داستان تاریخی فساد رییس پارلمان
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ کد خبر: 148152 منبع: پرینت

عبدالروف ابراهیمی به حیث رییس پارلمان یا عالیترین مرجع قانون، قانونگذار و حافط قانون از دیر وقت بدینسو چهره یک دزد، سارق، اختلاسگر و فاسد را از خود به نمایش می گذارد.
ابراهیمی فعلا از آدم های عادی نیست، او یکی از مهره های ماشین فساد و جنایت دولتی است که تازه نام رسوای چهارمین نظام فاسد جهان را از آن خود کرد.

این رییس پارلمان آنقدر قدرتمند است که به آسانی می تواند یک دهقان بیسواد و بی خبر را از کنار پلوان زمین بردارد و راسأ در مقام ولایت قرار دهد.
ابراهیمی و برادرش مشهور به آمر لطیف از جمله ... حزب اسلامی گلبدین در قندوز بودند که مردم قندوز هرگز تاریخ جنایت، قتل و کشتار این خانواده را فراموش نخواهند کرد.

از قول یکی از دوستان روایتی است که پس از اضمحلال حزب اسلامی گلبدین در شمال، این خاندان از گذشته توبه نموده و با تعهدات جدید درب جنرال دوستم را بوسه زدند.
راویان داستان زندگی رییس پارلمان، جناب ابراهیمی چنین گویند که در زمان حکمروایی جنرال دوستم در شمال افغانستان همین آمر لطیف برادر رووف ابراهیمی (والی جدید سمنگان)حکم تشکیل یک غوند را از جنرال دوستم گرفته بود که ماهانه پول اعاشه و مصارف لوجستیکی غوند را از دفتر مالی جنبش بدست می آورد.
او خودش در قندوز بود و برادرش همین ابراهیمی رییس پارلمان را بحیت نمایندۀ خود معرفی کرده بود. آنگاه در پای این... رام شده کفش و در تنش یونیفورم جهادی بود و همه روزه اینطرف و آنطرف شهر مزار شریف می گشت و آخر ماه از ریاست لوجستیک جنبش، مصارف قطعات خود را بیرون می کرد و در بازار بفروش می رساند.

من در آنزمان در ریاست خارجۀ جنبش ایفای وظیفه می کردم که رییس ما جنرال ملک برادر رسول پهلوان بود. همین ابراهیمی رییس کنونی پارلمان یگان وقت نزد رییس خارجه آمده امر ویزه می گرفت و آنرا برای ضرورت مندان بفروش می رسانید.

روزی از روز ها جنرال ملک به سربازان دروازه امر کرد که هرگاه ابراهیمی آمد او را عاجل نزد من بیاورید. یکی از روزها ابراهیمی به دفتر مراجعه نمود و قوماندان مفرزۀ محافظ بنام خان محمد او را نزد ملک خان برد و ملک خان قبل از آنکه پرسان کند چرا آمدی امر نمود تا او را بار بار از زمین بردارند و برزمین بکوبند.
درجهٔ احساسات ملک خان چنان بالا گرفته بود که لاجرم او خودش وارد ماجرا شد و شخصآ خودش جناب رووف ابراهیمی را زیر لگد گرفت.

بعداً معلوم شد که یکی از دوستان ملک کدام پاسپورت دوست دیگر خود را آورده بود، تاطور عاجل برایش ویزه بگیرد اما ملک خان برایش می گوید برو بچیم در نوبت بان هر روز خو نمی توانم برایت امر فوق العاده صادر نمایم. رفیق ملک خان پاسپورت را از ملک می گیرد و برایش می گوید که باز ببین بچیم من چطور ویزه می گیرم. ملک مزاح گونه میگه می بینیم.

دو روز بعد همان رفیقش می اید و ویزه را برای جنرال ملک نشان می دهد. ملک خان از او خواهش می کند که تو را والله اگر منبع اجرای ویزه را برایم نگویی !!
و او می گوید که صاحب !
پنجصد دالر برای رووف ابراهیمی دادم و او از همینجا برایم کار ویزه ام را تمام نمود.
صاحب پاسپورت برای ابراهیمی مبلغ پنجصد دالر داده بود و او از همین دفتر با مهارت معین و تبانی با افراد معین کار ویزه را اجرا نموده بود.

همان بود که ابراهیمی رییس کنونی پارلمان به نرخ روزلت و کوب شد، صورت اش بخاک مالیده شد و جنرال ملک برای پهره داران دروازه امر فرمود که منبعد این ... را اجازه دخول ندهند.

این چهره فاسد اکنون پارلمان کشور را به یکی از فاسد ترین پارلمان های جهان مبدل ساخته است و پارلمان به یکی از بزرگترین منبع فساد در آمده و در اکثر جنایات، غارتگری، اختلاس و حامی تروریسم در آمده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پارلمان
فساد
تلکس
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   Dehganpoor
ماماجان هیچ کدام اینها اشراف زاده نیستند.
کسانی بودند که از....ولی امروز ازبرکت همین نوع حکومت های نامشروع ملیونر و خود را اشراف زاده می خوانند.
همین کرزی و همین مغز متفکر در امریکا شغل آشپزی داشتند.

>>>   وقتیکه رهبر تنظیم اش قصاب کابل از .... خود شرم نداشته باشد واز وطنفروشی و جاسوسی اش شرم نداشته باشد و از قتل مردم بی گناه و غصب مال مردم شرم نداشته باشد از پیروان ان خاین وطنفروش جنایتکار جاسوس امید کار نیک و صداقت اشتباه است .

>>>   Amirzada
حكمتيار محفل بسيار بزرگ در استاديوم گرفت هيچ اتفاقي نيافتد. اسماعيل يون هر روز در سرك مرادخاني كه خطرناك ترين منطقه است، تظاهرات مي كند هيچ حمله انتحاري رخ نمي دهد. در غزني مردم شش روز شاهراه را مي بندند.هيچ حادثه اي رخ نمي دهد.
اما زمانيكه جنبش روشنايي تظاهرات مي كند ، دو حمله انتحاري رخ مي دهد و سپس مردم به رگبار بسته مي شوند. حاميان جنبش رستاخيز تغيير با تانك و گلوله پذيرايي مي شوند. بر سران جمعيت اسلامي در نمازه جنازه حمله انتحاري صورت مي گيرد. جنرال دوستم مورد كمين قرار مي گيرد. هواداران استاد عطا را در خيرخانه مورد حمله انتحاري قرار مي دهند. امروز هم مراسم رهبر شهيد مورد حمله انتحاري قرار گرفت. آیا اين حملات هماهنگ شده نشاني از جنگِ قومي نیست؟

>>>   بلی برادر درست فرمودید آفتاب به دو انگشت پنهان نمیشود. انتحاری معلوم است که مربوط کدام قوم میشود .حکمتیار .یون وامثال آن رهبران انتحاری وپناه گاه انتحاریون هستند
احمدازکابل

>>>   خواجه عبدالروف ابراهیمی چوکی ولایت سمنگان را دربذل ممانعت از برگذاری جلسه مجلس باردوم درمورد تذکره گرفت

>>>   برو برادر از فسادش سحبت نکن از زن تاجکستانی اش خبر داری که با قد دو متره خود در دبی و ترکیه رفت و امد دارد و عاشقی میکند ملت در خون است همه روز انتحاری این خاین از بودجه دولت به عیاشی میرود در خارج

>>>   در گلبیدین کجا شرم وجود دارد که در ابراهیمی شاگردش وجود داشته باشد.

>>>   Nasir Khalid
درد دل شینکی کروخیل با خانم نرگس نهان وزیر معادن افغانستان:
نرگس نهان: چرا در تلویزیونها از شما به نیکی یاد نمیکنند؟
شینکی کروخیل: فقط یک تلویزیون جمعیتی هاست که با دشمنی با من برخورد میکند وبس
شینکی ادامه داده است: ببینید من اگر کارمندان سفارت را تبدیل میکنم فریاد میکشند اما یکروز از قونسلگری تورنتو یاد نمیکند که در انجا یک نفر پشتون بود که او را رخصت کردند.
تلویزیون جهانی امید24 پاسخش چیست:
خانم کروخیل شما در سفار 15 کارمند محلی دارید که 13 تن انها را شما بر اساس تعلقات قومی و زبانی انتخاب نموده اید. در حالیکه هر کارمندی را که بدون موجب بیرون کرده اید هیچ مشکلی نداشتند فقطاز شما نبودند
اما در قونسلگری تا جای که معلومات دارم جناب قاضی صاحب به یک دوره طولانی خدمت صادقانه به هموطنان ما به تقاعد سوق داده شده اند حالا تفاوت را خود شما قضاوت کنید و در اخیر اگر من به حزبی تعلق میداشتم همیشه و به افتخار از عضویتم یاد میکردم و مانند شما که کار دیپلوماتیک را کنار زده دست به فعالیتهای غیر مردمی در تورنتو میزنید پنهان کاری نمیکردم.

>>>   دولت اشرف غنی از هرکسی که فاسد و فاسدتر باشد خوشش می آید. برای اینکه با آدمهای فاسد فساد خود دولتیانگم می شود و فضا کاملا آلوده شده و در میان آلودگی کسی به دنبال پاکی و نظافت نیست از این رو است که در دولت آدم سالم نفس نمی تواند بکشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است