حرکات و سکنات وکلا در خور نمایندگان مردم نبود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ کد خبر: 147896 منبع: پرینت

مجلس نمایندگان روز چهارشنبه 16 حوت 96 سال هشتم کار غیرقانونی خود را آغاز می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد حسن جعفری رییس حزب رفاه ملی افغانستان در گفتگو با "محور" درخصوص آغاز سال هشتم کاری اعضای پارلمان گفت: انتظار مردم از پارلمان و دولت این بود که انتخابات را در زمان مقرر برگزار کنند اما کارشکنی های متعدد صورت گرفت، دولت پارلمان و پارلمان دولت را مقصر می گیرد و مردم هر دو را.

جعفری بیان کرد: اگر اینها پشت سر قانون حرکت می کردند همان سه سال اول دولت باید زمینه برگزاری انتخابات فراهم می شد تا زمینه تخطی ها فراهم نشود چراکه ناهنجاری هایی که هم اکنون بر جامعه حکم فرما است نشات گرفته از همین بی قانونی ها است.

این آگاه سیاسی هر دولت و اعضای پارلمان را مقصر این بی قانونی می خواند و اظهار می کند: وقتی نماینده پارلمان خلاف قانون در مجلس می نشیند برای کشور قانون وضع می کند، تاریخ چطور این مهم را قضاوت کند، دولت در این زمینه بسیار کوتاهی کرد که امیدواریم در ماه میزان انتخابات مجلس را برگزار کند.

وی اضافه کرد: یک تعداد از وکلا بدشان نمی آید که وضع همینگونه سپری شود و از امتیازات، مصونیت ها، معاشات و امکانات نمایندگان بهرمند باشند که اگر بخواهند بخواهند منافع شخصی و حزبی زودگذر را بر منافع ملی ترجیح دهند قطعا کشور را دچار مشکل و بحران می کنند.

جعفری با بیان اینکه نماینده باید ممثل اراده مردم باشد افزود: با کمال تاسف که توده مردم دیدگاه دیگری نسبت به اعضای پارلمان دارند؛ از بس که اینها کارهای اندک و پیش پا افتاده انجام دادند و برای منافع شخصی به ادارات مراجعات متعدد کردند و حرکات و سکناتی کردند که در شان و خور یک نماینده مردم نبود.

وی افزود: رفتار نمایندگان نشات گرفته از خواسته مردم نبود و انها به مسایل شخصی بیشتر رسیدند تا مسوولیتی که داشتند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
آغاز سال هشتم
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت بی قانون و وکلای بی قانون را بوجود اورده است اگر قانون میبود و یا قانون تطبیق درست میشد ایا ریس جمهور میتوانست قانون توشیح شده خودش را گروگان گیری کند در حالیکه در جریده رسمی وزارت عدلیه رسیده و به تمام ادارات رسما فرستاده شده و بدسترس مردم هم است اما خلاف ماده قانون بعوض اجرایی شدن قانون توشیح شده ریس جمهور عمل کند فرمان غیر قانونی و قوم اندیش و قومگرایی خودش را با هزاران ترفند و نیرنگ میخواهد انرا بالای تمام ملت بقبولاند که اینکار اش سبب نفاق قومی در بین ملت گردیده است پس مقصر کیست ملت یا حکومت زور گو خیانتکار قومگرای قوم اندیش .

>>>   سفر وخاطرات دبی دیدن کنسرت ها وشرابخانه ورقاص خانه های دبی برای وکلای خانه ملت یک دست آورد است
به نظر من نسبت به این کمیشن کارانهمان تیم کرکت افغانستان بهتر است اقلا بیرق افغانستان را درورزشگاه های بین المللی بلند میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است