چرا ایوبی در جلسه دیروز مجلس یک رای گرفت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ کد خبر: 148293 منبع: پرینت

چرا ایوبی در جلسه دیروز مجلس یک رای گرفت؟
نزدیکان ایوبی چنین می گویند: طرزالعمل داخلی پارلمان این است که هرگاه کاندیدان برای معاونیت اول دو فرد باشد در صورت پوره نکردن پنجاه جمع یک هر دو فرد ناکام و دو فرد دیگر باید معرفی شود درصورتیکه بیشتر از دو فرد کاندید باشد افرادی که کمترین رای را دارند باید حذف و انتخابات به دور دوم میان دو کاندید پیشتاز برگزار شود.

طرح حکومت برای ناکامی همایون همایون!
حکومت برای ناکامی همایون همایون با مصرف کردن میلیون ها دالر خواست که در مقابل همایون همایون عثمانی و نذیر احمدزی را کاندید نموده تا آرای همایون را کم کنند و با حذف همایون انتخابات میان دو کاندید ارگ به دور دوم برود و در آن صورت نذیر احمدزی را کامیاب کنند پس در این صورت ایوبی با مشوره تیم خودشان خود را کاندید نموده تا پلان شوم ارگ را خنثی کند.

با کاندید شدن ایوبی ارگ از ترس اینکه نذیر احمدزی کاندید دلخواهش حذف نشود ناگزیر می شود که عثمانی را بگوید از کاندیداتوری دست بکشد پس با دست کشیدن عثمانی انتخابات میان ایوبی، همایون و احمدزی برگزار شد اما ایوبی بخاطر اینکه آرای همایون کم نشود با مشوره هم تیمی هایشان از یکی آنها می خواهد که برای ایوبی رای بدهند و دیگران به همایون رای بدهند تا در صورت پوره نکردن رای پنجاه جمع یکی از طرف کاندیدان انتخابات به دور دوم برود و همایون برنده شود پس تا حال این تاکتیک شان تا اینجای کار کارامد بوده و پلان شوم ارگ را خنثی کرده اند.

منصور احمد سروش


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سروش
ارگ
مجلس
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   در واقعیت امر ّپلان شوم ارگ و گلو بیدین را خنثی کردن ....به این شرفباخته تاریخ.

>>>   و در انتخابات بعدی نظیر احمد زی نکوت شده و اقای همایون همایون شی غران بازهم با تمام فعالیت های خصمانه ارگ و گلبدین جنایتکار دوباره بحیث معاون اول انتخاب گردید شرم است به کسانی که میخواستند اقای همایون همایون را در انتخاب شان به ناکامی مواجه کنند.

>>>   هیچ فهمیده نشد

>>>   آقای ایوبی مرد هست کدر دل تمام مردم جا دارد یعنی معلوم شد که هنوز هم کج روان را نماینده گان مردم قبول دارند. اگر راست باشی ناکام هستی.

>>>   کار عاقلانه و وطنپرستاه نموده اند ایوبی در حقیقت پیروز است

>>>   بهترين تاكتيك كه بيسواد ها و مزدوران ارگى نتوانستند در مقابل وطن پرستان ايستادگى كنند. از ياد نبريد كه غنى يك رياست ديگر در ارگ به سركردگى وحشتيار جور كرده و ان رياست تروريسم توسط افراد وحشتيار به امر ارگ ميباشد. هوشيار جان تان باشيد
ح ع

>>>   ایوبی بخاطر ایستاده نشدن در کنار فاشیست های تفوق طلب همواره مورد بی مهری قرار می گیرد

>>>   حق برباطل همیشه پیروز است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است