ادعای جالب ترامپ: از اوباما محبوب‌ ترم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ کد خبر: 148318 منبع: پرینت

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا با انتشار نادرست نتایج یک نظرسنجی در صفحه توییتر خود‌، نوشت: میزان محبوبیت من بالاتر از اوباما (رییس جمهوری پیشین) است.

ترامپ نوشته است: «راسموسن» و دیگر موسسه‌های افکارسنجی، میزان محبوبیت مرا نزدیک به 50 درصد ارزیابی می‌کنند و با این وجود کارشناسان سیاسی علاقه دارند که بگویند این مقدار «نسبتا پایین» است. خودشان هم می دانند که دروغ می گویند.
راسموسن ریپورتز یکی از موسسه‌های افکارسنجی در آمریکا با قدمت بیش از یک دهه است که آمار و ارقام مختلفی را درخصوص مسایل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی منتشر می‌کند.

ادعای ترامپ در این باره در حالی مطرح شده است که هم‌اکنون میزان محبوبیتش در وبسایت این موسسه، 44 درصد ذکر شده و اندکی پایین‌تر از رییس جمهوری پیشین آمریکا (در بازه زمانی مشابه) است.

در عین حال بسیاری از دیگر موسسه‌ های افکارسنجی آمریکا، رقم بسیاری پایینتری برای میزان محبوبیت دونالد ترامپ گزارش می‌کنند.
برای نمونه، خبرگزاری سی‌ ان‌ ان چند هفته پیش گزارش داده بود که تنها 35 درصد از آمریکایی‌ های واجد شرایط شرکت در انتخابات، با عملکرد رییس جمهوری کشورشان موافق هستند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
اوباما
نظرات بینندگان:

>>>   این افکار سنجی را در افغانستان ببینند
ترامپ در افغانستان محبوبیت بیشتری دارد . مخصوصا برای من


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است