عامل فروش کماندوهای فراه را بشناسید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ کد خبر: 148443 منبع: پرینت

دگروال شفیق‌الله خورشید، رییس ارکان لوای دوم پیاده در ولایت فراه است، او به کمک عبدالجلال جلال فرمانده لوا که به دلیل شرابخواری همیشه غیرنرمال است با تشکیل یک حلقه مافیایی، علاوه بر تجارت مواد مخدر و فروش تجهیزات نظامی اردو به طالبان، تجارت پرسود؛ اما آغشته به خون فروش پوسته‌ها و سربازان اردوی ملی به‌ برادران ناراضی‌اش را نیز رهبری می‌کند.

دو روز پیش، او کماندوها را به بهانه دستگیری رییس و اعضای یک باند مافیایی به یک قریه سوق داد و به آن‌ها دستور داد که وارد یک حولی بزرگ شوند و رییس و اعضای باند مافیایی را دستگیر نمایند، کماندوها وقتی وارد حولی شدند، حولی خالی بود، اما زمانی به خود آمدند که کاملا در محاصره طالبان قرار گرفته‌اند.

شفیق‌الله، شیرمحمد و دیگر همکاران شان فرار کرده و تجهیزات نظامی را نیز با خود برده بودند، در واقع، کماندوها، فروخته شده بودند.

محمد نسیم جعفری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فراه
کماندوها
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان فروخته شده است مردم خبر ندارند

>>>   بودا :
این زندگی واین جهان به بودنش نمی ارزد من بابت مرگ عزیزانم چهار اوقیانوس گریه کردم !

>>>   استخبارات مسول است تا اورا پیدا و با همه قوت انهارا دستګیر و اولا خسي و بعد د الی مرګ در قفس نګهداری شود!

>>>   افسوس به این جوانان ما که خ.ن شان میریزد ولی سردمنداران دولت فاشیستی خوش حالی میکنند این قوماندان هم وابسته به غنی احمد زی ویا وابسته به حنیف اتمر بوده باشد واین قدر جوانان ما بخاک وخون کشانیده شدند .

>>>   ...براین خاین وطن فروش

>>>   استبدا گران همواره مانعی بزرگ برسر راه طریقت و پیشرفت بخصوص مانعی هر نوع تحول و توسعه در اد وار تاریخی جامعه ما به دلیل در خواب گران بوده ملت انجام داده است ,ای ملت خواب برده دشمنت در ارگ ارام قند وقروت خورده نشته ولی تو هر روز از دست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه افتیده , مغز گنده غنی قوم پرست نمی تواند فراقومی و انسانی فکر کند ، برخیز از خواب گران تاچه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما قربانی این جاهلان ارگ نیشن فاشیستان خواهدشد.

>>>   کار .... های قبیله وحشی است۰

>>>   خبر غم انگیز کشته شدن کماندو های اردوی افغانستان دل‌ها و قلب را به گریه میاورد. در افغا نستا ن سیستم دفاعی کشور در یک هرج و مرج کامل قرار دارد و بهای این حالت را جوانان ما میپر دازند. در راس قوت های نظامی کشور داکتر و انجنیر و آن هم افراد بی وفا به وطن قرار دارند . در نظام عسکری اگر افسر خریطه را ندانست بهتر است خر کاری کند .نظامی که اکثریت وکلای آن دزد رهبران تنظیم ها در فکر چور با شند چگونه کشور دفاع می‌شود و باز پاکستان را ملامت می‌کنیم، چشم و گوش ما به طرف ایران و پاکستان و سعودی ها است که از کجا برای ما زر و طلا وعده می‌شود. در مجلس سنا افراد بی کفایت و استفاده جو د ر پست های دولتی اکثرا دزد و چپاولگر قرار دارد.خلاصه سرا پای این نظام مسخره است. با سرنوشت این کشور از سال ۱۹۷۳ زمانیکه گلبدین حکمتیار ، احمد شاه مسعود و شرکای شان بر قو ماندنی چاریکار حمله کردند و ، قو ماندان ولایت پروان را کشتند و بعدا فراری پاکستان شده و در آنجا از طرف سازمان استخباراتی پاکستان با آغوش باز استقبال شدند با قلم سیاه توسط پاکستان عربستان ، ایران ،و امپریالیسم امریکا رقم زده شده است . روح شهیدان راستین اردوی قهرمان در دوره ای جمهوری دموکراتیک افغانستان و اکنون انعده به شمول رزمندگان قطعه ای کوماندو که در ولایت فراه سر داده اند شاد باد. .. تبریز پروانی

>>>   من‌یکی‌از‌کماندوها‌ارتش‌هستم‌.‌این‌ادم‌پست‌را‌میشناسم.رحم‌ندارد.

>>>   کندز هم فروخته شده بود که در ان جنگ شد اگر یادتان باشد ولی هیچ کس این فروشندهگان را محاکمه و شناسایی نکرد

>>>   در مورد دام نشاندن از جانب یک نظامی طرف اعتماد وزارت دفاع که سبب بشهادت رساندن تعدادی از منسوبین کماندو کشور ما گردیده است حالا دیده شود که برخورد دولت و وکلای ملت در برابر این جنایت و وطنفروشی و ریختن خون اولاد وطن با شخص وزیر دفاع که فلمی وارو دریشی ملکی و گاهی نظامی و عینک های رنگه وسفید تبدیل میکند ازین پلان خصمانه بی خبر بوده بشمول ریس استخبارات و ریس کشف وزارت دفاع و ریس عمومی امنیت ملی و مسول ریاست امنیت ملی در ولایت فراه بشمول ریس لوای کماندو مستقر در انولا نوع برخورد شان مطابق بقانونی عسکری چه خواهد بود تا بار دیگر کسی به چنین بی غیرتی و وطنفروشی و بی ننگی و غفلتدر وظیفه را مرتکب نگردند منتظر اجراات دولت و حکومت و ارگانهای عدلی و قضایی میمانیم .

>>>   سربازان بایدکاملا مراقب باشن به هیچ کسی اعتماد نکنن ودرزمان پیره داری به جای یک سربازچندسربازپیره داری کنن وازاقوام پشتون راهیچ وقت نگذارن پیره داری کنن

>>>   بسم.الله.الرمان.الرحيم.وشيد اومسلمن. ملت.مسلمان. افخان.استان.بوزرگ .درراى.جهاد. وامنت.اسلام  .تاآخرين.قترخون. خود.ازمرز. کشورخوددفامکونم. ملت.ما.شوکرخدا .مردم. مسلمان.افخان .استان.بوزرگ مقاومت .وجگ.دربرابر .اجنبه.صلبان .وتورستان.وآمرکاه .وداش.داقد.کوفار.امدقد .شتان.دوشمن.مردم.اسلام .. است.الحاج.مجاهد .رنجيرکوماندو.گم.نام .ملى.مجاهدان.

>>>   خبر غم انگیز کشته شدن کماندو های اردوی افغانستان دل‌ها و قلب را به گریه میاورد. در افغا نستا ن سیستم دفاعی کشور در یک هرج و مرج کامل قرار دارد و بهای این حالت را جوانان ما میپر دازند. در راس قوت های نظامی کشور داکتر و انجنیر و آن هم افراد بی وفا به وطن قرار دارند . در نظام عسکری اگر افسر خریطه را ندانست بهتر است خر کاری کند .نظامی که اکثریت وکلای آن دزد رهبران تنظیم ها در فکر چور با شند چگونه کشور دفاع می‌شود و باز پاکستان را ملامت می‌کنیم، چشم و گوش ما به طرف ایران و پاکستان و سعودی ها است که از کجا برای ما زر و طلا وعده می‌شود. در مجلس سنا افراد بی کفایت و استفاده جو د ر پست های دولتی اکثرا دزد و چپاولگر قرار دارد.خلاصه سرا پای این نظام مسخره است. با سرنوشت این کشور از سال ۱۹۷۳ زمانیکه گلبدین حکمتیار ، احمد شاه مسعود و شرکای شان بر قو ماندنی چاریکار حمله کردند و ، قو ماندان ولایت پروان را کشتند و بعدا فراری پاکستان شده و در آنجا از طرف سازمان استخباراتی پاکستان با آغوش باز استقبال شدند با قلم سیاه توسط پاکستان عربستان ، ایران ،و امپریالیسم امریکا رقم زده شده است . روح شهیدان راستین اردوی قهرمان در دوره ای جمهوری دموکراتیک افغانستان و اکنون انعده به شمول رزمندگان قطعه ای کوماندو که در ولایت فراه سر داده اند شاد باد. ..
تبریز پروانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است