هزار پولیس زن در سال آینده استخدام خواهند شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۲۱    ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ کد خبر: 148145 منبع: پرینت

در سال 97 تعداد ده هزار پولیس زن در وزارت داخله استخدام می شوند.

ویس احمد برمک وزیر داخله کشور گفت: بر اساس استراتژی که این وزارتخانه برای سال ۹۷ روی دست گرفته قرار است، ده هزار زن در صفوف پولیس ملی جذب شوند.

وی افوزد: رایزنی‌ها با نهادهای مختلف از جمله کمیسیون حقوق بشر و نهادهای مدنی در مرکز و ولایات جریان دارد که چگونگی افزایش جذب زنان در صفوف پولیس مورد بررسی قرار گیرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس زن
وزارت داخله
نظرات بینندگان:

>>>   Mutaref
فاجعه در قره‌باغ غزنی هر روز بیش‌تر می‌شود. ماجرا روی تقسیم آب میان هزاره‌ها و پشتون‌ها آغاز گردید که بعدن به خشونت کشیده شد و چندین تن از طرف هزاره‌ها توسط طرف مقابل کشته شدند. حکومت مرکزی اندک ترین مداخلهٔ برای رفع نزاع انجام نداده و سکوت معنی‌دار نموده. جالب این‌که مسله در اختیار طالبان قرار گرفته و تعداد ترور و تعدادی را هم طالبان در حمایت از پشتون‌ها به گروگان گرفته است. قومی‌سازی این مسله خیلی خطرناک است و اگر حکومت مداخله مسوولانه نکند فاجعه قره‌باغ تمام غزنی را فرا خواهد گرفت. هرچه عاجل افراد مسلح باید خلع سلاح گردند. اگر یک‌طرف مسلح باشند و طرف دیگر غیر مسلح، این مسله به نسل کشی می‌انجامد. یا هر دو طرف غیر مسلح شوند یا هر دو طرف مسلح گردند تا توازن قدرت به‌وجود بیاید.

>>>   Ariaie
لندغر هاى غزنى چرا راه را مى بندند ، مگر نمى دانند اعتراض عليه دولت ، لندغرى است؟

>>>   دوصد مرد جنگی ووطن پرست،بهتر از صدهزار.
بنام خواهد بود.حیف پول بیت المال که بیجا بمصرف میرسد ،زنها ودختران جنایتکاران وزورمندان به خاطر امتیاز مقرر خواهند شد.
باشنده کابل.

>>>   اول باید بخشهای نظامی به نفع افراد شایسته و توانمندتر پاکسازی شود تا از سوء استفاده افراد فاسد و ولگرد جلوگیری صورت گیرد سپس توجه خاص بالای پیشرفت کار پلیس زن مبذول گردد تا زنان سالم و باانگیزه جذب پلیس شود و مشکلات مرفوع گردد

>>>   بلی هزار پولیس زن هزاره استخدام خواهد شد در سال آینده، زنهای عزیز پولیس هزاره شما افتخار ما هستید و ناموس مردان با غیرت هزاره هستید، کاریتان را دوام بدهید به شکل بسیار مسلکی وخوب، تا جاییکه من معلومات دارم شما از عهده این کار خوب برآمده میتوانید.

>>>   این برمک هم زنچو بر امد او هم اب و نک کفار را خورده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است