باتور دوستم سیاست را خوب بلد است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ کد خبر: 148044 منبع: پرینت

الحاج باتور دوستم در فرصت زمانی کوتاه سیاست توانمندی و استقلالیت چرخش سیاسی خود را به نمایش گذاشت و به ایجاد سیستم و عقبه سیاسی تمرکز کرده است.

آنهایی که با هزاران راه و روش برچسب محدودیت های شخصی خود را با حلقات که سال ها حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان را تخریب کرده بودند یکجا برنامه می ساختند ولی درنهایت دریافتند که در سیاست پیچیده و مبهم شرایط کنونی به توانایی و شیوه تسلط مسیرهای گنگ باتور دوستم اعتماد نموده درک کردند و نیز کماکان یکجا قدم می زنند.

برای آنهایی که در حال حاضر ماموریت های علیه ستر جنرال عبدالرشید دوستم و حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان را به پیش می برند باید گفت: تا دیر نشده به خانواده درجه اول سیاسی تان برگردید و این حقیقت را بپذیرید که هیچگاه باتور دوستم شده نمی توانید اصلا به جایگاه و مبارزات رهبر بزرگ جنرال دوستم فکری به سرتان نزند.

حالا آنکه در معابد فکری شما جز هوس و آرمان های خیانت شعله ور شده داد می زند.

درویش


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
باتور دوستم
بازی سیاست
نظرات بینندگان:

>>>   ...
شاید باتور جان دوستم فرد تحصیلکردۀ روزگار ما باشد اما اگر پسوند (دوستم) را از کنار نامش حذف نمایی میشود باتور! طفل نازدانۀ پدر! که از آوان تولد با خون ملت تربیت یافته که هنوز هم لقمۀ حلال را نمیخورد!
جنرال دوستم را کسان دیگر جنرال دوستم ساختند ور نه نه سواد سیاسی دارد و نه هم ظرفیت نظامی! رتبۀ نظامی آقای دوستم برآمده از قتل های بیرحمانۀ مردم است نه یک رتبۀ برآمده از ارزش تحصیل، تعلیم و تربیۀ نظامی! ایشان جنرال جنگ اند، یک جنگ سالار اند نه نظام سالار، باور دارم که اگر تعریف وضعیت اساس را از ایشان بپرسی، به درستی جواب نخواهند داد.
باتور دوستم هم جز اینکه بنام پدرش چلش دارد، بدون وی چیزی نخواهد بود! حزب جنبش ملی! من تعجب میکنم افراد خط خوان و با سواد باید چرا چنین نوشتۀ بی معنی را با دیگران شریک میسازند؟ آخر جنبش ملی اسلامی افغانستان یک حزب نبود، یک جنبش یا حرکت جنایتکارانه ضد حکومت نجیب بود! یا بهتر بگویم ائتلاف خائینانۀ جنرال سرکش نظام (جنرال مومن اندرابی) جنرال دوستم جوزجانی با گروهای مجاهدین در تبانی با سید منصور نادری خائین بر ضد حکومت نجیب بود که حلا دوستم و همفکران جنایتکارش میخواهند همه افتخارات این جنبش را به خود اختصاص داده و جنبش متذکره را به یک حزب ازبیک محور تبدیل نمایند.
بگذار مداحان جنرال دوستم عقربۀ تبلیغات شانرا به طرف باتور دوستم دور داده و استفاده جویی های شان را شکل نو بدهند اما بار ها گفته ام و نوشته ام که نام جنبش ملی اسالامی افغانستان کا ملا وا بسته با نام جنرال دوستم بوده که با از میان رفتم وی نامی از این حزب نخواهد ماند، نه باتور آنرا سرپا استاد خواهد نمود و نه هم کدام دوستم دیگری!
خانوادۀ درجۀ سیاسی آن است که متضمن منافع علیای ملت بوده و در برگیرندۀ ملت افغانستان باشد نه در برگیرندۀ یک ملیت! خدمت دوستم به مشتی از تبه کاران ازبک رسیده است نه به ملیت مظلوم و بیچارۀ ازبک! اما بلا تردید همین ملیت بیچارۀ ازبیک بود که دوستم را از یک کارگر عادی خرادی تفحصات نفت و گاز جوزجان به یک جنرال و بالاخره به کعاونیت ریاست جمهوری رساند! ایکاش این قوم بجای این فرد قاتل، نخبه های خود را به چنین مدارج میرساند!

میهن زرغون

>>>   از پشک پلنگ جور نمیشه!

>>>   سیاست و باتور گری باهم جور نمی آیند.

>>>   Haroon Amirzada II
اشتباهات هزار سال قبل سلطان محمود غزنوی را امروز مردم هزاره در قره باغ غزنی می پردازند.
سلطان محمود غزنوی تقریبا هزار سال قبل برای غارت هندوستان چندی مرتبه لشکر کشید. در مسیر سفرش به هندوستان با قبایل گمشده، گرسنه و وحشی بنی اسرائیل در اطراف کوه های سلیمان مواجه شد. سلطان آنها را نخست با زور شمشیر مسلمان ساخت و سپس از آنان بحیث اجیران جنگی لشکری ساخت به کشتار و غارت گسترده هندوستان پرداخت.
در برگشت از هندوستان به مرکز امپراطوری اش غزنه با خو لشکر اجیر اولاده سلیمان اوغان و هزاران برده و کنیز و با غنایم زیاد برگشت.
سر انجام سلطان روزی پس از مطالعه شهنامه فردوسی چشم از جهان پوشید، ولی ویروس های تبهکار یهودی را به میراث گذاشت و بدین ترتیب راه را به هجوم اولاده کوچی سلیمان اوغان در سر زمین اهورا مزدایی خراسان باز کرد. از آن به بعد سر زمین مقدس خراسان به جهنم در کره زمین تبدیل شد. صاحبان اصلی خراسان با تمدن و هویت پنج هزار ساله شان بحیث مهاجر فلسطینی تبدیل شدند ، ولی ویروس های اولاده سلیمان افغان صاحبان" ملک خداد" شدند.

امروز اولاده همان کنیزان، بردگان و اجیران سلطان محمود غزنوی غزنه و تمام کشور خود را به جهنم در کره زمین تبدیل کرده اند.
حالا مردم مظلوم و بومی خراسان از کی بنالند از اشتباهات تاریخی سلطان محمود غزنوی و یا از بیچارگی و ناتوانی خود؟

>>>   از دزد، قاتل، فاسد چه جور خواهد شد.روز به روز زوال شده ميروند. حال مردم هوشيار شده اند.

>>>   به کوری چشم دشمنان
ما ترک تباران میدانیم که از ماست و که بر ماست
این دوستم بود که نام گم شده ما را به ما برگرداند و هرگز این افتخار فراموش تاریخ ما نخواهد شد

>>>   جواب ایشچی را خواهد داد!

>>>   جنرال دوستم آدم بدی نیست واما تاریخ زندگی اش همیشه این بوده که کدام انگیزه خاص وطنی واسلامی ندارند درهرحکومت ازایشان به عنوان یک جنگجو استفاده شده است خیلی مرد ساده است درزمان نجیب اله بانجیب درزمان حکومت استاد ربانی هرطرف که زوربود همان طرف میغلطید خداوند برای جنرال صاحب کمی هوش وگوش بدهد وملت مظلوم ازبک را قربانی دیگران نکنند.
فاروق شاه صدیقی

>>>   چرا درین مرحله حساس یک دیگر خود را میکوبید یک کمی سر عقل بیایید
همه اقوام را شوونیزم میخواهد خلع هویت نماید و ما و شما به جان هم
افتاده ایم . بگزار باتور مسوو لیت پذیر شود اعداد ملیون و تریلیون از
هیچ شروع میشود . دریا از قطره جور میشود و کتله از اجزاء .
م . زمین بوس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است