تناقض گویی رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ کد خبر: 147676 منبع: پرینت

غنی بعد از موضع گیری ترامپ در برابر طالبان به صراحت اعلام کرد که او با گروه های تروریستی طالب و داعش که مردم را می‌کشند صلح نخواهد کرد و صلح را در میدان جنگ و از بین بردن طالبان و داعش می داند.
وی گفت خداوند به انتقام امر کرده است مردم افغانستان مطمئن باشند که من انتقام هر قطره خون مردم خود را از طالبان و داعش می ‌گیرم.

از این بیانات رییس جمهور غنی یک هفته نگذشته که بر مداحه سرای دیگری آغاز کرد که امروز در کنفرانس کابل موارد ذیل را پیشنهاد نمود برای انتقام گیری از دشمنان مردم افغانستان که چند موارد آن در طرح صلح آمده است:
1- طالبان به یک جریان سیاسی ( حزب ) مبدل شده می توانند
2- زندانیان طالب از زندان ها نیز آزاد خواهند شد
3- قانون اساسی افغانستان تعدیل شده می تواند
4- انتخابات آزاد شفاف و عادلانه نیز برگزار خواهد شد.

این موضع‌گیری‌های متناقض و بی ثبات رییس جمهور سبب شده است که کشور را بسوی یک بحران بزرگ سوق بدهد که مصداق های زیادی را میتوان در باب خیانت و حسادت وی اشاره کرد؛
1- تیمی اندیشیدن
2- قومی ساختن قدرت
3_مانع شدن وزیر آب برق در پروژه تاپی
4- توزیع شناسنامه های برقی خلاف قانون و صدهامسائیل دیگری نیز وجود دارد آنچه در این بحث مهم است در طرح صلح با طالبان بی حرمتی رئیس جمهور به خون سربازان پاک نفس قوای مسلح و شهدای ملکی کشور ما می باشد ...

خالد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   خالد جان!
من هیچگاه از غنی ترسو، بزدل و دارای خصوصیات چاسوسی برای غرب و امریکا خوشم نمیآید!! ولی در عین حال از چرندیات سکتاریستها و دشمنان افغانستان نیز نفرت دارم. شما سه مورد از سخنان غنی را نقل قول و سزاوار تقبیح دانسته اید:
1- طالبان به یک جریان سیاسی ( حزب ) مبدل شده می توانند
در کشوریکه تنظیمهای جهادی آدمکش،دزد و ساخته شده بدست آی اس آی چون جمعیت اسلامی، تنظیم حزب اسلامی، حرکت اسلامی،
وحدت اسلامی ٍ گروه وهابی اسلامی سیاف،
و سایر تفاله های قرون وسطایی به "احزاب " مبدل شده میتوانند، چرا جنایتکاران طالبی به حزب مبدل شده نمی توانند؟؟؟
2- زندانیان طالب از زندان ها نیز آزاد خواهند شد
وقتی هزاران هزاران قاتل، غارتگر، دزد، متجاوزان به ناموس مردم، "وند" بازان جهادی حتی زندانی نشوند زندانیان طالب چرا از زندان حق رهایی نداشته باشند؟؟؟
3- قانون اساسی افغانستان تعدیل شده می تواند
وقتی قانون اساسی از جانب (ع و غ) دو نفر کاندیدی که هیچ مقامی نداشتند زیر پا شود و تعدیل آنرا پس از دو سال در "موافقتنامه"؟؟!! وعده بدهند و هر گز عملی هم نکنند!!! چرا طالبان نتوانند خواهان تعدیل قانون اساسی شوند!!!!
4- انتخابات آزاد شفاف و عادلانه نیز برگزار خواهد شد.
وقتی بسم الله خان بیسواد و امثال آنهاانتخابات "شفاف و عادلانه"؟؟!! بخواهد، چرا طالبان که همه شما را تا کولاب فراری ساختند، انتخابات شفاف و عادلانه نخواهند!!!!
لطفا اینها را جواب بگویید.

>>>   غنی یک روان پریش و بیمار روانی است که با زور تقلب برگرده های مردم سوار شده است. او را باید به تیمارستان روان کنند.

>>>   اشرف غنی هر شب که خواب میکند و فردایش از خواب میخیزد، یک خواب دیگر میبیند.
حالی باز که یگان حمله انتحاری با تلفات زیاد صورت گرفت، باز همان اشرف غنی است و یخن طالبان که ما با تروریستان هیچگاهی از در گفتگو به پیش نخواهیم رفت و در میدان جنگ آنها را شکست خواهیم داد و تروریستان قیمت هر کیلو گوشت شهدای ما را به کلدار باید بپردازند.

>>>   غنی شبیه روباهیست که راه گم کرده!افزون بر آن نوکر امریکاست و دستور های ارباب را انجام میدهد.

>>>   این نسخه ی است که دولت شاهی انگلیس در برابر مخالفان ایرلندی آش تطبیق نمود و البته خیلی هم موفقانه. اگر دروازه صلح بدین گونه برای افغانستان باز شود ، چرا که نی! طالبان اگر شامل نظام شوند دیگر اقلا مانند گلبدین حرف خواهند زد ‌وان هم پوچ. در انتخابات اگر رای گرفتند ، نه به آن سطحی خواهد بود که حکومت ساخته بتوانند، مثل نماینده های ایرلند شمالی.

>>>   غنی در بسیاری عادت های خود روی دیگری سکه طالب است .
قمچین باشی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است