از ایستادگی صلاح الدین ربانی حمایت باید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۰    ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ کد خبر: 147704 منبع: پرینت

فاشیزم برای تحکیم پایه های قدرت خود کامه خود و " پارچه پارچه ساختن و ریختن خونهای سرخ فرزندان ما در سرک ها" بگونه علنی نقشه راه نسل کشی و طالب سازی کشور را در حضور حامیان خارجی خود اعلام نمود. اما صلاح الدین ربانی، فرزند برومند شهید استاد ربانی در برابر کفتار های " صلح جو!" جسورانه و مردانه ایستاد و نقشه راه خانمانسوز فاشیزم را افشا نمود.

این در حالی است که او در کابینه کفتار های تیز دندان حکومت وحشت ملی در چندین جبهه مصروف نبرد با توطئه های گوناگون است: از یک طرف عبدالله بحیث ابزار فاشیزم از عقب خنجر می زند و از طرف دیگر یک جبهه کلان فاشیزم از غنی تا گلبدین مصروف کودتا و سقوط جمعیت اسلامی از صحنه سیاست افغانستان اند.

بدون شک ایستادگی در برابر دشمنانی که تو را از هر طرف محاصره کرده اند جسارت مردی نظیر شهید استاد ربانی می طلبد طوریکه او را در سالهای جهاد در پاکستان اهریمنان محاصره نموده بودند. ولی او با هوشیاری و جسارت بزرگترین حزب پر قدرت وقت را تا قله های پیروزی مدیریت کرد.

از سخنان روشنگرانه، رهنمود دهنده و جسورانه‌ای صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر خارجه افغانستان باید حمایت کرد.
از این رو لازم است در برابر " نقشه راه فاشیزم" نقشه راه مقاومت" خود را ترسیم کرد.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ربانی
فاشیزم
نظرات بینندگان:

>>>   داشتن دوکتورای غنی دربخش تفرقه بین تمام اقوام غیر افغان در سرزمین مان و جایگزین کردن فاشیست های قبیله و کوچی های متعصب پاکستان مانند ثواب الدین مخکش ، محمد نظیر احمدزی , راضیه سعادت کوچی پکتیاوال ، فریده کوچی ، ،آرین یون کوچی ، اسماعیل یون کوچی ، غنی کوچی ، کمال ناصر اصولی کوچی پکتیاوال ، ستار سعادت ملتانی و جنرال تاقت ....دگروال انور ....و امرخیل تازه پاکستانی بجای آزادیخواهان نو اندیش را به ارمغان آورد .
عزیزان اقوام غیر افغان با سیاست های متفاوت باید بکوشند در اطراف واژه های وحدت و همدلی که یگانه راه نجات از دست متعصبان فاشیست قبیله کوچی و سران به قدرت رسیده پوشالی طاغوتی است قوام غیر کوچی جمع شده و با وحدت و همدلی تمام برای ساختن سرزمینی آزاد و مستقل و متکی بخود و دور از فاشیست های زمان بکوشند. اومردم شریف سرزمین خورشید دنبال هدف بزرگ باشيد و آن يک هدف باشد برهم زدن و ساقط كردن نظام قبيله گرايی افغاننيزم و در اين راه همه يكصدا باشيد.
غنی مغز تعصب شوونیسنت ها فاشیست عویض اینیکه برنامه برای تحول و توسعه کشور می داشت برنامه از روی دشمنی از روی حسادت به اقوام غیر افغان درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان این گزافه گوی غنی مغز تعصب در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردی پاکستان چكيده است وجوان شده است و در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكا شخصيت اش شكل گرفته است و نيم قلب قبيله ای اش با طالبان و کوچییان پاکستان است چنين مخلوطى نمى تواند درکشوری که اقوام و ملیت محتلف دارد انسانى فكر كند.

>>>   این خطر نمیشود باحرف رفع گردد {علم هرچند بیشتر خوانی = چون عمل در تو نیست نادانی}نمیدانم به کدام جرءت وشجاعت صلاح ببالیم ریس ارگ اورا به امریکا نمی فرستد تا به حیث وزیر خارجه از حکومت نمایندگی نمایدخاموش می نشیند وغنی خان بجای او در جلسه ها ونشست ها معین وزارت خارجه را میفرستد سکوت اختیار مینمایدوزرا ووالی های جمعیت را یکی بعد دیگر عین وغین برطرف میسازند چیزی نمیگوید هر روز علیه استاد عطا توطیه جاری است لبخند میزند ودر مسله ای کریم خدام یک شبه معامله صورت میگیرد وکنار اقای نور را خالی مینماید گویا هیچ چیزی نشده وزیر معارف که سهم جمعیت است دور ساخته میشودهیچ اقدام عملی نمی نماید اگر در کدام مجلسی چند سخن حماسی گفته ویا در قلب خود از عین وغین متنفر است این نشانه ای ضعف ایمان است نه جای افتخار وغرور البته نویسنده ای مطلب چیز های در توبره پنهان دارند که بما نگفته اند والله اعلم بالصواب
تبنگ چی

>>>   چو استاده ايي دست افتاده ( جمعيت ) گير


>>>   ...بر فاشیست قبیه گرا

>>>   اهداف ملی و جمعی رهبر را به نفع منافع ملی و جمعی ، رهروان به منزل میرسانند .این جمله بدین معناست که همه اعضای اصلی
و افتخاری جمعیت اسلامی افغانستان برای حفظ و توسعه دست آورد ها
و موفقیت های ملی گرایانه واستقلال و سربلندی افغانستان در هرکجایی که باشیم ، در هر شغل که استیم صادقانه همگام باشیم تا اتحاد و یک پارچگی
حزب ضرر نه بیند . امتیازات و مفاخر مردمی ووطنی حزب را به نفع امتیازات فردی و شخصی ترجیح دهیم .
محمد شریف فروغ

>>>   پدرش جسورانه ایستاد شده نتوانست اگربیاد تان باشد به کولاب گریخت وپسرش حتما به لندن فرار خواهد کرد حق برباطل پیروز است ودرمقابل حق هیچکس توان ایستاده گی را ندارد ...

>>>   پسر شهید ربانی باید اهداف پدرش را محقق سازد. همین کرزی و ستانکزی او را از میان برداشت و به شهادت رساند تا راه را برای پشتونیزه کردن کشور باز کند. آنان تمام سران اقوام غیر پشتون را به گونه هایی از بین برداشته و بر می دارند تا معارضی نداشته باشند. حالا چه توسط طالب و چه دوسط خود آنان که برادر طالبان هستند فرقی نمی کند. از احمشاه مسعود گرفته تا داود داود، مصطفی کاظمی، شهید ربانی، فهیم، مزاری و... همگی قرباین هیمن نقشه آنان شده اند. دوستمهم که تبعید شده عطا محمد نور هم که در این معرض قرار دارد. آنان می خواهند که همه مردم کشور یا افغان شوند و یا اینکه تحت تسلط افغانها باشند و هیچ قدرتی در کشور نداشته باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است