فاریاب به زودی سقوط می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۰    ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ کد خبر: 148378 منبع: پرینت

به فریاد مردم ولایت فاریاب تا دیر نشده است گوش کنید.
به گفته‌ی رییس شورای ولایتی فاریاب، از هر ولسوالی تنها 2 تا 3 قریه در کنترل دولت است و دیگر قریه‌ها در اختیار مخالفان مسلح است.
او اضافه می‌کند که اگر مسوولان به هشدارهای او توجه نکند با برپایی تظاهرات صدای خود را به گوش مسوولان و جهانیان می‌رساند تا فاریاب به سرنوشت قندوز گرفتار نشود.
به گزارش رشد، به نقل از سلام وطندار، او می‌گوید که این موضوع را با اداره‌ی محلی ولایت در میان گذاشته؛ اما اداره محلی به گفته‌های او توجه نمی‌کند.

به گفته‌ی رییس شورای ولایتی فاریاب، از هر ولسوالی تنها ۲ تا ۳ قریه در کنترل دولت است و دیگر قریه‌ها در اختیار مخالفان مسلح است.

او اضافه می‌کند که اگر مسوولان به هشدارهای او توجه نکند با برپایی تظاهرات صدای خود را به گوش مسوولان و جهانیان می‌رساند تا فاریاب به سرنوشت قندوز گرفتار نشود. (جناب اشرف غنی صدای مردم فاریاب و ریس نماینده مردم این ولایت را نمی شنود، تا فاریاب سقوط کند)

م


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاریاب
سقوط
نظرات بینندگان:

>>>   هرزمانیکه اشرار مرکز فاریاب را گرفتند ساختمانهارا ویران وحریق کردند سلاح مهمات را غارت کردند همکاران حکومت را کشتند بعدا حکومت پلان واپس گیر ی را میسازد ومرکز فاریاب را دوباره واپس میگیرد
برای اشرار صرف یک ماه وقت داده میشود تا درمرکز فاریاب هرچه خواستند انجام دهند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است