنهاد می کنم که رابطه خود را با طالبان قایم کنند چون نسبت به ارگ طالبان هدفمند، قاطع و صادق اند.

>>>   به خدا قسم که طالب و اصلی از این ع و غ کرده خوب است هر دو در قصه عیش و نوش خود اند فا میل شا ن در کشور های کفری زند گی می کنند انها هر دو مسلمان اصلی نیستند عا دل نیستند اگر عا دل باشند معاش های همه کارکنان از یکی 5 هزار و از دیگر 50 هزار است فقط کار برای دختران جو اند در دفتر ها است که برای عیاشی با معاش گذاف جذب می شود یک دولت
....است

>>>   پس از گل بی دین این بار نوبت طالب نماها است. با این کار پروژه یهودی سازی تکمیل می شود. اشرف خانم نیز پیش شوهرانش سرفراز می گردد. ...بر این سیاست اسرائیلی و امریکایی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است