غنی و حکمتیار از انفجار کابل راضی نیستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۲:۱۱    ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ کد خبر: 147722 منبع: پرینت

حکمتیار و غنی: استشهادیست ها و انتحاریست ها به تعهدات شان به نقشه راه تروریزم در "روند کابل" وفا نکردند.

در روز کنفرانسی موسوم به "روند کابل" که غنی فرش قرمز به تروریستان هموار کرده بود، کابل امن بود و هیچ خبری از انفجار نبود اما با گذشت یک روز باز بازار انتحاریزم و استشهادیزم گلبدینی و طالبی گرم شد اما غنی و گلبدین از انفجار کابل خیلی راضی نیستند زیرا یک نوجوان بیگناه کشته شده و 22 نفر دیگر زخمی شدند و خسارات چشمگیر اقتصادی و ترس و وحشت زیاد ایجاد نکرده. این برای آنها کافی نیست.

غنی می گوید که تروریستان به تعهدات شان وفا نکردند. این در حالی است که یک روز پیش در حضور جامعه جهانی به نقشه راه "پارچه پارچه شدن و ریختن خون فرزندان ما" تعهد کردند. امروز انتحاریان ترسو و غیر مسلکی در امتحان الهی ناکام شدند.

اما حکمتیار امیر تروریستان و اساس گذار مکتب استشهادیزم طی یک اعلامیه ای گفت که انتحاریان غیر مسلکی مربوط به مکتب تروریستی ملا عمر و یا شبکه حقانی اند به مکتب تروریستی او هیچ رابطه‌ی ندارند.

حکمتیار باور دارد که فارغان مکتب تروریستی او خیلی مسلکی، خودگذر و خونخوارتر اند. چنانچه در عملیات انتحاریزم و یا استشهادیزم مکتب تروریستی حزب اسلامی شاگردان او حد اقل صد نفر کشته مردم بیگناه بجای می گذارند و جوی خون جاری می کنند و از وحشت حادثه برای ما کودکان، زنان و کهنسالان در خواب می ترسند.

حکمتیار مدعی است که تمام برادران استشهادی و انتحاری او مستقیما کلید جنت را از دست او تسلیم شده و نزد حور و غلمان می روند.

حکمتیار همچنین مدعی است که ملاعمر، حقانی و بن لادن خودشان در دوزخ می سوزند چگونه آنها می توانند کلید بهشت را به تروریستان دست پرورده خود بدهند؟

حکمتیار می گوید که کلید جنت مکاتب تروریستی رقیبان او جعلی است. کلید اصلی و طلایی جنت نزد او است و در "پته خرانه" آی اس آی، اشرف غنی و اتمر نگهداری می شود.

امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریستان
غنی
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   خفه بخاطر اين هستند كه بم شان ضعيف بود، و تلفات وعده داده شده را نداشت،

>>>   گلبدین می خو اهد که یک چند نفر طالب دیگر هم در باندش ازدیاد گردد

>>>   به خاطر راضی نیستند زیرا بادران کفری شان یعنی خارجی ها از بین رفته اند اگر افراد مسلمان از بین می رفت باز خوش می بو دن

>>>   پارسال یک بمب چسپکی در یکی از موتر ها در کوته سنگی کابل انفجار کرد اما هیچ کسی را نکشت. کسی گفت که این بمب ها را به هشت صد افغانی خریداری می کنند من گفتم حتمن حالا می روند و پول شانرا پس می گیرند بخاطریکه که موثریت آن کم بوده و هیچ کسی را نکشته.
مجید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است