رهبر آن است که از جانب جامعه پذيرفته شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ کد خبر: 148361 منبع: پرینت

جامعه در هر حالت به رهبری ضرورت دارد و هيچ مبارزه سياسی بدون رهبری نيست.

اما در زمان ما ديگر رهبري نه ميراثی است نه رهبر و رهبری رابط با عالم غيب است نه رهبری تحميل کردن و غصب کردن است و نه رهبری به زور و شمشير است. رهبری حق خود جامعه است.

رهبری ادعا کردن نيست رهبری قبول شدن است. هر کس می تواند ادعای رهبری کند اما رهبر آن است که از جانب جامعه پذيرفته شود. رهبری و رهبر شدن يک پروسه پيچيده و طولانی می باشد که در داخل خود جامعه شکل می گيرد.

دستگیر روشنیالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روشنیالی
رهبر
جامعه
نظرات بینندگان:

>>>   مارتین لوتر کینگ میگوید:
رهبر واقعی آنست که در صورت نبودنش مردم بخاطر خدشه دارشدن مافع خود ازان ناراض باشند

>>>   Nawid Parsa
آقای عبدالله گفت: "حل تنش‌های سیاسی برای صلح مهم میباشد. به هراندازه‌ یی که وحدت باشد، صلح تضمین خواهد شد. مسایلی ‌که در ارتباط به ولایت بلخ هم بودند، در حال حل‌ شدن است".

خطاب به دوستانی که جناب رئیس اجرائیه را می شناسند و با وی در تماس اند : شمارا به آن چه دوست دارید قسم که برا ی وی بگوئید سنجیده و سیاسی گپ بزند.

خواسته های سیاسیی طبق گزارشات در طی 12 ماده بین ارگ - جمعیت و متحدین سیاسی شان مطرح می باشد به شمول اجرای توافقنامه سیاسی . عنوان نمودن این موضوع زیر نام به اصطلاح " مشکل بلخ " ، را صرف ارگ نشینانی که شما آن ها را " انحصار گر " خطاب نموده اید ، نشخوار می کنند و شما نباید چنین بگوئید . فهمیده و نافهمیده در خدمت آنان قرا رنگیرید. یک موضوع مهم سیاسی را کم اهمیت جلوه ندهید.

نمیدانم این جوانک های مشاورین تان به این نازکی ها می فهمند و یا خیر؟ باید سیاست یاد بگیرید و سیاسی صحبت کنید. انگلیسی گپ زدن و لباس فیشنی پوشیدن عیب و نقص محتوا و ماهیت بیان تان را نمی پوشاند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است