تیراندازی و به آتش‌کشیدن خیمه‌ تحصن در غزنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۸    ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ کد خبر: 148008 منبع: پرینت

نیروهای کماندو بر خیمهٔ معترضان در منطقه حیدر آباد که راه ولسوالی قره باغ آن ولایت را بسته بودند تیراندازی نموده و سه تن از این معترضان را زخمی ساخت و همچنان خیمهٔ تحصن آنان را به آتش‌ کشید.

از سوی دیگر معترضانی که بخاطر بازداشت قتل سه تن از اعضای یک خانواده و بازداشت دو تن از سه روز به این طرف دست به اعتراض زده اند گفته اند که امروز در مقابل دروازهٔ مقام ولایت غزنی، قومندانی امنیه، ریاست امنیت ملی، ریاست دادستانی و هر اداره دولتی دیگر خیمه‌های تحصن برپا می‌کنند تا عاملین قتل سه تن و بازداشت دو تن از عضای یک خانواده در قریه نیخته به محکمه معرفی شوند، اما به نظر می‌رسد که حکومت تا کنون هیچ اقدامی در این مورد نکرده است.

این در حالی است که قبل از این، آمر امنیت قومندانی امنیه ولایت غزنی از برداشتن خیمه‌ی معترضان از شاهراه عمومی کابل قندهار در جریان نیمه‌شب گذشته خبر داده بود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
خمیه تحصن
نظرات بینندگان:

>>>   خوب كردند، در افغانستان حكومت بايد با زور تطبيق شود، مردم از نام آزادي سؤ استفاده ميكنند، خانه بخانه هر كس خود را هر كاره ميگويند.

>>>   مردم قره باغ همسایه‌های همند شیطنتهای قاقروده و استانگزی اتمر و و باعث شده که شاهد این نذاه باشیم

>>>   منتظر جزای عاملین هستیم! بعقب نمی رویم!

>>>   متأسفاه پشتونها بیش از هزاربار قطاع الطریق کرده ومسافران هزاره را به طرز فجیعی به شهادت رسانده که حکومت هم طرفدارش بود وحمایت کرده پس یک روز باید به عائله پایان داده شود.

>>>   کلشان طالب ...هستند باید کشته بشوند

>>>   بهای اشتباهات هزار سال قبل سلطان محمود غزنوی را امروز مردم هزاره در قره باغ غزنی می پردازند.
سلطان محمود غزنوی تقریبا هزار سال قبل برای غارت هندوستان چندی مرتبه لشکر کشید. در مسیر سفرش به هندوستان با قبایل گمشده، گرسنه و وحشی بنی اسرائیل در اطراف کوه های سلیمان مواجه شد. سلطان آنها را نخست با زور شمشیر مسلمان ساخت و سپس از آنان بحیث اجیران جنگی لشکری ساخت به کشتار و غارت گسترده هندوستان پرداخت.
در برگشت از هندوستان به مرکز امپراطوری اش غزنه با خو لشکر اجیر اولاده سلیمان اوغان و هزاران برده و کنیز و با غنایم زیاد برگشت.
سر انجام سلطان روزی پس از مطالعه شهنامه فردوسی چشم از جهان پوشید، ولی ویروس های تبهکار یهودی را به میراث گذاشت و بدین ترتیب راه را به هجوم اولاده کوچی سلیمان اوغان در سر زمین اهورا مزدایی خراسان باز کرد. از آن به بعد سر زمین مقدس خراسان به جهنم در کره زمین تبدیل شد. صاحبان اصلی خراسان با تمدن و هویت پنج هزار ساله شان بحیث مهاجر فلسطینی تبدیل شدند ، ولی ویروس های اولاده سلیمان افغان صاحبان" ملک خداد" شدند.
امروز اولاده همان کنیزان، بردگان و اجیران سلطان محمود غزنوی غزنه و تمام کشور خود را به جهنم در کره زمین تبدیل کرده اند.
حالا مردم مظلوم و بومی خراسان از کی بنالند از اشتباهات تاریخی سلطان محمود غزنوی و یا از بیچارگی و ناتوانی خود؟
هارون، امیر زاده۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است