مبلغان دینی جاهل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ کد خبر: 147810 منبع: پرینت

سال ها قبل يكی از علمای دينی تقريبا مشهور هم بود در ميان عده ای از تحصيلكرده ها در دفاع از طالبان سخنرانی می كرد.

گفتم: جناب شيخ شما در افغانستان نيستید و دقيق نمی دانيد در آنجا چه می گذرد پس چگونه قضاوت می كنيد؟ مگر دستور اسلام نيست ناديده قضاوت نكنيد؟

سكوت كرد پاسخی براي گفتن نداشت. حالا انصاری بدون اينكه از شرايط افغانستان و كشمكش های سياسی بداند با عينک های بغض نفرت اش از شيعه ها در ايران به جامعه افغانستان نگاه می كند و به نوعی در طرفداری از حكومت، طالبان و داعش عليه استاد عطا سخن می گويد و ديگران را عليه عطا تحريک يا حداقل در كاستن حمايت های مردمی آن می كوشد.

از نظر دين اسلام هيچ انسانی حق ندارد ناديده و ندانسته قضاوت كند اما اينها چرا...؟

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انصاری
طالبان
قضاوت
اوضاع افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اسلام از زبان ملاعمر یا اسلام از زبان بوبکر ؟ اسلام از زبان مولانانا پضل رحمن یا اسلام از نظر کشاف ؟ اسلام از نظر ولی عمد سعودی یا اسلام از نظر روحانی؟ اسلام از نظز انصاری یا ااسلام از نظر ملا ایاز ؟
تعابیر گوناگون اینها همانند است با داستان فیل درتاریکی مولوی ،
ر

>>>   آنانیکه به نام دین هرگونه فعالیت سیاسی را انجام میدهند جاهل اند، از این جهل نه استاد عطا خارج است، نه ربانی، نه صیاف، نه مجددی، نه خلیلی، نه محقق و نه رهبر جهادی دیگری
میهن زرغون

>>>   اقای میهن زرغون !
تاسف میکنم بحال تو که هیچ از جنایتکار ترین فاشیست ترین م متطرف ترین و ملیت پرسترین و خلاصه از بیوجدان ترین شخص [ یعنی ګلبدین راکیتیار حرفی بزبان نمی آوری نمیدانم عقلت مختل است یا تعصب ملیت پرستی تو را به این ګمراهی کشانده که فاقد عقل شده ای ؟

>>>   آقاییکه به از آدرس بدون نام و نشان مرا مورد نقد قرار داده ای تشکر! درست است که من از گلب الدین در اینجا نام نه برده ام اما اگر سوادت کمی هم کار بکند، باید توجه مینمودی که در اخیر نوشته کرده ام که " نه رهبر جهادی دیگری " و این در واقع در برگیرندۀ همان گلب الدین جنایتکار هم است.
آمدیم بر سر ملیت پرستی! باید بدانی که ملیت پرستش نمیشود، ملیت را دوست میدارند نه اینکه می پرستند! من از اینگونه کلمات متنفرم، من در ملیت فارسی زبان و ملتم افغان است و به آن فخر میکنم، ...بر متعصبین
میهن زرغون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است