شهردار کابل متهم به فساد اداری (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ کد خبر: 148405 منبع: پرینت

شهردار کابل به مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری فراخوانده شد.

یک منبع که نخواست نامش افشا شود به خاورمیانه گفت که عبدالله حبیب‌ زی شهردار کابل به اتهام یک پرونده فساد اداری امروز از سوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین با فساد اداری فراخوانده شده است.

در تماسی که ما با مسوولین مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری داشتیم آنها این موضوع را نه رد کردند و نه تایید اما اظهار داشتند که روزانه افراد زیادی به این اداره رفت و آمد می‌کنند و این دلیل به متهم بودن و یا مجرم بودن شان شده نمی‌ تواند.

این در حالی است که چند روز قبل یکی از رسانه‌ ها اسنادی را نیز مبنی بر خویش‌ خوری شهردار کابل نشر کرد که این اسناد نشان می‌ دهد شهردار کابل در گماشتن افراد و اشخاص از نزدیکان خویش با معاش‌ های بلند و در جاهای پر درآمد این اداره هیچ دریغ نکرده است.

همچنان این رسانه اسناد دیگری را نیز نشر کرد که نشان می داد شهردار کابل پروژه‌ های این اداره را بیشتر به دوستان خود که مشاورین این اداره نیز هستند داده است.


عبدالله حبیب زی شهرداری کابل فساد اداری مرکزی عدلی قضایی افغانستان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله حبیب زی
فساد اداری
اتهام
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی غنی خودش فاسد است که توسط رولا غنی پول های گدایی شده ملت را برای پسرش به امریکا میفرسته پس حبیب زی از نامش پیداست که کاسه لیس غنی است . پس مقصر اصلی جناب تقلب زی میباشد .

>>>   اگر اینکار کده خداوند شرمسار کند

>>>   از همان زمان های قدیم که من بیاد دارم تعریف شاروالی چنین بود: "مرکز فروش امضا ها". مگر باز هم این همه فساد اداری شهرداری کابل با مقایسه با فساد اداری کشور های غربی بسیار ناچیز و غیر قابل مقایسه است. حالا ادارات شما چکیده یی از ادارات غرب و مخصوصا امریکا (پدر فساد اداری) است. میگویند آنچه در دیگ است به چمچه می براید.
آزاده

>>>   شتر کجایش راست است که گردنش راست باشد
از نفراول الی آخرین چای باشی هراداره همه غرق در فساد اداری و اخلاقی میباشد پس هیچ جای تعجب نیست که محترم شهردار کابل فاسد باشد.
محمدی
کابل

>>>   کاشکی تنها شاروال میبود درینجا هرکس خواهروخواهرزاده اش راتاتوانسته مقررکرده وبرایش هرنوع امتیازات داده این گپ عام است تشویش نکو برادر

>>>   غنی باید پاسخگوی فساد شاروال کابل باشد!!! چون او این بیسواد را در انجا مقرر کرد!!!!

>>>   فساد به معنی چه است این سند نمیگوید که من فاسدم ؟ فلانی به حیث .. با معاش ماهوار 180,000 افغانی و فلانی به حیث... با معاش ماهوار 150,000 افغانی پیشنهاد میگردد. و منظور مقام عالی اخذ میگردد. پرداخت این معاش ها بر اساس کدام اصول و قانون صورت میگیرد. کارگران تنظیف شاروالی که اکنون زن ها هم استخدام شده اند هر یک ماهانه چند افغانی معاش میگیرند حتماٌ کمتر از ۷۰۰۰ افغانی در ماه. اما معاش این بزرگواران چند مراتبه بلند تر از معاش کارگران روزانه روی سرک ها و گوچه خا می خورند در حدود ۲۵ مراتبه پاینتراست این است عدالت و این است اسلامیت و این است وجدان اما نه فساد . زیرا فساد فعلاٌ محو شده است....!

>>>   هرکسیکه دروقت کم خانه مجلل پیداکند ویاپول ذخیره کند دزد است ووطن ما ازینگونه دزدان پراست
ما چرا خانه نداریم وتمام روز پیاوه مچالومیخوریم بخاطریکه دزد نیستیم وازهیچکس هم بجزخداوند ترس نداریم اینها چرامیترسند بخاطریکه دزد هستند ومیگویند که دزد درکوه جای نمیشه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است