کارکرد عبدالله دقیقا در کجا است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۹    ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ کد خبر: 147891 منبع: پرینت

چرا عکس عبدالله در کنار عکس غنی در برخی دوایر دولتی نصب است؟

آیا عکس سمبول قدرت و صلاحیت است؟ فلسفه سیاسی عکس عبدالله چیست؟ منطق عکس اشرف غنی بحیث رییس دولت توافقی قابل درک است اما عبدالله چه کاره است در حکومت کابل؟ اگر نخست وزیر هم باشد عکس او نباید در کنار عکس رییس جمهور باشد. اگر حکومت توافقی و 50 در 50 است پس صلاحیت و کارکرد او کجا است؟

این درحالی است که در دفاتر دولتی طرفداران اشرف غنی عکس عبدالله در آشغال دانی انداخته شده است ولی در دفاتر تیم عبدالله در کنار عکس اشرف غنی است. در بلخ عکس عبدالله بحیث "مار آستین" حتی شایسته تفاله دانی هم نیست ولی عکس منفور غنی بحیث تار خام روابط با کابل به چشم می خورد این در حالی است که والی گک جدید علیل برای ولایت بلخ در کابل ماه ها است که یک میزک غریبانه را در زیر دو عکس کلان ع و غ گذاشته و خواب بلخ را می بیند.

عبدالله دل خود را به عکس ها و عطر و فشن خوش کرده است. به حرف او حتی یک خاکروب شهرداری کابل هم کار نمی کند حتی بجای عکس مفت عبدالله عکس قصاب کابل در ادارات افغانستان باشد بهتر است. حداقل قصاب استشهادیست با اعتماد به نفس و با قدرت حرف می زند اما عبدالله یعنی چه کسی؟

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
دولت
نظرات بینندگان:

>>>   مصطفی مستور را تا وزارت رساند این کار کم است ظاهر اغبر را تا جرمنی همینها خدمت نیست ؟؟

>>>   شما مردم ... هستید.
زمانی که عکس های پادشاه ها و یا امیر ها و رییس جمهور ها،در ادارات دولتی نصب میشد و یا در پول عکس هایشان چاپ میشد،بخاطر این بود که مردم بدانند که همین آدم پادشاه و یا رییس جمهور است و اگر در کدام اداره دولتی سر میرد،مامورین دولتی از روی عکس او را بشناسند.
حالا ما در قرن بیست و یکم زندگی میکنیم و هزاران تلویزیون و هزاران مجلات و روزنامه ها و اخبار و انترنت و موبایل و دیگر وسایل اطلاعات جمعی در دسترس همه گان قرار دارد و هر روز قواره های خسته کن آنها را میبینند،پس ضرورت به نصب کردن عکس آنها در ادارات دولتی نیست و این کار در حقیقت شخصیت پرستی را نشان میدهد که خلاف ارزش ها و نورم های دیموکراسی است.
نه در امریکا و نه در کشور های اروپایی و نه هم در دیگر کشور های پیشرفته جهان،عکس های رهبران در دوایر دولتی وجود دارد و یا در سرک ها و جاهای دیگر.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است