در جلسه شورای امنیت ملی چه گذشت
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ کد خبر: 148447 منبع: پرینت

جلسۀ شورای امنیت ملی شام امروز به ریاست رییس‌ جمهور در ارگ دایر گردید و وضعیت امنیتی شماری از ولایات کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.
مسوولین امنیتی و دفاعی در مورد اتخاذ تدابیر امنیتی در ولایات فراه، فاریاب، قندوز، ارزگان و غزنی گزارش دادند.

شورای امنیت ملی فیصله نمود تا پلان عملیات وسیع جهت نابودی دشمن در ولایات متذکره روی‌دست گرفته شود و قوت‌های نظامی بیشتر از پیش تقویت گردند.

جلسه، کار هیات اعزامی به ریاست جنرال مرادعلی مراد معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله را جهت حل منازعۀ پیش‌آمده در ولایت غزنی مثبت خوانده از وی قدرانی نمود. همچنان فیصله گردید تا هیئت مذکور، گزارش مفصل خویش را به شورای امنیت ملی ارایه نماید.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امنیت ملی
جلسه
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   شورای امنیت جوانان سکتور های امنیتی مارا توسط داعش خود به قتل میرسانید.انتحاری هارا بکابل آوردید جلوگیری نکردید بلکه شدت بخشیدید.افغانستان را سوریه ساختید جنایت کاران را بکابل آوردید بعوض خلع سلاح سلاح دادید... ترور میکنند شما تماشا کردید وخوشحالی کردید.

>>>   مراد چند تا هزاره را آورد و تسلیم امنیت ملی کرد.
مگر اصل معضله سر جایش است

>>>   در افغانستان قیامت کبرا به پا می شد واگر بجای اقای غنی با داشتن زن خارجی مسیحی یک تاجیک تبار و یا فارس وان بقول برادران پشتون ما رئیس جمهور می بود واز طرف امریکا و انگلیس بر شانه های مردم ما هم نصب می گردید وزن اش هم مسیحی و خارجی می بود و همین طور به جای پاکستان ایران نقش بازی می کرد و هزاره ها و یا فارسی زبان ها طالبان انتحاری و انفجاری ایران می بودند و همین قسم این حالت مانند این سال ها دوام می کرد وهر روز رئیس جمهور هم برای شان حاتم بخشی می کرد و از زندان ها بیرون شان می کرد و انها را براران و هم تباران و همزبانان خود خطاب می کرد اقوام پشتون ما چکار می کردند عین ما با صبوری عمل می کردند ؟!! آیا می توانست ان رئیس جمهور غیر پشتون تا حال بر قدرت بماند و همین طور یکه تازی نماید ؟!!!.

>>>   اگر کوچی هستی ازینجا ... شو این ملک کوچی ها نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است