هفت زن زن ستیز، فاسد و تبهکار افغان
زنانی نظریه پرداز، سخنگو و لابیست های نیوفاشیزم افغان، تروریزم، طالبانیزم و گلبدینیزم جایگاه و مقام بزرگ در نظام تبهکار افغان پیدا کردند در چشم سفیدی، پررویی نظیر ندارند 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ کد خبر: 148163 منبع: پرینت

نخست هشت مارچ روز جهانی زن را به زنان مظلوم، محکوم و زنان مبارز و آزاده افغانستان تبریک می گویم اما در این روز خجسته نفرت به زنان زن ستیز، فاسد و تبهکاری می فرستم که نسبت به هر مرد زن ستیز زن ستیزتر اند و از مرد فاسد فاسدتر و از هر مرد تبهکار و فاشیست، فاشیست تر اند.

هشت مارچ امسال را اختصاص داده ام به هفت زن مشهور زن ستیز، فاسد و تبهکار از میان ده ها زن پنهان و عیان خوشبختانه تعداد زیادی از شما نام های آنان را از کنیزک ارگ گرفته تا بانوی ارگ می شناسید. بنابراین من نیاز به تکرار نام های آنان نمی می بینم. من صرفا برای جلوگیری از طولانی شدن این نوشته به برخی کارنامه های سیاه آنان اشاره می کنم و خوانندگان عزیز خود می دانند که این هفت زن تبهکار چه کسانی اند.

در 18 سال اخیر که بازی جدیدی به نام جنگ با تروریزم جریان دارد از بستر مردان زن ستیز، فاسد و تبهکار ده ها زن سر بلند کردند. هفت تنی از اینها در فساد، سنگدلی و تبهکاری دست مردان را از پشت بستند. اینها زنانی نظریه پرداز، سخنگو و لابیست های نیوفاشیزم افغان، تروریزم، طالبانیزم و گلبدینیزم جایگاه و مقام بزرگ در نظام تبهکار افغان پیدا کردند در چشم سفیدی، پررویی نظیر ندارند.

اینها گاهی در نقش خواهر ملا عمر ظاهر می شوند و گاهی در نقش خاله گلبدین و یا عمه شبکه تروریستی حقانی. روابط گسترده اینها با محافل استخباراتی و عیاشی کشورهای خارجی هم پنهان نیست یک روز در سر زانوی سفیر آمریکا می نشینند و روزی در دیگر در سر زانوی جنرالان آمریکایی و انگلیسی.

اینها چه کسانی هستند؟
1) بی بی گل بانوی اول توافقی ارگ کابل؛ رولا غنی معروف به بی بی گل نه مسلمان است که بی بی باشد و نه گل است که خوشبو باشد. او مثل شوهرش اشرف غنی تصور می کند بانوی اول خانم یک رییس جمهور انتخابی است اما او بانوی اول توافقی مثل شوهرش رییس جمهور توافقی است همانگونه که اشرف غنی بحیث یک حکمران خودکامه و تمامیت خواه است خانم اش نیز همسفر او است.
بی بی گل مثل دختر دونالد ترامپ در کاخ سفید هرکاره نظام تبهکار ارگ است صلاحیت او با بهره از شبکه لبنانی و صهیونیزم جهانی و قدرت شوهرش فراتر از وزرای غنی است او مدیریت اصلی ارگ را در دست دارد. برای او در جامعه زن ستیز افغانستان زنان بیسواد و محکوم متاع بی ارزش بیش نیست زنان کنیز در ارگ شب و روز در خدمت او قرار دارند.
قلب او مثل شوهرش از سنگ ساخته شده است فرزندان آنها در خارج در آرامش زندگی می کنند ولی "پارچه پارچه شدن و ریختن خون های فرزندان ما در سرک ها" برای آنها یک "امتحان الهی" بیش نیست خانواده لبنانی بی بی گل دست دراز در شبکه مافیایی و فساد شوهرش دارند و در اکثریت قرادادهای دولتی بزرگ دست دارند.

2) این خانم "گل سر سبد" تبهکاران در 18 سال اخیر است. او بحیث یگانه زن نظریه پرداز نیوفاشیزم افغان، لابیست معروف طالبانیزم است. او خود را خواهر ملا عمر می شمرد روزی که خبر مرگ ملا عمر از زندان آی اس آی به رسانه ها رسید او لباس سیاه به تن کرد و در حضور رسانه ها از کارنامه های ملا عمر به عنوان "ملا محمد عمر مجاهد آخوند" با سنگدلی و بی شرمی دفاع کرد.
در زمان کرزی بانوی اول ارگ پنهان بود و کسی کار و فعالیت او را ندید ولی این خانم با آنکه یک وکیل عادی در پارلمان بود نقش بانوی اول ارگ را بازی می کرد. او در میان زنان فسادپیشه به "ملکه فساد" معروف بود. حالا شوهرش بخاطر غارت کابل بانک و دارایی های شرکت آریانا و ساخت و ساز در زندان است. او شوهرش را بی گناه می شمارد همانگونه که تروریزم ملا عمر را بی گناه می شمرد.
او همچنان در میان زنان تقلب کار در انتخابات مقام اول را دارد. او به همه رای دهندگان می گفت "در قصه اش نباشید هر قدر می توانید تقلب کنید" حالا این "ملکه فساد و تقلب" بخاطر پاداش تقلب کاری هایش در انتخابات در یکی از کشورها سفیر حکومت غنی است.

3) خانم سوم یک خانم کوچی زاده است تفکر برتری طلبی و خشونت را در سر شتر آموخته است. این خانم به "وکیل خود کفانک" در پارلمان شهرت دارد. این خانم سنگدل بحیث لابیست انتحاریزم و استشهادیزم گلبدینی تبدیل شده است از روزی که امیر استشهادیست از آغوش آی اس آی به آغوش رژیم تبهکار غنی آمده است این خانم بیش از هر وقت انرژی و هیجان خاص پیدا کرده است.

4) خانم چهارم دختر خوانده گلبدین است او وکیل در پارلمان است ولی تفکر فاشیستی و بلند پروازانه دارد تا پیش از حضور گلبدین در کابل او پژمرده بود ولی با دیدن امیر انتحاریست ها زنده شد. در اولین روزها خود را هفت قلم آرایش کرد نزد گلبدین "تیزاب پاش" رفت و عاجزانه چنین گفت: "هرچند ما اکثریت هستیم ولی نمی توانیم حق ما را از اقلیت ها بگیریم" اما حالا او با تکبر و تهدید می گوید: "در افغانستان زور معلوم است، دستان خلاص".

5) خانم دیگر تفکر فاشیستی را از بستر شوهرش یاد گرفته است. شوهر او بحیث نظریه پرداز نیوفاشیزم اوغان و لابیست تروریزم قبیلوی شهرت دارد. او تاثیر بزرگی بر اخلاق، گفتار و کردار این خانم گذاشته است او تقریبا کاپی شوهرش است. از این خانم دروغگو و بد زبان نه تنها زنان باعزت پارلمان افغانستان فرار می کنند حتی مردان هم از او می ترسند. او و شوهرش وقت و ناوقت نزد امیر تروریستان می روند و برای او راه های جدید تبهکاری را توصیه می کنند.

6) خانم ششم کنیزک ارگ است. این خانم با خانواده اش از باورهای دینی پیروان بیچاره شان سوء استفاده نموده و سال ها است که از آنها بحیث غلامان و کنیزان دینی برایشان قدرت و شوکت ساخته اند اما اکنون خود بحیث کنیز سیاسی در خدمت دبار نیوفاشیزم افغان در ارگ کابل قرار دارند. واقعیت این است که این کنیزک به سادگی به دربار "سپهسالار علمی و سیاسی" راه نیافته است، تملق و مدح سرایی های او در کمپاین انتخابات 2014 در دل فاشیزم ارگ نشسته است.

7) این خانم گل سرسبد تبهکاران زن در آمریکا است که از یکی از تلویزیون های خصوصی سال ها است بحیث لابیست گلبدین و ملاعمر و فاشیزم نشرات دارد. او از جنایات طالبان و گلبدین با سنگدلی و بی شرمی دفاع می کند پس از بقدرت رسیدن شوهرش در حلقه تبهکاران ارگ او بحیث نطاق ارگ در خارج از مرزهای افغانستان تبدیل شده است واقعیت این است که صرف نظر از لابیست ها و نظریه پردازان زنان تبهکار، صدها زن مبارز و آزاده در افغانستان نیز حضور پر رنگ دارند و در برابر زنان زن ستیز، فاسد و تبهکار با قلم، زبان و رفتار خود درفش عدالت و آزادگی را بلند نگذاشته اند.

باور بر این است که روزی زنان تبهکار در کنار مردان هم کیش شان به باتلاق تاریخ افکنده خواهند شد.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زنان
امیرزاده
نظرات بینندگان:

>>>   ....هفت زن خیر فرق نمیکند و حکم خداوند است که ګفته است اګر زنی بی سر پرست میشود وبه بی راهه میرود باید همرایش نکاه شود ولی ان زنی که یک شوهر دارد و هفت دیګر را نیز باخود دارد چطور است ؟؟؟؟؟

>>>   پيش از اينقدر توضيحات بهتر بود كه نامشان مشخص گفته ميشد.
ازين زنها چي فسادگران تاريخي زاييده خواهد شد كه ما در تاريخ نظيرشان را نداشتيم. همچون زنهاي مفسد توهيني اند به جايگاه زن.
باحترام
ج

>>>   از خانم های خود مراقبت کنید و مزاحم و تحریک با خانم های دیگران نکنید

>>>   تصور کردم که بلاخره یک نفر این شهامت را به خود قایل شد که فاسدان را چه مرد و چه زن به نام یاد کند، اما همه فقط معما و چیستان می گویند، برای شاگردان صنق دوم مکتب.

>>>   امیرزاده کدام امیر تاجیک را خو نام بگیر!

>>>   امیراسماعیل خان!
یکی از باقدرت ها بشمار میاید.
بااحترام جلال پاچا

>>>   چرا به یکتعدادی زن ومرد پشتون قابل قبول نیست چرا هراس دارند

>>>   هیچ زن زن ستیز نیست اشتباه کردی برادر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است