ارغندیوال: جلوی حکومت ملوک الطوایفی را بگیریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۴    ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ کد خبر: 148223 منبع: پرینت

اگر همه برای نجات خود تلاش نکنیم در تاریخ مسوول خواهیم ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالهادی ارغندیوال رییس حزب اسلامی روز جمعه 18 حوت 96 در مراسم گرامیداشت از سالروز درگذشت مارشال فهیم معاون رییس جمهور پیشین گفت: اگر همه ما یکجا جمع نشویم و بخاطر نجات جامعه خود باهم تلاش نکنیم، ما و شما در تاریخ مسوول خواهیم ماند.

ارغندیوال با بیان اینکه هیچکس ما را از مشکل مان خلاص نمی کند اظهار کرد: جامعه جهانی می‌خواهد افغانستان شاهد صلح باشد اما به هیچ صورت نمی‌خواهد نظامِ مبتنی بر اراده مردم، حامی حاکمیت ملی و حافظ منافع ملی این کشور حاکم باشد. آنان می‌خواهند هرچه را دوست دارند، از این کشور ببرند و هرگونه که بخواهند حاکمیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی آب به آسیاب دشمن می ریزند گفته است کسانیکه جنگ را در کشور شعله ور ساخته اند بدنبال کسب سرمایه هستند و تا کنون میلیاردها دالر از این درک به جیب زده اند.

رییس حزب اسلامی افزوده است که در امر حکو‌متداری و نظام‌داری باید سلیقه‌های شخصی کنار گذاشته شده و منافع عمومی مردم در نظر گرفته شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارغندیوال
سالگرد فهیم
نظرات بینندگان:

>>>   ارغندیوال صاحب شما درست میگوئید اما همو گلبدین میگوید یک متنطقه رابه طالب تسلیم دهید دیگر منطقهرابه داغش تسلیم کنید یک کمی نصیحتش کنید

>>>   ارغندی وال که از نام حزبش با تکبر و خود خواهی و زور انرا گلبدین بخود نسبت داده و بنام رهبر حزب اسلامی بدون هیچ اسناد اصولی ثبت شده در وزارت عدلیه نام حزب اسلامی را بخود نسبت داده و ارغندی وال را یکی از اعضایش میخواند نه رهبر حزب اسلامی تا کنون ارغندی وال نتوانسته که ازین حق خودش دفاع کند از حقوق مردم و کشور اش چگونه دفاع کرده خواهد توانست وهمین اقای ارغندی وال در زمان که سمت وزارت اقتصاد را بدوش داشت در خریداری تیل وزارت دفاع به همرای عمر زاخیل وال وزیر مالیه وقت و وزیر عدلیه انزمان هیت خریداری تعین شده بودند به ملیون هادالر خیانت واختلاس صورت گرفته بود و جالب اینکه یکتن ازین هیت وزیر عدلیه بود شش ماه قبل فوت کرده بود اما با جعلکاری امضای ان مرحوم را درج دوسیه خریداری کرده بودند که توسط هیت منتخبه ریس جمهور غنی این موضوع افشا شد و ریس جمهورغنی همانرا تایید کرده است ودررسانه ها برامد اما تا حال موضوع تحقیق و محکمه ان معلوم نیست خودت هم شاید یکی از ان جیب زن ها دالر ها باشید که خود به ان اشاره کرده اید.

>>>   جناب ارغندیوال اول مشکل خود را با گلبدین حل کن بلاخره تو ریس هستی یا گلو باز قدم بعدی در باره اختلافهای دیگر نظر ارایه نماید ممنون از توجه ات

>>>   ارغندیوال برادر محترم بسیار سخنان نیک و با درایت کامل همیشه اظهار میکنی کاش اشخاص وافراد نیک مانند زیادتر گردد تا افغانستان ومردم افغانستان به آن ببالند تو. واقعآ افغانستان را به عزت وحرمت میخواهی وهیچ تبیعض در سخنان ات وجود. ندارد امید دیگران هم راه تو تعقیب کنند.
عبدالله ریحان

>>>   جناب ارغندیوالصاحب ! الهی صد سال زنده باشی که کمر ګلوو ....و جنایتکار تاریخ شکستاندی حالا این مزدور سرسپرده پاکستان در تنګناه قرار ګرفت که عبه اش رفته و هم ریش از کله اش خداوند این .....را هر چه بیتر ذلیل و بی وقار دنیا و آلاخرت کند

>>>   عطا صفوی
ترسم ازاینست که نشود " اززیر چکک به زیر ناوه برویم "...!!!
-------------------------------------------------------------
اگر قرار باشد که ما باین این سروصداها وپخش نوشته های فضایی مجازی اتکآ بکنیم که گویا توافقات حاصل شده بین عطامحمد نور وارگ به انجام رسیده است ، که امید وارهستیم که چنین نبوده باشد ونباید روزه خودرا با هرچیزی بکشایند... ، درغیرآن دقیقآ این به "خودکشی سیاسی" شباهت دارد حتی بدتر ازآن ، زیرا این خود کشی سیاسی ارتباط به یک شخص ویا یک حزب نمیگیرد ، بلکه شامل یک ملیت است که جبران اش غیر قابل تصور است . این به این معناست که این هموطنان ما درضمن اینکه از تاریخ هرگزهیچ چیزی را نیاموخته اند ، حتی به خرد جمعی مردم این سرزمین هم توهین بزرگی را روآ داشته اند.اگروضعیت همین است ....پس وجدان انسانی ومسولیت تاریخی چه شد؟
در اینصورت مشکل این مردمیکه با گفتن نعره تکبیر گلو پاره کردند وروز شب آرزوها وامیدها ی انسانی وعدالتخواهی را درخیال میپرورانیدند عاقبت اش چیست؟
یا اینکه به این اکتفآ خواهیم نمود که خدواند از روز ازل الی مرگ تقدیر وسرنوشت ما مردم را درانجام کاربه معامله میکشاند؟؟؟؟
اینکه بلخ ودرمجموع جمعیت اسلامی دریک سکوت جالب وعدم اطلاع دهی فرو رفته قرار گرفته اند ، معلوم میگردد که درکفش شان ریگی وجود دارد.....
امید است که نظر من درمورد اشتباه آمیز بوده باشد...

>>>   ارغندیوال شخصت صادق ، پاک نیت و دوست همه مردم است همه وی را دوست و احترام دارد حرفهایش کاملاٌ درست است اما اینکه به مفاد بعضی ها نیست مخالفت نشان میدهند .

>>>   رییس و رهبر حزب ما ( حزب اسلامی ) محترم ع. هادی ارغندیوال است
و جنا ب گلب الدین در بخش نظامی است .
نظام سنگر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است