ترامپ و شاهزاده سعودی ۲۰ مارس دیدار می‌ کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ کد خبر: 148407 منبع: پرینت

سخنگوی کاخ سفید از دیدار برنامه‌ریزی شده رییس‌جمهوری آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی در بیستم ماه مارس در واشنگتن خبر داد.

به گزارش رویترز، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا با «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی در 20 ماه مارس جاری در کاخ سفید دیدار خواهد کرد.

ساندرز تصریح کرد، ترامپ قصد دارد با شاهزاده بن‌سلمان درباره تقویت روابط آمریکا و عربستان سعودی و همچنین درباره مسایل اقتصادی و امنیتی مورد توجه طرفین، گفتگو کند. وی درباره جزییات این دیدار برنامه‌ریزی شده سخنی نگفت.

پیشتر یک مقام دولتی در ریاض در ماه فوریه گفته بود که ولیعهد سعودی قصد دارد در جریان سفر کوتاه خود به آمریکا، که طی روزهای 19 و 22 مارس خواهد بود، به واشنگتن، نیویورک و بوستن برود.

بن‌سلمان اخیرا دور جدید سفرهای خارجی خود را آغاز کرده است. او هفته گذشته ابتدا به مصر و سپس عازم انگلیس شد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
محمد بن سلمان
نظرات بینندگان:

>>>   اینکه شاه عربستان ماهانه 800 ملیون دالر از بیت المال شان معاش میگیرد برایش حلال است ؟؟؟؟؟

>>>   رهبران اعراب امروزی خیلی باصدراسلام مشابه هستند چنانچه میگویند یکی از خلفای راشدین زمانی روزی هسه خرما حق الزحمه اش درمقابل کار بود
امروز معاش مهانه خادم حرمین ماهانه صرف هشت خرما یا هشتصد ملیون دالر است !براستی که دراسلام خیلی عدالت است !!!!چرا کفار با دیدن این عدالت وپشیرفت ورفاه ما مسلملان نمیشوند؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است