حکومت و دولت به سخنگوی طالبان مبدل شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۸    ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ کد خبر: 148379 منبع: پرینت

تمام کارهای حکومت به نفع طالبان است. دولت مردان افغانستان باور و اعتقاد راسخ به مبارزه علیه طالبان ندارند. چرا که خودشان طالب هستند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpape)،فیض الله جلال آگاه مسایل سیاسی در برنامه «تحول» گفت: حقیقت این است که دولت افغانستان به سخنگوی طالبان تبدیل شده است. دولت افغانستان برای خود هیچ حیثیت و اعتباری و هیچ ارزشی قایل نیست. چه در مجامع ملی و چه در مجامع بین المللی همان پرستیژ و اعتبار و جایگاه خود را از دست داده است. تمام کارهایش به نفع طالبان است. دولت مردان افغانستان باور و اعتقاد راسخ به مبارزه علیه طالبان ندارند. چرا که خودشان طالب هستند.

وی، در خصوص عملکرد حکومت در مقابل طالبان بیان داشت: اینها به مبارزه علیه طالبان اعتقاد ندارند و طالبان چنان از این فرصت طلایی استفاده می کنند که در همه جا این دولت را به مسخره می گیرند. چطور می شود امیدواری به مردم افغانستان و به جهان نشان داد؟ در حالیکه حکومت می گوید که ما طالبان را به عنوان حزب سیاسی به رسمیت می شناسیم. ما برای اینها در دولت جایگاه قایل هستیم ما برای اینها امکانات فعالیت سیاسی را فراهم می سازیم جانب مقابل یعنی طالبان همه اینها را به مسخره گرفتند و ریش خند کردند و گفتند که شما کی هستید ما به دروازه های کابل رسیدیم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سخنگوی طالبان
دولت
نظرات بینندگان:

>>>   اقای فیض الله جلال استاد پوهتون کابل و اگاه مسایل سیاسی کاملن درست و بجا فرمودند نه تنها که طالبان ارگ نشین مخفیانه انچه رتوان دارند به طالبان کمک رسانی میکنند درین پیشنهاد اخر شان به طالبان انچه شما برشمردید علاوه از ان بگفته اقای استاد سیاف رهبر جهادی حاتم بخشی های دیگری هم کرده اند مجرمین در بند طالبان ترورست را بیقید و شرط رها میکنند چنانی که از باند گلبدین رااز بند رها کردن و مصونیت قضایی و سیاسی به ان گروه قاتل جبار ظالم داده میشود ارگ نشینان فکر کرده اند که این ملت همه برده گان و بندگان انها است و وارثین کسانی که در حملات ترورستی طالبان فردی و جمعی توسط گروه مزدور طالبان بشهادت رسانده شد مورد عفو قرار میگیرند شما ارگ نشینان چکاره که هرچه خواستید به قاتلین مردم ببخشید و وارش خون ریخته شده شان خود را بدنید کسی بشما چنین اجازه را نمیدهد که حاتم بخشی و قوم اندیشی کنید .

>>>   هفده سال است که دولت حامی طالبان است

>>>   Abdul Ali Faiq
او مردم بجنبيد كه يك توطئه بزرگ در راه است!!
كلانترين كمپاين صلح بدون قيد و شرط با طالبان توسط افراد سرشناس هر يك:
-حكمت كرزي(برادر، برادر طالبان)
-حامد كرزي(برادر طالبان)
-اشرف غني( افغان ملت)
-عبدالله( بلدوزر رژيم)
-رولا غني(كلانترين لابي گر)
-محب الله سفير اوغانستان در امريكا( افغان ملت)
-خانم محب الله( امريكايي و كلانترين لابي گر)
-داكتر بارنيت روبين (دلال و لابي گر)
-خليلزاد (دلال و لابي گر)
وووووو
در حال انجام است!

چندين روز است اين مسئله خواب را از چشمان ما ربوده است!! ... بر #عبدالله معامله گر كه در حق جبهه ما دارد پيوسته خيانت ميكند. ايشان تا ديروز حزب اسلامي را تا ارگ بدرقه كرده و بالاي گرده هاي ما سوار نمودنند و امروز بخاطر طالبان هم ركاب غني و كرزي ديوانه شده است!

شما يك بار در تويتر و روز نامه هاي معتبر جهان حجم كمپاين را ببينيد كه واقعا منگ آور است! حكمت كرزي به نيويورك تايم گفته است كه اكثريت مردم من جمله عبدالله، غني، مشران، كشران، زنان، جامعه مدني، روحانيون و اكثريت قاطع مردم اوغانستان از اين طرح "صلح با طالبان" را پشتيباني كرده اند. جالب از همه پسر مارشال فهيم آقاي - #اديب_فهيم هم از #همديگر_پذيري و #مصالحه با طالبان الحاحاً پيشتيباني ديپلوماسي نموده است و گويا روياهاي پدر را متبلور ساخته است و غافل از اينكه اين نظريات و روياهاي كرزي است كه سالها بخاطر آن مليون هاي دالر را حيف و ميل نموده است و از برادري اش با طالبان تا اكنون سرسختانه دفاع نموده است!

#هوشيار:
هدف اساسي #غني، #كرزي و #افغان_ملت اين است كه طالبان را در ر ژيم اوغاني مدغم سازند و در انتخابات بنام #طالبان و #حزب_اسلامي راي بگيرند و دوباره حكومت كنند!!

>>>   بد كرده انسان پست ديگر شمايان را همه شناخته كه اصليت شما چيست .
انتحاري خيانت ملي نيست ؟ تقلب خيانت ملي نيست ، تعصب ،قوم پرستي خيانت ملي نيست ، از برادران پشاوري تان دفاع كردن خيانت ملي نيست . پس گفتن حقيقت و موضوع گيري مشخص خيانت ملي است ؟
... به تو مسلم يار و اشخاص كه از تو حمايت ميكنند .
همه قوام جهت جلوگيري از انتحار و انفجار از موضوع گيري محقق بايد حمايت كنند .

>>>   DareTorkman
شهیدشدن اردوملی پولیس ملی توسط گروه تروریستی طالبان بیشتر شهیدان متعلق به فارسی زبانها است اینکه فارسی زبانها هوشیارنمیشود مقصرگروه تروریستی طالب نیست بلکه خودی فارسی زبانها است ؟
اینهمه جنایات حکومت فاشیستی وطالبان تروریست را می بیند وخوب میداند دوطرف متلعق به پشتون است بازهم میرود تادفاع از کوه های جنوب شرق نماید مقصراین همه کشتاروفرزندان وطن پدران ومادران ماهستند پدران ومادران نباید بگزارد طرف جنوب شرق ب وظیفه رود بتهراست ازسمت شمال دفاع کند خدای نخواسته نشود فردا سمت شمال را قطل گاه فرزندان وطن مبدل سازد
... به حکومت فاشیست وطالبان تروریست

>>>   Ariaie
حكمتيار جنايتكار و حاميان مريض و استشهادى آن حتى تصوير شهيد بانو برمكى را هم نتوانستند تحمل كنند. اين ها از كدام سياره و چيگونه موجوداتى اند؟

>>>   خدا و راستی اگه این طالبان فارسی زبان می بودند اگر تا حال روی پروسه صلح را می دیدید و یا اعلامیه بی قید و بند را.
مسافر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است