حال روز نیروهای امنیتی را از خانواده هایشان بپرسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ کد خبر: 147762 منبع: پرینت

حکومت بجای تجلیل از روز نیروهای امنیتی، اصلاحات بیاورد و ستون پنجم را نابود کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داوود اساس عضو پیشین مجلس سنا در گفتگو با "محور" درخصوص برگزاری مراسم های مختلف از تجلیل روز ملی نیروهای امنیتی و دفاعی گفت: ناامنی تاجایی رسیده است که رهبران حکومت نمی توانند خارج از ارگ مراسم بگیرند؛ رییس اجرایی نیز اعتراف کرد که مردم از ما فاصله گرفتند، وقتی سه و نیم میلیون قوای امنیتی با هلیکوپتر، جت، انواع تانک داریم چرا باید از دشمن بگریزم وضع چنین باشد؟

اساس بیان کرد: حرف این است که از بچه رییس جمهور گرفته تا بچه دهقان و نیروهای امنیتی همه وظایف شان یکی است و باید برای امنیت کار کنند، دشمن قوی نیست اما اگر اوضاع چنین بماند مردم اگر می توانند از افغانستان فرار کنند و اگر در خانه جایی دارند، در خانه بمانند و از چهارراه ها دور بمانند.

عضو پیشین سنا، مشکلات کشور را ناشی از مسایل میان دولتمردان می داند و اظهار می کند: اگر حکومت می خواهد مشکلات کشور را حل کند، یکبار بنشینند و مشکلات بین خود را حل کنند، آنچه رییس جمهور در هرات دیده است، حرف همه مردم افغانستان نیست و حال و روز نیروهای امنیتی را باید از خانواده هایشان پرسید.

وی با بیان اینکه اصلاحات ضروری باید روی دست گرفته شود افزود: از قوماندان زابل بپرسید که چرا خانه اش در کویته است و در زابل قوماندانی می کند؟ امروز از ترس قوماندان نمی توان به زابل رفت چرا که از یکسو طالب پاکستانی می کشد و از سوی دیگر قوماندان کویته ای.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروهای امنیتی
گرامیداشت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است