ملاعمر قهرمان ملی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ کد خبر: 148123 منبع: پرینت

از روزگاری بترسيم که عكس ملا عمر، ملا دادالله و ... در کابل، فاریاب، بامیان، بدخشان، هرات، پروان، پنجشیر و ... در کنار سرک ها نصب شود.

در کتاب های درسی چاپ شود و در مکتب برای فرزندان خراسان زمین از آنها به بزرگ یاد شود و آنها را اسوه قرار دهند، از آنها قهرمان و مبارز وطن یاد شود آنگونه که شهرها و روستاهای نازنین آریانا را به نام قاتلان خود امروز یاد می کنیم.

میدان هوایی کابل را به نام یک وطن فروش تغییر دادند و ما هم به پیروزی از آنها میدان هوایی کرزی یاد می کنیم آنطور که جنرال رازق از دادالله یادآوری کرد و در کابل برای ملاعمر مراسم گرفتند و ...

روزی کرزی و غنی به کابل آمدند و صبح تا شب هزار بار آمر، فهیم، دوستم، مزاری و اسماعیل خان می گفتند از دنیایی بترسیم که وطن فروشان قهرمان شوند و مبارزان آزادیخواه شوند، از روزگاری هراس داشته باشیم که فرزندان خراسان بر بزرگان خود در مکتب نفرین کنند.

ما باید امروز تصویر آینده را ببینیم که چگونه عکس قاتلان مردم شمال مثل غنی و کرزی در بدخشان، هرات، بلخ و ... نصب است؟ اگر این وضعیت اینگونه پیش برود عکس ملاعمر بر سر دفاتر ولایت ها نصب خواهد شد.

البته تردید نکنیم که کرزی و غنی هزاربار به مراتب از ملاعمر جنایتکارتر هستند اما آنها را پشتون ها بعلت اینکه علنا مردم غیرپشتون را دشمن نمی توانند بگویند قهرمان خطاب نمی کنند ولی ملاعمر زیرا مستقیم زیر فرمان پاکستان بود و علنا به آزار و اذیت مردم شمال به ویژه هزاره ها پرداخت قهرمان پشتون ها است.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملا عمر
ملا دادالله
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   تاريخ هميشه بنفع دربار نوشته ميشود، كه چهل سال گذشته را همه ما شاهد هستيم، و اين دور از امكان نيست، كه طالبان جديد بقدرت بيايند، مقابر ارگ نما فعلي را از بين ببرند، و رهبران خود را ميراثدار وطن، دين با ألقاب جديد ياد كنند،

>>>   نه من و نه شما درباره رهبران گذشته نمی توانیم قضاوت کنیم بلکه تاریخ خواهد بود که قضاوت خواهد کرد ۔ هر گروهی که به قدرت رسیدن گروهی دیگری را سرکوب و قتل عام کردند ۔ حق نداریم دیگران را قضاوت کنیم ۔
حبیب الله یوسف زی

>>>   حیف‌لقب‌قهرمان‌نیست‌که‌روی‌این‌جانی‌به‌درک‌رفته‌گذاشته‌بشه

>>>   شاید شما نوجوان باشید ، تاریخ دقیق 4دهه را به شکل دقیق مطالعه فرماید که از سال 1357 الی اکنون چه نوع ظلم و وحشت در افغانستان ادامه دارد!

>>>   نصیحت امروز !
گر بخواهی صاحبِ منصب شوی ،
صاحب جاه و جلال ،
صاحب مال و منال ،
صاحب قال و مقال ،
ریش بگذار و چند آیت را زقران حفظ کن .
چونکه با مردم رسی ،
ایزار خویش بالا ببند و ریش را دستی بزن .
با تفخر سوره یی زن را بخوان ،
یا ز توبه ، توبه کن ، دادی بزن ،
یا ز .... چند آیت را ،
هر کجایی گر روی آنرا بخوان ،
بی تکلف صاحب منبر شوی ،
جا نشین جای پیغمبر شوی ،
هر کجا در شهر و قشلاقی روی ،
بی گمان تو رهنما گردی و یک رهبر شوی ،
ریش بگذار و پشم اندود شو ،
تا که مرد تخت و نصیحت شوی ،
صاحب گفتار و فصیحت شوی !
ریش بگذار جان من !
(م.ب)

>>>   اګر به ګفته مزدوران ایران افغانستان تسخیر شده باشد پس اوین قهرمان همین ملا عمر ولد بن لادن است!

>>>   خواهی که ریس جمهورشوی زن عیسوی بگیر و دل یونیکال و بوش بدست آر.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است