حمله صدها مخالف مسلح بر ولسوالی بلچراغ
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۴    ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ کد خبر: 148307 منبع: پرینت

صدها مخالف مسلح با سلاح های پیشرفته لیزری و دوربین دار بر ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب حمله کردند.

قوماندان نیروهای خیزش مردمی ولسوالی بلچراغ امروز یکشنبه 20 حوت 96 به پژواک گفته است که صدها مخالف مسلح دولت با سلاح های پیشرفته بالای ولسوالی بلچراغ حمله ور شده اند.

بگفته مقام های محلی فاریاب در این حمله به نیروهای دولتی تلفات وارد شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاریاب
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   حالا که ترورستان طالبان اله دست پاکستان در مقابل نیرو های دولتی ما تاب و توان شانرا از دست داده اند استخبارات بیرونی برای ترورستان سلاحهای مدرن پیشرفته لایزری دور بین دار را بدسترس ترورستان طالبان قرار داده تا از شکست قطعی انها جلوگیری کنند بالاخره با اینکار شان هم طالبان و هم باداران حامیان داخلی و خارجی شان شرمنده و خجالت زده خواهند شد چون راه شان غلط و سر کشی از اسلام و انسانیت است .

>>>   فکر کنم حکومت در حال نابودی و فروپاشی ارتش ۱۷ ساله خود قرار دارد . دلیل عمده آن همین حکومت کثیف امریکا و غلامان ارگش است که بالای گلوی مردم تحمیل شدند . این اشخاص حتی در اداره فامیل خود هم ضعیف هستند چه خاصآ اداره کشور . باید هرچه عاجل این نظامر بر سر قدرت سرنگون گردیده بجای یک نظام نظامی استقرار پیدا کند در غیر آن افغانستان برای همیشه نابود خواهد شد.

>>>   حملات پاكستان و حزب گلبيدين است، كه ميخواهند والي پنجشيري ، سالنگي را بد نام نمايند

>>>   ازخداوند میخواهم که یاطالب پیروزشود یاامریکایها ولی
این وضعیت تمام شود که مردم راسردرگم ساخته که هیچ کس نمیداندچی کند

>>>   ذكى دريابى:
‏منبع محلی از فراه: کماندوها چند ساعت قبل از جان‌دادن می دانستند که منطقه تازه تصرف کرده را حفظ نمی توانند و در حمله گروهی کشته می شوند. به تمامی مقامات تماس می گیرند و درخواست کمک می کنند. آخرین تماس حوالی ساعته ۱۱ بوده و پاسخ اما این بوده: هوا خراب است، پرواز انجام نمی شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است