برای داوود همان آبروی سنگرداری بهتر بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ کد خبر: 148491 منبع: پرینت

گذشته از چند و چون انتقال قدرت در بلخ مساله‌ای که مرا زیاد می‌‌ خنداند استفاده شدن بی‌ رویه از مهندس داوود در یک توطیه سازمان‌ یافته است.

هر کسی که در عالم غفلت و توهم وارد فضای سیاست شود و از درون مسایل سیاسی را تحلیل نکند حالش بدتر از این آدم می‌ شود. سیاست انسان‌ های ناعاقبت‌ اندیش را بی‌ آبرو و بی‌ عزت می‌کند.

وارد شدن به فضای سیاسی در حالی که کم‌ ترین مطالعه ای از محیط نداشته باشی، سیاستگر نادان را مثل کالای مصرفی مصرف می‌ کند. هیچ‌ وقت سیاستگر نباید پا به روی مردم خود بگذارد زیرا سیاستگذاری‌ ها تغییر می‌ کند و حامیان سیاسی می‌ روند، در این میان باز همان مردم است و روی سیاه استفاده‌ شده‌ ها.

شاید به مهندس داوود همان آبروی سنگرداری بهتر بود زیرا احترامی در میان همسنگرانش داشت پس از این استفاده شدن نه‌ تنها که بهایی برایش نخواهند داد عزت از قبل داشته‌ اش هم از دستش رفت. کشمکش‌ ها حل می‌ شوند، رویکردها تغییر می‌ کنند، امروز فردا می‌ شود، تنها چیزی که می‌ ماند رفتار انسان‌ ها است.

این آدم اگر ذره‌ ای شهامت داشته باشد باید در برابر حکومت انحصاری برای اعاده حیثیت دعوای حقوقی باز کند.

نجیب بارور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داوود
بلخ
توطیه سیاسی
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی از آدم های بی صلاحیت و بی ارزش در برابر مخالفین خود استفاده می کند و سپس آنها را دور می اندازد.

>>>   ازین داوود کرده بی خاصیت و بی آبرو ندیده ام.

>>>   انشا الله به زودی سفیر می شود

>>>   این بیچاره ها پشت مقام و چوکی از لندن تا کابل پای لوچ می دوند. نمیدانم این چوکی ها و این مسولیت های که تو نمیتوانی ۱۰ فیصد آنرا انجام دهی چطور برایت خوش آیند است که خودرا اینقدر ذلیل و ناکس می سازی وای بر حال چنین اشخاص که خود را سنگر دار و مجاهد میگویند. تو در مقابل هوای نفس خود جهاد نمیتوانی پس چطور ادعا داری که من سنگر دار و مجاهد بودم. نیکی جهاد را در دیسکوتیک های لندن مانده خودت را به کابل رسانیدی.
اما شاید غنی به خاطر همین آبرو ریزی داود چوکی ولایت لوگر یا خوست را برایش ببخشد. در غیر آن صرفاٌ مستحق پرداخت قیمت تکت باز گشت است زیرا تکت لندن کابل را به خاطر مستحق نیست که پای پیاده آمده است و بوردینگ پاس ندارد.

>>>   به نظرم بهتر است به حیث معاون والی دایکندی مقرر شود در صورتیکه مردم آنجا موافقه کنند . درین ولایت این مردم به چوپان هم ضرورت دارند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است