تنش ها میان ارگ و جمعیت حل می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ کد خبر: 147884 منبع: پرینت

پس از گذشت بیش از دو ماه از منظوری استعفای یک جانبه والی بلخ از سوی رییس جمهور، شماری از مقام های حکومتی از حل شدن زودهنگام تنش ها میان غنی و نور سخن می گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ویس احمد برمک وزیر داخله روز یکشنبه 13 حوت 96 در نشستی با موضوع پشتیبانی از نیروهای امنیتی در کابل درخصوص تنش ها میان ارگ و حزب جمعیت گفته است که بزودی مشکلات به میان آمده میان رییس جمهور ور والی بلخ حل می شود.

برمک بیان کرده است که حکومت مرکزی به یک تفاهم با عطامحمدنور نزدیک شده است و وضعیت بسوی بحران نخواهد رفت و مساله در همین روزهای نزدیک حل خواهد شد.

گفتنی است بگفته مقام های محلی بلخ، رییس امنیت ملی و رییس دفتر رییس جمهور شام یکشنبه 13 حوت 96 بدون اطلاع قبلی وارد بلخ شده اند و با والی بلخ دیدار کرده اند.

تاکنون جزییات این دیدار فاش نشده است.

قابل ذکر است که اظهارات وزیر داخله درحالی است که عطامحمدنور در سخنرانی های اخیرش گفته بود که از موارد پیشنهادی حزب جمعیت به حکومت، بجز چند مورد ساده تا هنوز روی مسایل عمده و حساس توافقی نشده است و جمعیت نیز از هیچ گزینه خود عقب نشینی نمی کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعیت
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   این جمعیتی ها بسیار خوش باور و ساده لوح استند، شما ببینید که کانون مقاومت بودند و چقدر تلفات دادند در حالیکه طالب های لنگی دار و طالب های نکتایی دار در عیش و نوش معیشت می کردند.
حالا مقایسه کنید که جمعیتی ها بجز از سمبول چیز دیگر نیستند و حلقات خاصی که در ارگ و شورای امنیت و دار الأمان هستند با کدام صلاحیت هستند و این ها بجز از فغان و ناله چیز دیگری از دست شان پوره نیست.
در دوره پس از طالبان چقدر از شخصیت های مهم این جمعیت کشته شد استاد ربانی رهبر جمعیت، داوود داوود، قوماندان امنیه تخار، سید خیلی، و صد ها اشخاصی که بیشتر مردم با آنها آشنایی ندارند، اما این تنظیم خواب رفته در کوما چه کرد؟
از جمعیت توقع نکنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است