رییس اجرایی در مراسم تجلیل از روز زن در هتل سرینا
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۶    ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ کد خبر: 148158 منبع: پرینت

رییس اجرایی در برنامه تجلیل از روز جهانی همبستگی زنان اشتراک نمود.

داکتر عبدالله رییس اجرایی در برنامه‌ تجلیل از روز جهانی همبستگی زنان که در هتل سرینا از سوی بنیاد والاحضرت شهزاده کریم آغاخان در کابل برگزار گردیده بود اشتراک و سخنرانی نمود.

رییس اجرایی در این نشست روز جهانی زن را برای زنان افغانستان و جهان تبریک گفت و از مبارزه و تلاش‌های خستگی ناپذیر زنان کشور در راه دست یافتن به حقوق و آزادی‌های زنان قدردانی کرد.

رییس اجرایی همچنان در ادامه‌ی صحبت‌های خویش در این نشست تاکید نمود که رسیدگی به قضایای زنان و بهبود وضعیت سیاسی-اقتصادی آنان از اولویت‌های حکومت وحدت ملی است.
رییس اجرایی همچنان در ادامه‌ی صحبت‌های خویش تاکید نمود که زنان کشور در سالیان اخیر دستاوردهای فراوانی داشته اند و باید این دستاوردها حفظ گردد.

رییس اجرایی در بخش دیگر از صحبت‌های خود تاکید نمود که حکومت وحدت ملی به حقوق زنان به عنوان یک ارزش باوردارد و از حقوق و امتیازات زنان کشور به تمام توان و امکانات حمایت و پشتیبانی می‌کند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس اجرایی
زنان
نظرات بینندگان:

>>>   Homayoun Paiez
نمی دانم به کدام دست آوردوارثین آمر صاحب مسعود افتخارکنیم؛ اینان که قدم به قدم دست آوردهای مسعودرادر پای فاشیزم قبیله ریختند؛فقط هویت باقی مانده که اگر استادگی نسل نو نباشد، آن را هم ؟!!!

>>>   کار این ایزک فقط همینست!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است